شنبه, 7 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43691 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2453×
تحلیل روزانه نموداری قیمت نبشی در آهن پرایس
7 مهر 1403 ساعت: 14:18
شناسه : 290861
0

اگر شغل شما هم از آن دسته شغل‌هایی است که جزء خریداران همیشگی نبشی محسوب می‌شوید، احتمالاً با این موضوع روبه‌رو شده‌اید که بخواهید بدانید نمودار قیمت نبشی در زمان خرید در چه وضعیتی قرار دارد و قیمت این محصول در آن شرایط چگونه است.

پ
پ

 

اگر شغل شما هم از آن دسته شغل‌هایی است که جزء خریداران همیشگی نبشی محسوب می‌شوید، احتمالاً با این موضوع روبه‌رو شده‌اید که بخواهید بدانید نمودار قیمت نبشی در زمان خرید در چه وضعیتی قرار دارد و قیمت این محصول در آن شرایط چگونه است.

شاید دغدغه دیگر شما این باشد که دنبال بهترین جا برای خرید نبشی باشید و ترجیح بدهید از جایی خرید کنید که این محصول را با قیمت مناسب و با پشتیبانی و تضمین به شما تحویل دهد و وزن محصولی که سفارش می‌دهید به‌طور دقیق با وزن باری که تحویل می‌گیرید یکسان باشد.

اگر این مسائل درباره شما هم صدق می‌کند، این مقاله را دنبال کنید چون در این مقاله:

  • اهمیت نمودار قیمت نبشی را متوجه می‌شویم؛
  • یاد می‌گیریم چطور به تحلیل نمودار قیمت محصولی مثل نبشی آهنی بپردازیم؛
  • با بهترین فروشنده نبشی در بازار آهن‌آلات ایران آشنا می‌شویم.

اهمیت نمودار قیمت نبشی

برای خریداران نبشی نمودار قیمت نبشی مسئله مهمی است و باید از آن استفاده کنند چون بدون استفاده از نمودار قیمتی این محصول، اقدام به خرید ممکن است باعث ضرر شود یا باعث شود نتوانیم خرید خوب با بهترین قیمت داشته باشیم.

برای نمونه به تصویر زیر دقت کنید:

word image 290861 2 - تحلیل روزانه نموداری قیمت نبشی در آهن پرایس - آهن

همانطور که در این نمودار می‌بینید، قیمت نبشی ۴ میل ابعاد ۴۰×۴۰ ناب تبریز در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۲۹۱۰۰ تومان بوده است اما همین محصول تنها حدود ۱۰ روز بعد، به قیمت ۲۶۲۰۰ تومان معامله شده است.

یعنی اگر خریدار این محصول به‌جای خرید در ۲۸ فروردین، تنها چند روز بعد اقدام به خرید می‌کرد، می‌توانست در هر کیلوگرم ۳۰۰۰ تومان صرفه‌جویی کند که در تناژ بالا مقدار قابل توجهی می‌شود.

اهمیت نمودار قیمت نبشی را می‌توان اینجا متوجه شد. اگر خریدار به نمودار قیمت دسترسی داشته باشد و آن را پیش از خرید بررسی کند، می‌تواند در زمان مناسب خرید خود را انجام دهد تا مجبور نباشد هزینه بیشتری بابت خریدش پرداخت کند.

استفاده از نمودار قیمت نبشی

در ادامه، چند مورد از نمودارهای قیمت نبشی را با هم بررسی می‌کنیم تا ببینیم چطور باید از این نمودارها استفاده کرد.

در تصویر زیر، نمودار قیمت نبشی ۳ میل ابعاد ۳۰×۳۰ تولید کارخانه شکفته در بازه شش ماه را مشاهده می‌کنید.

word image 290861 3 - تحلیل روزانه نموداری قیمت نبشی در آهن پرایس - آهن

با نگاهی به این نمودار می‌توانید ببینید روند قیمتی این محصول در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ چگونه بوده است و چه مسیری را طی کرده است. همانطور که مشاهده می‌کنید، قیمت نبشی از اوایل خردادماه این سال سیر صعودی خود را آغاز کرده است و پس از یک ایست قیمتی در تیرماه و اوایل مردادماه، در اواخر مرداد ۱۴۰۳ به حداکثر قیمت خود یعنی ۳۰۴۰۰ تومان به‌ازای هر کیلوگرم رسیده است. همچنین مشخص است که سیر قیمت نبشی شکفته با آغاز فصل پاییز، آرام‌آرام کاهشی شده است.

در تصویر زیر می‌توانید نمودار شش ماهه قیمت نبشی ۳ میل تبریز در ابعاد ۴۰ در ۴۰ را ببینید. در این نمودار هم می‌توانید روند تغییر قیمت این نوع نبشی را بررسی کنید. با نگاه به نمودار می‌توان مشاهده کرد که قیمت این محصول از اوایل خردادماه ۱۴۰۳ سیر افزایشی خود را آغاز کرده و در اواسط تابستان همان سال به حداکثر قیمت خود رسیده است. نکته قابل توجه این است که با پایان فصل گرما و آغاز مهرماه، این نوع نبشی کاهش قیمت پیدا کرده و آنطور که از روند قیمتی مشخص است، احتمالاً این قیمت کاهشی، فعلاً رو به افزایش نداشته باشد مگر اینکه تحت تأثیر عوامل دیگری مثل اخبار و رویدادهای دیگر، تغییر پیدا کند.

word image 290861 4 - تحلیل روزانه نموداری قیمت نبشی در آهن پرایس - آهن

بهترین فروشندگان نبشی ایران

اگر بخواهیم در بین سایت‌هایی که در حوزه فروش آهن‌آلات و نبشی فعال هستند، بهترین فروشنده نبشی را معرفی کنیم باید ابتدا بگوییم این فروشنده باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتوان آن را در بین فروشندگان برتر و مراجع مطمئن خرید محسوب کرد ازجمله اینکه:

  • قیمت‌های اعلامی در وبسایت شرکت فروش آهن به‌روز و آپدیت باشد؛
  • کارشناسان فروش خبره برای مشاوره و راهنمایی در دسترس باشند؛
  • انبار تجمیع کالا داشته باشد تا بتواند نبشی درخواستی را در اسرع وقت ارسال کند؛
  • تضمین وزن و قیمت داشته باشد و محصول درخواستی را با وزن دقیق تهیه و ارسال کند.

یکی از بهترین فروشندگان نبشی در ایران که تمام این ویژگی‌ها را دارد شرکت آهن پرایس است. وبسایت این شرکت علاوه بر اینکه کارشناسان خبره‌ای دارد که تنها با یک تماس با شماره ۰۲۱۵۴۱۰۳ می‌توانند به‌طور رایگان برای خرید مشاوره بدهند، انبار تجمیع کالا در چند نقطه از کشور دارد و تمام محصولات خود ازجمله نبشی را با تضمین قیمت و وزن به فروش می‌رساند.

سخن پایانی

با توجه به آنچه بیان شد می‌‌توان نتیجه گرفت بررسی نمودار قیمت نبشی برای خرید محصول با قیمت مناسب اهمیت دارد و کسانی که به‌خاطر کسب‌وکار خود، به‌طور مداوم اقدام به خرید این محصول می‌کنند باید به این نکته توجه کنند. نکته بعدی این است که غیر از بررسی نمودار قیمت محصولی مثل نبشی، خرید از بهترین فروشنده این محصول هم اهمیت بسیاری دارد و توضیح دادیم که یکی از این شرکت‌های معتبر برای فروش آهن‌آلات با تضمین قیمت و کیفیت و وزن، آهن پرایس است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.