جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2451×
رفتار تاجرگونه مدیران صداوسیمای گیلان؛ پخش زنده مسابقات محلات و بایکوت بازی‌های داماش و شهرداری آستارا
30 شهریور 1403 ساعت: 20:10
شناسه : 290397
0

شاید باورکردنش ممکن نباشد، اما صداوسیمای مرکز گیلان قرار است دیدار نهایی مسابقات لیگ محلات گیلان را به‌صورت زنده پوشش دهد!

نویسنده :  معین حسن‌زاده منبع : غیرمنتظره
پ
پ

شاید باورکردنی نباشد، اما صداوسیمای گیلان در شرایطی که بازی‌های تیم‌های پر هوادار داماش گیلان و شهرداری آستارا در لیگ یک را بایکوت تصویری کرده است، قرار است دیدار نهایی پنجمین دوره مسابقات فوتبال لیگ محلات گیلان را به‌صورت زنده بر آنتن ببرد!

دراین‌خصوص شنیده می‌شود که صداوسیمای گیلان جهت پخش زنده مسابقات فوتبال طلب مبالغی کرده که این موضوع مورد موافقت باشگاه‌های داماش و شهرداری آستارا قرار نگرفته است.

اما فارغ از بحث آنتن فروشی صداوسیمای مرکز گیلان باید از این مجموعه عریض‌وطویل پرسید که آیا تیم‌های فوتبال داماش و شهرداری آستارا نمایندگان گیلان در سطح دوم فوتبال کشور هستند یا خیر؟ آیا تقی ربانی مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان از وجود هواداران بی‌شمار تیم‌های فوتبال در گیلان آگاه نیست؟!

از اینها که بگذریم آیا مدیرکل جوان صداوسیمای گیلان از این امر که پخش زنده مسابقات فوتبال تیم‌هایی مانند داماش، شهرداری آستارا و در لیگ دو بازی‌های تیم‌های سپیدرود و چوکای تالش تا چه میزان می‌تواند برای این مجموعه درآمدزایی داشته باشد، آگاهی لازم را ندارد؟!

متأسفانه صداوسیمای گیلان در این سال‌ها و رفتارهای تاجرگونه و البته ناپخته سبب شده است تا بخش قابل‌توجهی از مخاطبین خود را از دست بدهد و حال با این دست اقدامات علاوه بر ازدست‌دادن مخاطبین، مبالغ قابل‌توجهی که می‌تواند از تبلیغات پیش، پس و حین مسابقات فوتبال داشته باشد را نیز ازدست‌داده و به مبالغ ناچیز از پخش زنده مسابقات فوتبال محلات دل‌خوش کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.