چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43658 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2452×
شهرداری لاهیجان در مقایسه با شهرهای هم‌جوار همواره یک‌قدم جلوتر است / سیزدهمین جشنواره تئاتر شهروند به معنای واقعی متفاوت بود
4 مهر 1403 ساعت: 12:25
شناسه : 290693
3
رئیس شورای شهر لاهیجان:

رئیس شورای شهر لاهیجان گفت: سیزدهمین جشنواره تئاتر به معنای واقعی متفاوت بود و این مهم فقط با همراهی و همکاری کلیه عزیزان دست‌اندرکاران میسر شد.

پ
پ

ابراهیم خوشحال در جلسه  شورای شهر لاهیجان که با حضور شهردار و جمعی از عوامل اجرایی سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند برگزار شد، اظهار داشت: حادثه تلخ و تأسف‌بار انفجار معدن زغال‌سنگ طبس همه ملت ایران را داغدار کرد. وی ضمن تسلیت این ضایعه دردناک خدمت همه هم‌وطنان، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان سفر کرده رحمت الهی و شفای عاجل مصدومان را مسئلت نمود.

وی با گرامیداشت حماسه‌آفرینی شهدا، ایثارگران، جانبازان عزیز، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و با اشاره  به سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند، از اعضای شورای شهر، اعضا و شهرداران ادوار و تمام کسانی که در حفظ و پایه‌گذاری این جشنواره تلاش داشتند، قدردانی نمود.

وی افزود: سیزدهمین جشنواره تئاتر به معنای واقعی متفاوت بود و این مهم فقط با همراهی و همکاری کلیه عزیزان دست‌اندرکاران میسر شد.

خوشحال گفت: از کلیه عوامل اجرایی برگزاری جشنواره تئاتر شهروند که پشت پرده زحمت کشیدند و دیده نشدند، اصحاب رسانه که همراهی کردند، قدردانی می‌کنم.

وی با تقدیر از حضور استاندار، مسئولین استانی و شهرستان، شورای تأمین  در اختتامیه جشنواره تئاتر خیابانی شهروند، از کلیه عواملی که  زحمت کشیدند تا اختتامیه جشنواره به‌صورت زنده از صداوسیما پخش شود قدردانی کرد.

رئیس شورای شهر لاهیجان با قدردانی از تلاش‌های شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری در برگزاری جشنواره مختلف ملی و مذهبی در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: شهرداری لاهیجان در مقایسه با شهرهای هم‌جوار همواره یک‌قدم جلوتر بوده و برگزاری جشنواره عکاسی، مجسمه‌های چوبی، چای، تئاتر شهروند و… در کنار پرداخت به‌موقع حقوق پرسنل نشان از  توانمندی شهردار لاهیجان در مدیریت امور دارد.

وی گفت: شهردار لاهیجان دغدغه شورا را می‌داند و همه جوانب حوزه شهرستان و استان را در نظر می‌گیرد و من به سهم خودم به عملکرد شهردار لاهیجان نمره عالی می‌دهم.

خوشحال افزود: اعضای شورا با شهردار لاهیجان همراهی می‌کنند و شاید برخی مواقع با تأخیر مصوبه‌ای انجام گیرد اما اعضای شورای شهر لاهیجان همواره حامی شهردار بوده‌اند و  با مصوبات خود این مهم را نشان دادند.

وی گفت: شهردار لاهیجان در دوران تصدی خود همواره پرداخت به‌موقع حقوق پرسنل را در اولویت قرار داده و در حوزه عمرانی نیز پروژه‌های خوبی انجام داده است.

شهردار لاهیجان نیز در این جلسه ،از حمایت‌های اعضای شورای شهر در اجرای پروژه‌های عمرانی ،فرهنگی و اجتماعی قدردانی نمود .وی گفت :جشنواره تئاتر خیابانی شهروند سال‌ها در حال برگزاری  بود و در این دوره تصمیم گرفتیم باکیفیت بالاتر و به‌صورت بین‌المللی برگزار شود.

رضا زنده‌دل  با قدردانی از کلیه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره،استقبال شهروندان و مسافران عزیز را کم‌نظیر دانست  و ابراز امیدواری نمود سال‌های آینده این جشنواره باشکوه‌تر و با رقابت هنرمندان در سطح بین‌الملل برگزار شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.