پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Wednesday, 18 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
شهردار به پروژه دفن بهداشتی زباله در تموشل نگاه ویژه ای داشته باشد
28 شهریور 1403 ساعت: 15:04
شناسه : 290230
2
ایدرم عضو شورای شهر لاهیجان:

ایدرم عضو شورای شهر لاهیجان با بیان اهمیت موضوع پروژه دفن بهداشتی زباله در تموشل خواستار نگاه ویژه شهردار به این پروژه و جلوگیری از  هر گونه خلل و کوتاهی در ادامه کار شد .

پ
پ

محمد ایدرم در جلسه شورای شهر گفت : بار دیگر لاهیجان میزبان جشنواره تئاتر خیابانی شهروند به عنوان یک رویداد ارزشمند فرهنگی و هنری بوده  و این دوره از جشنواره با شکوه بیشتر در حال اجراست .

عضو شورای شهر لاهیجان افزود : افتخار میکنیم در این دوره از جشنواره ، یک گام به جلو برداشته شد و شاهد برگزاری آن بصورت بین المللی هستیم .

وی با قدردانی از کلیه زحمتکشان برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند، اجرای نمایش در  شهر  سیاهکل را بسیار پسندیده عنوان و خواستار اجرای آن در شهر رودبنه و شهرهای همجوار شد .

ایدرم از شهردار لاهیجان خواست گزارش عملکرد شش ماهه  شهرداری را به شورا  جهت انجام اصلاحات ردیف بودجه ارسال نماید .

وی با بیان اهمیت موضوع پروژه دفن بهداشتی زباله در تموشل خواستار نگاه ویژه شهردار به این پروژه و جلوگیری از  هر گونه خلل و کوتاهی در ادامه کار شد .

وی به حجم مسافران در تعطیلات اخیر اشاره و افزود : با توجه به اینکه حجم مسافران نسبت به ایام نوروز بیشتر بوده ، بسته نشدن میادین  توسط راهنمایی و رانندگی ، شاهد ترافیک کمتری بودیم  .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.