سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43645 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2452×
دروغ بگوییم و فرار کنیم!
3 مهر 1403 ساعت: 12:45
شناسه : 290603
3

در روز روشن دروغ می‌گویند و وقتی دستشان رو می‌شود فرار به جلو می‌کنند. این رویه تمام دروغ‌گوهای تاریخ است…

منبع : امتداد
پ
پ

روزنامه کیهان در سرمقاله‌ امروزش برای دوران دولت گذشته دلتنگی کرده و نوشته:«آیت‌الله رئیسی برای جذب سرمایه و درآمدزایی برای کشور معطل ارتباط و توافق با کشورهای بدعهد غربی نماند. برای او تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه آمریکا و اروپا بهانه‌ای برای بی‌عملی نبود بلکه انگیزه‌ای برای کار و فعالیت بود؛ خودش می‌گفت: «ممکن است در جایی راه‌ها هموار نباشد اما ما اصحاب ما می‌توانیم، هستیم.» او پاسخ کوتاه خود به پرسش خبرگزاری راپلی را با 33 ماه فعالیت شبانه‌روزی‌اش تفسیر کرد و نشان داد برای حل مشکلات کشور نیازی به ارتباط با آمریکا نیست. «خیر» قاطعانه‌ای که آن روز رئیسی گفت برای کشور پر از «خیر» بود و اگر مسئولان فعلی به آن باور داشته باشند، همچنان هم «خیر» است.»فارغ از اینکه ارتباط با امریکا و حواشی آن به کجا خواهد رسید خوب است کیهانیون عزیز بگویند آن جذب سرمایه و درآمدزایی که می‌گویند دقیقا چقدر بود که زندگی مردم در دولت قبل روز به روز بدتر می‌شد و در اولین انتخابات چنان «نه» بزرگی به آن تفکر گفتند که دوستان عزیز همچنان در تحلیلش وا مانده‌اند.

در روز روشن دروغ می‌گویند و وقتی دستشان رو می‌شود فرار به جلو می‌کنند. این رویه تمام دروغ‌گوهای تاریخ است. روزنامه جوان دیروز مدعی شد عباس عبدی جایی نوشته:«جمهوری اسلامی شوره‌زاری بی‌حاصل است و هر رئیس‌جمهور نیز در این شوره‌زار، نهالی بی‌حاصل خواهد بود».جوان این عبارت را در گیومه گذاشته و مدعی شده نقل مستقیم از عبدی است اما با واکنش او دست دروغ‌گو‌ها رو شد. اصل نوشته عبدی این بوده است:««اگر بخواهیم مثال بزنیم، گویی که رؤسای جمهور هر کدام خواسته‌اند درخت و گیاه متفاوتی را در زمین معینی بکارند. ولی مشکل این است که این زمین پاسخ مناسب را نمی‌دهد، و نباید بر سر این دعوا کنیم که چه بذری را در این زمین بکاریم. چه بذر رشد اقتصادی یا بذر دموکراسی یا بذر عدالت یا هر بذر دیگری باشد. چون مشکل از زمین شور و سترونی است که در برابر هر بذری به نسبت مقاوم است و اجازه رشد به هیچ گیاهی را نمی‌دهد.»

حالا فرار به جلوی جوان را بخوانید:«این سخنان روشن است. آقای عبدی نیز برای اینکه بداند آیا نظرش درباره جمهوری‌اسلامی همین بوده یا نه، نیازی به جست‌وجوی واژه شوره‌زار در سخنان خود ندارد! که این کار را برای دیگران می‌کنند نه برای خود آدم! او فقط باید اندکی در خود فرو می‌رفت و می‌اندیشید که نزدیک بیست‌سال است که از نظام عبور کرده است. چنان‌که انتخابات‌های نظام را هم یکی پس از دیگری تحریم می‌کرد، یعنی قطعاً شرکت در انتخابات را کاری عبث و بی‌حاصل می‌دانسته است.»

عزیزان پای‌داری که در دولت رییسی برای زدن محمد مخبر هرکاری در توانشان بود دریغ نکردند حالا به بهانه حکم جدیدی که او دریافت کرده به دنبال راهی برای نزدیک شدن می‌گردند. مدیر مسئول روزنامه همشهری درباره این حکم نوشته:«حکم رهبرانقلاب برای آقای مخبر به جهات مختلف قابل اعتناست و انتظار می‌رود به موجب این حکم یکی از چالش‌های جدی کشور در حوزه شناسایی و تربیت و به‌کارگیری مدیران جوان و نخبه و انقلابی مورد توجه قرار گیرد…بیانیه گام دوم انقلاب در به‌کار‌گیری مدیرجوان و انقلابی پیش روی جناب مخبر است. تحقق این نقش تاریخی برای جوانان در ارتقای دوره دولت‌سازی‌ و پیشبرد مرحله جامعه‌سازی‌ و تمدن‌سازی‌ در لابه‌لای چند خط حکم رهبری انقلاب مستتر است. بسم‌الله.»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.