یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43609 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2452×
وقتی کار به پاسگاه و دادگاه و کلیدساز می‌کشد/ خمام، شهری با دو شهردار!
1 مهر 1403 ساعت: 13:43
شناسه : 290449
1

ماجراهای شهرداری خمام و رفت و برگشت ابوالحسن سیمایی به شهرداری، وارد مرحله جدیدی شده که حتی مهران مدیری می‌تواند به عنوان سوژه طنز سریال‌هایش از آن استفاده کند!

منبع : گیل خبر
پ
پ

ماجراهای شهرداری خمام و رفت و برگشت ابوالحسن سیمایی به شهرداری، وارد مرحله جدیدی شده که حتی مهران مدیری می‌تواند به عنوان سوژه طنز سریال‌هایش از آن استفاده کند!

پس از آن که سیمایی شهردار وقت خمام با حکم قضایی و با اتهام ارتشا و اختلاس از کار معلق شد، شورای شهر رامین احمدزاده را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کرد.

با این حال، پس از گذشت چندین ماه به نظر می‌رسد احمدزاده فاقد ۵ سال سابقه اجرایی لازم برای تصدی شهرداری شهر بالای ۲۰ هزار نفری خمام است و حکم شهرداری وی تاکنون صادر نشده است.

در همین حال، سیمایی براساس حکم قضایی، از کلیه اتهامات تبرئه شده و می‌تواند به کار خود برگردد.

در واقع در حال حاضر خمام هم شهردار دارد هم سرپرست شهرداری! شنیده می‌شود روز پنج‌شنبه، سیمایی با همراهی سه عضو شورا و کلیدساز به ساختمان شهرداری می‌رود اما با ممانعت سرپرست شهرداری و عضو دیگر شورا، نمی‌تواند وارد اتاق شهرداری شود! در نهایت هم کار به شکایت و ورود نیروی انتظامی به ماجرا می‌کشد.

حال شنیده می‌شود استاندار گیلان قصد دارد برای خاتمه دادن به قائله شهرداری خمام، برخلاف رویه مرسوم و بدون در نظر گرفتن شرایط احراز، حکم شهرداری احمدزاده را صادر کند؛ این در حالی است که سه عضو شورای شهر، بر بازگشت به کار سیمایی اصرار دارند؛ چرا که پس از تعلیق، از کار عزل نشده و براساس قانون منعی برای فعالیت ندارد.

به نظر می‌رسد همان‌گونه که کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند، با ادامه کار مدیریت ارشد دولت سیزدهم در گیلان در دولت جدید، هر روز شاهد بحران‌های کوچک و بزرگی در استان باشیم؛ ماجرای شهرداری خمام تنها یک نمونه کوچک از اتفاقاتی است که به راحتی می‌شد با یک مدیریت درست، از ایجاد بحران و بلاتکلیفی مطلق وضعیت شهر جلوگیری کرد.

با این حال شرایط به گونه‌ای رقم خورده که وضعیت شهرداری خمام را به سوژه طنز بدل کرده است.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت در این کش و قوس که دودش به چشم مردم می‌رود، چه کسی بر کرسی شهرداری خمام خواهد نشست و از این مهم‌تر تا کی قرار است شاهد این حجم از آشفتگی در مدیریت استان باشیم؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.