دوشنبه, 2 مهر 1403 Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43619 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2453×
سیاهکل به قطب گردشگری گیلان تبدیل خواهد شد
2 مهر 1403 ساعت: 3:59
شناسه : 290530
0

دومین فستیوال و جشنواره بزرگ سیاهکل با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر و با حضور چهره های مطرح ملی برگزار شد .

پ
پ

مهندس کمیل لاهوتی در بخش ابتدایی این جشنواره ضمن خوش آمد گویی به میهمانان عزیز گفت : شهرداری سیاهکل براساس رسالت اجتماعی خود، برای ایجاد فضای شاد و مفرح مبادرت به برگزاری یک جشنواره بزرگ برای شهروندان عزیز نمود.

وی افزود : امروز یکی از راههای توسعه اقتصادی در دنیا، توسعه گردشگری است

شهردار سیاهکل اظهار داشت : همانطور که مستحضرید در اواخر شهریور بیش از ۸ میلیون نفر به استان گیلان سفر کردند و تمام تلاش ما در مدیریت شهری این است که سیاهکل به جهت فرهنگ و تاریخ غنی و استعدادهای خدادادی که به واسطه ییلاقات، جنگل ها، رودخانه های زیبا و محصولات متعدد و متنوعی که در این شهرستان وجود دارد، تبدیل به قطب گردشگری شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از راههای جذب گردشگر، برگزاری جشنواره هاست و ما بنا داریم برگزاری جشنواره را در تقویم شهرستان بگنجانیم و از سال آینده این جشنواره به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

شهردار سیاهکل با اشاره به بخشی از اقدامات‌ انجام شده در حوزه مدیریت شهری خاطرنشان کرد: آماده کردن زیر ساخت های شهرستان اعم از مبادی ورودی شهر از سمت لاهیجان، بازکیاگوراب و سنگر و اقدام به تعریض این مسیرها از جمله این اقدامات لست. افتخار می کنیم به اینکه به همت شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بعد از ۲۲ سال کمربندی خیام  آماده بهره برداری شده و این پروژه در حال حاضر، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی افتتاح می شود. همچنین پروژه های سنگفرش، مبلمان شهری، جمع آوری آب های سطحی، بازسازی میادین و… که با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان انجام شده است.

لاهوتی تصریح کرد: با همه مشغله هایی که در حوزه عمران شهری وجود دارد، سعی کردیم از برگزاری جشنواره ها و ایفای نقش در حوزه مسئولیت های اجتماعی غافل نشویم تا همشهریان گرامی و مهمانان روزی شاد و مفرح را در کنار خانواده خود سپری کنند‌.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.