پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
جشن شکرانه برداشت چای در تالاب حاجی آباد برگزار شود
28 شهریور 1403 ساعت: 12:08
شناسه : 290220
3
رئیس شورای شهر لاهیجان:

رئیس شورای شهر لاهیجان از شهرداری بابت اجرای سریع پروژه سنگ فرش خیابان شهید کریمی قدردانی کرد و پیشنهاد داد: جشن شکرانه برداشت چای با حضور مردم در تالاب حاجی آباد برگزار شود تا این منطقه جدید توریستی مورد توجه بیشتر شهروندان و مسافران عزیز قرار گیرد .

پ
پ

ابراهیم خوشحال در جلسه شورای شهر گفت : افتخار داشتیم ، چهل و هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم به میزبانی لاهیجان و در سالن اجتماعات شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان برگزار شود و از همکاری شهرداری و حمایت اعضای شورای شهر در برگزاری این کارفرهنگی بزرگ قدردانی میکنم.

رئیس شورای شهر گفت : سیزدهمین دوره تئاتر خیابانی شهروند در حال برگزاری است و افتخار داریم با تأمین اعتبار ، آغاز بین المللی شدن را در این دوره مدیریت شهری داشته باشیم .

وی از شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری ، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، شورای تأمین ، هنرمندان و کلیه افرادی که در پایه گذاری و اجرای این کار فرهنگی در شهر لاهیجان نقش داشتند، قدردانی نمود و افزود: امیدواریم میراث دار خوبی در این حوزه بوده باشیم.

وی از شهرداری بابت اجرای سریع پروژه سنگ فرش خیابان شهید کریمی قدردانی کرد و پیشنهاد داد: جشن شکرانه برداشت چای با حضور مردم در تالاب حاجی آباد برگزار شود تا این منطقه جدید توریستی مورد توجه بیشتر شهروندان و مسافران عزیز قرار گیرد .

وی از شهردار لاهیجان خواست با توجه به فرسوده بودن ساختمان اداری آتش نشانی ، در خصوص ساخت ساختمان جدید اقدامات لازم را بعمل آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.