چهارشنبه, 28 شهریور 1403 Wednesday, 18 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43577 تعداد نوشته های امروز : 20 تعداد دیدگاهها : 2451×
واکنش کاربران توییتر به سفر پزشکیان به عراق: از انتقاد انقلابی‌ها تا بی‌توجهی براندازان
25 شهریور 1403 ساعت: 15:07
شناسه : 290030
1

سفر مسعود پزشکیان به عراق در روزهای گذشته یکی از موضوعات مورد توجه کاربران توییتر بوده است؛ در این مقطع بیش از ۱۰ هزار توییت با ۳۳ هزار ریتویت و ۳۰۰ هزار لایک راجع به مسعود پزشکیان منتشر شده که این توییت‌ها حدود ۱۰ میلیون بار دیده شده است.

پ
پ

سفر مسعود پزشکیان به عراق در روزهای گذشته یکی از موضوعات مورد توجه کاربران توییتر بوده است؛ در این مقطع بیش از ۱۰ هزار توییت با ۳۳ هزار ریتویت و ۳۰۰ هزار لایک راجع به مسعود پزشکیان منتشر شده که این توییت‌ها حدود ۱۰ میلیون بار دیده شده است.

بر اساس شبکه بازنشرهای توییت‌های مربوط به این موضوع (تصویر زیر)، ۴۵ درصد از شبکه را کاربران انقلابی منتقد پزشکیان تشکیل داده‌اند و کاربران میانه‌رو و اصلاح‌طلب (که در توییت‌های آنان نیز انتقاداتی نسبت به سفر پزشکیان مطرح شده) ۲۵ درصد از شبکه را تشکیل داده‌اند؛ این در حالی است که کاربران برانداز و مخالف جمهوری اسلامی فقط ۱۷ درصد از شبکه و کاربران طرفدار مجاهدین خلق ۱۳ درصد از شبکه را به‌خود اختصاص داده‌اند.

واکنش کاربران توییتر به سفر پزشکیان به عراق - واکنش کاربران توییتر به سفر پزشکیان به عراق: از انتقاد انقلابی‌ها تا بی‌توجهی براندازان - uvhr

این داده‌ها نشان می‌دهد که کاربران برانداز و مخالف جمهوری اسلامی نسبت به سفر پزشکیان به عراق کاملا بی‌تفاوت و بی‌توجه بودند و به موضوعاتی نظیر سالگرد مهسا امینی پرداخته‌اند. کاربران انقلابی نیز با طرح انتقاداتی نسبت به حضور داماد رئیس‌جمهور در این سفر، انتقاد از این که پزشکیان گفته «ما را مجبور به دیپلماسی می‌کنند که بلد نیستیم» و باز بودن بلندگو حین حرف زدن او، نسبت به پزشکیان انتقاداتی را طرح کرده‌اند.

در میان توییت‌های منتشر شده، پرلایک‌ترین توییت به کاربری به نام هانی رستگاران اختصاص دارد که نوشته است:
استایل و شیوه راه رفتن و بالا رفتن مسعود پزشکیان از پله‌های هواپیما که امروز مورد توجه بسیاری از رسانه‌های داخلی و بین‌المللی قرار گرفته است ، نشان از قدرت شخصیت ، تسلط و شناخت کامل رییس جمهور بر اصول رفتاری دیپلماتیک دارد .

پزشکیان نماد قدرت ، تمدن و عظمت ایران بزرگ در جهان است .

همچنین پرلایک‌ترین توییت انتقادی به کاربری به نام «یاس» اختصاص دارد که نوشته است:

تقسیم کار رو از خانواده پزشکیان یاد بگیرید:

دخترش تو جلسات داخلی دولت شرکت می کنه، دامادش تو جلسات خارجی دولت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.