یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43614 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2452×
ونک صاحب دفتر اسناد رسمی بدون خاموشی شد
1 مهر 1403 ساعت: 22:02
شناسه : 290510
1

این روزها قطع برق چالشی مداوم است ، یکی از مشکلات مهم، کارهای انتقال سند و مرتبط با اسناد رسمی می باشد.

پ
پ

این روزها قطع برق چالشی مداوم است ، یکی از مشکلات مهم، کارهای انتقال سند و مرتبط با اسناد رسمی می باشد. امروز خبرنگار ما شاهد افتتاح دفتر اسناد رسمی شماره 609 در ابتدای خیابان ملاصدرا می باشد که با استفاده از تکنولوژی روز بدون قطع برق و به صورت بر خط حتی در نبود برق در کل منطقه آماده خدمت رسانی به شما می باشد. در ادامه با ندا نادری سردفتردار آن مصاحبه ای صورت داده ایم .

سوال اول ما درباره اهداف انتقال و افتتاح این دفترخانه می باشد.ندا نادری در این باره گفت: هدف اصلی ما ایجاد فضایی مدرن و به روز برای مراجعین می باشد امروزه مشکلات زیادی برای مراجعین وجود دارد که ما حداکثر تلاش خود را برای استفاده از به روز ترین تجهیزات نموده ایم تا در سریع ترین زمان ممکن کارها به انجام رسد . سوال بعدی ما درباره ی سیستم برقی این دفتراسناد می باشد که ندا نادری این چنین پاسخ داد . چالش این روز ها که قطع برق می باشد ممکن است ضرر های بسیاری برای مراجعین ایجاد کند به همین علت ما با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات روز برق مستمر و بدون قطعی را برای مراجعین فراهم آورده ایم.

سوال دیگر ما این بود آیا برنامه دیگری برای افزایش ارتقاء خدمات خود دارید که ندا نادری گفت. هدف بعدی ما ایجاد بستر آنلاین جهت رزرو و بارگذاری مدارک و همچنین دسترسی راحت به تمام اسنادی که در دفتر اسناد ما انجام داده اید باشد که این موضوع می تواند تحولی بزرگ در دفاتر اسناد باشد هم اکنون تیم برنامه نویسی بزرگی درحال تدارک این موضوع می باشند و به زودی خبر های خوبی از ما خواهید شنید.

سخن پایانی ما شاید این باشد که چه خوب می شود که تمامی کسب و کار ها به فکر به روزرسانی و تجهیز کسب و کار خود در جهت بهبود کیفیت خدمات به مراجعین باشند. دفتر اسناد رسمی شماره 609 به سردفترداری خانم ندا نادری واقع در ابتدای خیابان ملاصدرا قبل از پل کردستان پلاک 31 برج صدرا طبقه 5 واحد 10 و شماره تماس 02191008609 می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.