چهارشنبه, 28 شهریور 1403 Wednesday, 18 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43566 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2451×
ستادهای مرکزی شهرستان‌ها همگام با لیست پیشنهادی استاندار گیلان هستند | بی اخلاقی یک نفر باعث انتشار خبر جعلی شد
21 شهریور 1403 ساعت: 16:55
شناسه : 289725
1
پورقربانی:

آرمان پورقربانی سخنگوی ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در گیلان با بیان اینکه ستادهای مرکزی شهرستانها همگام با لیست پیشنهادی استاندار گیلان هستند اعلام کرد: بی اخلاقی یک نفر باعث انتشار خبر جعلی شد.

پ
پ

 آرمان پورقربانی سخنگوی ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در گیلان با بیان اینکه ستادهای مرکزی شهرستانها همگام با لیست پیشنهادی استاندار گیلان هستند اعلام کرد: بی اخلاقی یک نفر باعث انتشار خبر جعلی شد.

سخنگوی ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در استان گیلان طی گفتگویی با قلم آزاد ضمن تأکید بر اتحاد میان ستادهای کلیه شهرستانها با ستاد مرکزی استان گفت: فرآیند تهیه لیست پیشنهادی استانداران توسط ستاد رییس جمهور و جبهه اصلاحات یک روند کاملا دموکراتیک داشت، به این نحو که از کلیه ستادهای شهرستانها، احزاب و شخصیتهای اثرگذار خواسته شده بود تا پیشنهادات خود را به کارگروه سیاسی ارائه دهند. از میان دهها نفر افراد پیشنهادی بود که افراد لیست مذکور طی نشستهای متعدد با صاحب نظران، نمایندگان احزاب و چهره های شاخص و پس از بررسی بر اساس شاخص های تخصصی و البته رأی گیری در جبهه اصلاحات استان به دولت، پیشنهاد شد. نکته قابل توجه آنکه از میان تمام لیست های پیشنهادی واصله، یک یا چند گزینه در لیست نهایی حضور دارند.

آرمان پورقربانی ادامه داد: جریان اصلاحات و ستاد دکتر پزشکیان متشکل از افراد با تجربه و اهل مطالعه و دقت می باشد و هدف متعالی توسعه کشور و استان، غایت آرزوی آنان است. باید تأکید کنم که توسعه از قومیت گرایی رخ نخواهد داد و تنها چیزی که مورد توجه قرار نداده و در ادامه نیز نخواهند داد این است که انتصاب افراد از کدام نقطه جغرافیایی باشد. جهان توسعه یافته امروز مدتهاست از این مباحث عبور کرده و ما نیز به دنبال اینگونه شاخص ها نیستیم.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به تکذیب کلیه رؤسای ستادهای استان در رابطه با انتشار لیست جدا نسبت به پیشنهاد استاندار آتی گیلان گفت: معاونت حقوقی ستاد مرکزی، بی اخلاقی و جعل لیست غیر واقعی را تا حصول نتیجه، پیگیری خواهد کرد.

پورقربانی در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه از آنان خواست که اخبار مرتبط با ستاد دکتر پزشکیان را از طریق رییس و سخنگوی این ستاد منتشر کنند تا خبرهای غیر واقعی باعث ایجاد تشویش اذهان جامعه نشود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.