چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43663 تعداد نوشته های امروز : 18 تعداد دیدگاهها : 2452×
خرید و سفارش کمد دیواری شیک و جدید از «کمد پازلی»
4 مهر 1403 ساعت: 16:43
شناسه : 290738
0
رپورتاژ آگهی؛

شاید سن ما آنقدری نباشد که چند ده سال پیش را به یاد داشته باشیم؛ ولی در فیلم‌های مربوط به قدیم حتماً دیده‌ایم که مردم در آن زمان برای نگهداری وسایل منزل خود از گنجه‌ها و صندوقچه‌های مخصوصی استفاده می‌کردند. این کار به آن‌ها کمک می‌کرد که یک خانه‌ی مرتب و منظم داشته باشند؛ ولی دیگر آن صندوقچه‌ها در زندگی امروزی کارایی ندارد.

پ
پ

شاید سن ما آنقدری نباشد که چند ده سال پیش را به یاد داشته باشیم؛ ولی در فیلم‌های مربوط به قدیم حتماً دیده‌ایم که مردم در آن زمان برای نگهداری وسایل منزل خود از گنجه‌ها و صندوقچه‌های مخصوصی استفاده می‌کردند. این کار به آن‌ها کمک می‌کرد که یک خانه‌ی مرتب و منظم داشته باشند؛ ولی دیگر آن صندوقچه‌ها در زندگی امروزی کارایی ندارد.

خوشبختانه یا شوربختانه، شکل زندگی مردم تغییر کرده است. دیگر خبری از آن خانه‌های بزرگ دارای حیاط نیست. بلکه الان باید در واحدهای آپارتمان کوچک زندگی کنند و هر روز هم به وسایل خانه‌ی آن‌ها اضافه می‌شود. برای همین، باید به دنبال راهکاری باشند که بتوانند وسایل خود را با آن مرتب کنند و به‌سادگی به آن دسترسی داشته باشند. به همین دلیل، امروزه همه در پایان یا ابتدای هر سال به دنبال خرید کمد دیواری مدرن و جدید هستند. داشتن یک مدل کمد دیواری شیک و جادار ، بهترین راهکار برای سامان دادن به این وضعیت است.

البته در این چند سال، شکل و مدل کمد دیواری هم تغییر کرده است. مدل جدید کمد دیواری، «کمد پازلی» است. کمد دیواری پازلی، به کمدی گفته می‌شود که چند تکه است و تکه‌های آن به‌صورت پازل روی هم قرار می‌گیرند و یک کمد دیواری شیک و جادار را ایجاد می‌کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های سفارش کمد دیواری پازلی، این است که کمد دیواری قابل جابجایی و قابل حمل است و شما به‌سادگی می‌توانید آن را به خانه یا اتاق دیگری ببرید و خودتان آن را دوباره با چند پیچ نصب کنید؛ مانند کمد دیواری رختخواب و لباس .

F:\Personal\01 Karneta\00 Projects\08- KomodPazeli\06- SEO\00- Reportage\Reportage-01-01.jpg

همه‌ی ما در منزل یا اتاق خواب خود به یک کمد دیواری نیاز داریم؛ برای همین، خرید کمد دیواری برای ما مهم است؛ چون هم خانه رو زیباتر می‌کند و هم آن را مرتب می‌کند. بنابراین، بیشتر ما به دنبال سفارش کمد دیواری هستیم که برای چندین سال برای ما کارایی و زیبایی داشته باشد؛ یعنی یک مدل کمد دیواری شیک و جادار که یک کمد دیواری لوکس هم باشد.

اگر شما به دنبال خرید کمد دیواری خوب هستید، ما به شما «کمد پازلی» را پیشنهاد می‌کنیم که انواع مختلفی از کمددیواری‌ها را دارد و هر کدام امکانات ویژه‌ی خود را دارند. مثلاً برخی‌ها دارای درب ریلی هستند (کمد دیواری ریلی جدید) و برخی‌ها ندارند.

مزیت مهم کمدهای «کمد پازلی» این هست که همه‌ی آن‌ها آماده نصب و قابل جابجایی هستند؛ یعنی با چند تا پیچ می‌توان آن را نصب کرد و در آینده هم می‌توانید آن‌ها را به منزل یا اتاق دیگری انتقال بدهید.

  • همه‌ی مدل‌ها آماده نصب هستند.
  • همه‌ی مدل‌ها قابل جابجایی و قابل حمل هستند.

مزیت دیگری که کمددیواری‌های «کمد پازلی» دارند، تکراری نبودن آن‌ها است؛ چون هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و امکانات متفاوتی دارند. مثلاً برخی‌ها دارای «درب ریلی» و برخی‌ها دارای «درب لولایی» هستند. همچنین، عرض کمددیواری‌ها متفاوت است. یعنی شما می‌توانید از عرض ۹۰ تا ۲۹۰ سانتی‌متر کمد دیواری دلخواه خود را انتخاب کنید. بنابراین، شما در «کمد پازلی» گزینه‌های زیادی را برای انتخاب مدل کمد دیواری و سفارش کمد دیواری دلخواه خود دارید.

