چهارشنبه, 28 شهریور 1403 Wednesday, 18 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43566 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2451×
تکذیب لیست منتشره ستادهای غرب استان گیلان برای استانداری
21 شهریور 1403 ساعت: 1:46
شناسه : 289675
2

انتشار خبری در راستای ارائه گزینه های جداگانه استانداری توسط ستادهای دکتر پزشکیان در غرب گیلان، بلافاصله با تکذیب لیست منتشره ستادهای غرب استان گیلان برای استانداری از سوی روسای این ستادها همراه شد.

منبع : قلم آزاد
پ
پ

در پی انتشار مطلبی با عنوان “چهار گزینه ستاد مرکزی غرب گیلان برای تصدی استانداری گیلان” این موضوع قویا از سوی روسای ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در غرب استان گیلان تکذیب شد.

تکذیب لیست منتشره ستادهای غرب استان گیلان برای استانداری

ضمن احترام به تمامی گزینه های مطرح شده در این لیست، اعلام می گردد هیچگونه تغییری در لیست پیشنهادی مشترک ستاد مرکزی دکتر پزشکیان و جبهه اصلاحات گیلان برای تصدی پست استانداری گیلان صورت نگرفته و خبر ارائه لیست جداگانه از سوی ستادهای غرب استان نیز قویا تکذیب میگردد و حق پیگیری حقوقی این موضوع محفوظ است.

بر اساس پیگیری های بعمل آمده و گفتگو با آقایان لشکری، رمضانی، حیدرنیا و پروایی روسای ستادهای انتخاباتی شهرستان های ماسال، رضوانشهر، آستارا و تالش لیست منتشر شده به طور کلی تکذیب و حمایت قاطع روسای ستادهای غرب استان از لیست مشترک جبهه اصلاحات گیلان و ستاد مرکزی دکتر پزشکیان اعلام شد.

لیست مشترک با حضور آقایان هادی حق شناس، محمد (سارنگ) حسن پور، محمد زالفی، قاسم رمضانپور نرگسی، منصور صوفی، جهانبخش خانجانی و سرکار خانم سمانه حسینی نوید طی فرایندی که مورد پذیرش اکثریت قاطع جبهه اصلاحات و ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در گیلان بوده نهایی و به وزارت محترم کشور جهت بررسی پیشنهاد شده است و ستادهای غرب استان گیلان نیز حمایت خود را از این لیست اعلام و هرگونه اعلام لیست جداگانه ای را تکذیب می کنند.

شایان ذکر است بر اساس اعلام روسای ستادهای غرب استان گیلان، لیست چهار نفره بر اساس یک شیطنت رسانه ای توسط یکی از فعالان رسانه ای با اهداف فردی تنظیم شده و امضای افراد در برگه جداگانه و برای مطلب متفاوتی جمع آوری شده است و روسای ستادهای غرب استان قصد حمایت از لیست جداگانه ای را نداشته اند. بلکه مقرر گردیده بود در نامه ای به روسای ستادهای گیلان، ضمن اعلام حمایت از گزینه های لیست مشترک پیشنهادی، درخواست حضور یکی دیگر از چهره های مورد حمایت فعالان سیاسی غرب استان نیز مطرح شود. اما فرد مذکور با شیطنت، متن نامه را تغییر داده و ضمن ارسال نامه ای متفاوت به وزیر محترم کشور، متن تغییر یافته نامه را رسانه ای کرد که این موضوع مورد پذیرش روسای ستادهای غرب استان گیلان نیست و حق پیگیری حقوقی ماجرا را برای خود محفوظ می دانند.

انتظار می رود اصحاب محترم رسانه نیز در راستای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از مطرح شدن شایعاتی از این قبیل که با اهداف و مقاصد فردی در حال شکل گیری است مراقبت نمایند.

در پایان بار دیگر تاکید می شود روسای ستادهای دکتر پزشکیان در گیلان و جبهه اصلاحات در گیلان اعلام نمودند ارائه هرگونه لیست جداگانه و یا تغییر در لیست مشترک اعلامی جبهه اصلاحات و ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در گیلان برای تصدی پست استانداری گیلان تکذیب می گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.