دوشنبه, 26 شهریور 1403 Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43548 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2451×
بهترین صرافی خارجی برای فروش ایردراپ داگز
17 شهریور 1403 ساعت: 20:06
شناسه : 289267
3

بهترین صرافی خارجی برای فروش ایردراپ داگز باید پلتفرمی باشد که شرایط معاملاتی مناسبی را برای معامله گران خود در نظر گرفته و بتواند داگز را در سریع ترین زمان ممکن لیست کند.

پ
پ

بهترین صرافی خارجی برای فروش ایردراپ داگز باید پلتفرمی باشد که شرایط معاملاتی مناسبی را برای معامله گران خود در نظر گرفته و بتواند داگز را در سریع ترین زمان ممکن لیست کند. چرا که برای کاربران این ایردراپ فروش سریع توکن ها ر بالاترین قیمت بسیار حائز اهمیت است و به محض لیست شدن کوین ها، فشار فروش در صرافی ها بسیار بالا می رود و امکان کاهش قیمت وجود دارد. بنابراین صرافی که بتواند ارز داگز را در سریع ترین زمان ممکن و بدون باگ و معطلی به فروش برساند را می توان بهترین صرافی خارجی برای فروش ایردراپ داگز دانست. از این رو با ما همراه باشید تا در این بلاگ به طور کامل با موضوع برترین صرافی آشنا شویم.

بهترین صرافی برای فروش ایردراپ داگز کدام است؟!

امروزه صرافی های زیادی کوین های تلگرامی همچون ایردراپ داگز را سریعا لیست می کنند. چرا که با این کار، مشتریان و معامله گران جدید که در ایردراپ ها شرکت کرده اند، را به خود جذب کرده و حجم نقدینگی خود را افزایش می دهند. اما از میان صرافی های متعدد ایرانی و خارجی کدام صرافی داگز را سریعتر به بازار فیوچرز راه می دهد و کارمزدهای کمتری را لحاظ می کند؟! قطعا صرافی های ایرانی جزو آن ها نیستند. اما در این بخش 2 صرافی معتبر و مهم را بررسی خواهیم کرد

صرافی ال بانک برای فروش ایردراپ داگز

ال بانک یکی از بهترین گزینه ها برای خرید و فروش ارزهای تلگرامی همچون فروش ایردراپ داگز است. چرا که بدون نیاز به احراز هویت به ایرانیان خدمات ارائه می دهد. از طرفی کاربران ایرانی می توانند سریعا بدون نیاز به فیلتر شکن به وب سایت و اپلیکیشن ال بانک دسترسی داشته و در بازار اسپات ارز داگز را پیدا کنند. البته ایرانیان می توانند داگز را به ارزهای دیگری همچون بیت کوین تبدیل کنند. ال بانک امکان برداشت حداقل 0.5 بیت کوین الی 3 بیت کوین را در طول شبانه روز بسته به حساب کاربری می دهد. بنابراین برای کاربرانی که بدون احراز هویت در حال معامله در ال بانک هستند، نگرانی از بابت برداشت سرمایه و کوین وجود نخواهد داشت.

ال بانک امکان معامله اهرم دار داگز را نیز به زودی فراهم خواهد کرد و تریدرها می توانند در بازار فیوچرز ال بانک از اهرم 1 الی 150 برابری را در معاملات خود استفاده کنند. از طرفی ال بانک یکی از معروف ترین صرافی هایی است که ایردراپ های تلگرامی و میم کوین های جدید را سریعا لیست خواهد کرد و معامله گران می توانند بدون معطلی و نگرانی از کاهش قیمت ارز، سریعا کوین ها را پس از عرضه در ال بانک به فروش برسانند.

برای ثبت نام در صرافی ال بانک و فروش ایردراپ dogs خود میتوانید به وبسایت lbank-farsi مراجعه کرده و ثبت نام کنید.

صرافی توبیت برای فروش ایردراپ داگز

صرافی توبیت برای فروش ایردراپ داگز بسیار گزینه مناسبی است. چرا که امکان معامله بدون نیاز به احراز هویت را برای همه معامله گران ایرانی فراهم کرده است. از طرفی با تخفیف در کارمزدها، می توانید بدون نیاز به صرف هزینه زیادی ارزهای خود را به فروش برسانید. توبیت با ارائه اهرم ها 1 تا 200 برابری مشهور است و معامله گران می توانند از این طریق فرصت های سودآوری را افزایش دهند. داگز اخیرا پامپ کرده و تریدرها می خواهند آن را در بالاترین قیمت به فروش برسانند. توبیت امکان دریافت بونوس 30 دلاری را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است و از این رو تریدرها می توانند با حجم معامله بیشتر داگز را در 2 بازار اسپات و فیوچرز معامله کنند.

از طرفی وب سایت توبیت فارسی تمام بخش های مختلف صرافی را به صوت قدم به قدم با زبان فارسی آموزش دهد و معامله گران دیگر دغدغه کار با بخش های متفاوت صرافی را برای فروش ایردراپ داگز نخواهند داشت.
همچنین با مراجعه به toobit-farsi میتوانید به صورت مستقیم در این صرافی ثبت نام کنید.

سخن پایانی

در این مقاله با بهترین صرافی خارجی برای فروش ایردراپ داگز آشنا شدیم. صرافی توبیت و ال بانک از برترین پلتفرم ها برای ایرانیان هستند که ایردراپ های تلگرامی را سریعا لیست می کنند. این امکان موجب می شود تا معامله گران بتوانند ارزهای تلگرامی خود را در سریعترین زمان ممکن به فروش برسانند. از طرفی هر دو پلتفرم امکان معامله بدون نیاز به احراز هویت را برای معامله گران فراهم کرده اند و با ارائه کارمزدهای مقرون به صرفه گزینه مناسبی برای معامله در بازار کریپتو کارنسی و فروش ایردراپ داگز به شمار می روند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.