F:\Personal\01 Karneta\00 Projects\08- KomodPazeli\06- SEO\00- Reportage\Reportage-01-02.jpg

چرا کمد دیواری «کمد پازلی» را انتخاب کنیم؟

«گروه صنعتی رستگاران» از سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را با ساخت کابینت و کمد دیواری در شهرستان قرچک (تهران) آغاز کرد و در حدود ۴۰ سال (از ۱۳۵۵ تا ۱۳۹۵) به فعالیت سنتی خود ادامه داد؛ تا این که از سال ۱۳۹۵ تا امروز با حفظ شرایط و اعتبار ۴۰ ساله‌اش، دامنه‌ی فعالیت خود را منحصر به تولید و عرضه‌ی «کمدهای دیواری پازلی» کرد.

ما با توجه به این که همه‌ی خط تولید کارخانه خود را به‌صورت دو شیفت به تولید کمدهای دیواری پازلی اختصاص داده‌ایم، هزینه‌ی تولید کم‌تری داریم و در نتیجه، شما قیمت کم‌تری را برای خرید کمدهای دیواری پرداخت می‌کنید. البته این را هم باید گفت که ما همه‌ی کمدهای دیواری را ضمانت می‌کنیم؛ یک ضمانت کتبی که می‌تواند خیال شما را از کیفیت راحت کند.

  • خرید بدون وسطه: شما به‌طور مستقیم از خود تولیدکننده خرید می‌کنید.
  • تضمین کیفیت: همراه با خرید، یک سال گارانتی کتبی را دریافت می‌کنید.
  • نصب و جابجایی ساده: همه‌ی کمدها قابل جابجایی و آماده نصب هستند.
  • مناسب‌ترین قیمت: قیمت پایین به دلیل ساخت با تعرفه دستمزدی است.

چرا کمدهای «کمد پازلی» بهترین انتخاب است؟

یکی از مهم‌ترین دلیل‌های خرید از «کمد پازلی»، روش قیمت‌گذاری آن است. ما برای رقابت بیشتر و ایجاد شرایط خرید بهتر، تعرفه‌های خود را به‌صورت دستمزدی قرار داده‌ایم (نه به‌صورت متری) تا هزینه‌ی نهایی هر کمد، برای شما کم‌تر شود. اما چه فرقی بین قیمت‌گذاری متری و قیمت‌گذاری دستمزدی است؟

همه‌ی کسانی که در زمینه‌ی تولید کمد دیواری فعالیت کرده باشند، می‌دانند که سود تولیدکننده در فروش متری است؛ ولی ما اولویت خود را به فروش بیش‌تر و سود کم‌تر گذاشته‌ایم. برای همین، اندازه‌ی محصولات «کمد پازلی» قابل تغییر نیست تا بتوانیم در اندازه‌های ثابت، تولید بیشتری را داشته باشیم.

  • خیلی ساده و سریع به منزل شما می‌آید و شما به زحمت نمی‌افتید.
  • خیلی ساده و با یک پیچ‌گوشتی نصب می‌شود.
  • با یک هزینه‌ی کم می‌توانید یک کمد دیواری باکیفیت و شیک داشته باشید.
  • چون این کمدها به صورت انبوه تولید می‌شوند، قیمت به‌صرفه‌ای دارند.
  • همه‌ی مدل‌ها یک سال ضمانت کتبی دارند.
  • همه مسئولیت حمل و نصب کمد، بر عهده‌ی مجموعه «کمد پازلی» است.

علاوه بر این موردهای کلی که بررسی کردیم، امکانات هر کمد دیواری هم خیلی مهم است. برای همین، ما همیشه در «کمد پازلی» به دنبال تولید کمد دیواری شیک و جادار و کاربردی هستیم.

.

==============================

.

از آن جایی که بدون تجربه‌ی کافی، تولید هر محصولی اشتباه است؛ خرید آن از یک تولیدکننده‌ی بی‌تجربه هم اشتباه است. برای همین، با بیشتر از 40 سال تجربه‌ای که ما در «کمد پازلی» داریم، با خیال راحت خرید کنید. ما پاسخگوی همه‌ی نیازهای شما هستیم. فقط کافی است که با کارشناس‌های شرکت تماس بگیرید و از آن‌ها به‌صورت رایگان مشورت بگیرید. همچنین، برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از انواع مدل کمد دیواری می‌توانید به وب‌سایت کمد پازلی به نشانی www.komodpazeli.com مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.