چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43665 تعداد نوشته های امروز : 20 تعداد دیدگاهها : 2452×
ناپدید شدن دختر وزنه بردار ایران در اسپانیا
4 مهر 1403 ساعت: 21:42
شناسه : 290767
0

رییس فدراسیون وزنه برداری ایران نسبت به ناپدید شدن فاطمه کشاورز در مسابقات قهرمانی جوانان جهان واکنش نشان داد.

منبع : ایسنا
پ
پ

سجاد انوشیروانی، درباره‌ ناپدید شدن فاطمه کشاورز در اسپانیا، محل برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان بیان کرد: این اتفاق دیروز همزمان با برگزاری مسابقه هانیه شریفی و علیرضا عباسپور رخ داد. اعضای کادر فنی در سالن مسابقات حضور داشتند و قرار بود فاطمه کشاورز با بقیه بچه‌ها به سالن بروند. فاطمه کشاورز عنوان می‌کند که سردرد دارد و می‌خواهد یک ساعت استراحت کند و بعدا خودش را به سالن مسابقه می‌رساند.

او ادامه داد: دیروز بعد از ظهر با من تماس گرفتند و اطلاع دادند که فکر می‌کنند فاطمه کشاورز هتل را ترک کرده است. از آنها خواستم که سریعا پیگیر باشند و به پلیس اطلاع دهند. نماینده حراست هم حضور داشت و اقدامات لازم را انجام داد.

انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که آیا کشاورز پاسپورتش را در اختیار داشت و توانسته وسایلش را هم ببرد یا خیر؟ گفت: پاسپورت‌ دختران در دست مربی تیم ملی و پاسپورت پسران در اختیار مربی تیم ملی مردان است. خانم عصفوری مربی تیم بانوان پاسپورت‌ها را در داخل چمدان خود گذاشته بود و زمانی که به اتاق مراجعه می‌کند متوجه می‌شود چمدان او به هم ریخته و پاسپورت فاطمه کشاورز نیست. کشاورز چمدانش را نبرده اما برخی از لباس‌هایش را با خودش برده بود. ما به پلیس اطلاع دادیم و شکایتمان هم ثبت شد. سفیر ایران در اسپانیا هم در محل برگزاری مسابقات بود و اهدای مدال علیرضا عباسپور را انجام داد و او نیز پیگیر ماجرا شد.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه کشاورز چگونه توانسته به اتاق مربی تیم ملی دسترسی داشته باشد؟ گفت: فکر می‌کنم با هم هم‌اتاق بودند. من باورم نمی‌شد که فاطمه این کار را کرده چون پنج، شش مسابقه با ما آمده بود و هیچ مشکلی وجود نداشت. من با پدر و مادر کشاورز هم صحبت کردم و به آنها گفتم که اگر خبری از او دارند به ما بدهند اما ابراز بی‌اطلاعی کردند و گفتند که با آنها تماس نگرفته‌ است. تلفن همراه کشاورز هم خاموش است و ما هر لحظه با او تماس می‌گیریم و پیام می‌دهیم اما امکان برقراری ارتباط وجود ندارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.