دوشنبه, 9 مهر 1403 Monday, 30 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43722 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2454×
شوینده ملایم صورت با خاصیت شادابی و طراوت بخشی
9 مهر 1403 ساعت: 13:30
شناسه : 291043
1
رپورتاژ آگهی؛

شستشوی روزانه پوست یکی از مهم ترین مراحل در روتین های مراقبتی می باشد. زیرا پوست ما هر روزه در معرض آلودگی های محیطی، ترشح چربی، کرم ها و مواد آرایشی قرار می گیرد.

پ
پ

شستشوی روزانه پوست یکی از مهم ترین مراحل در روتین های مراقبتی می باشد. زیرا پوست ما هر روزه در معرض آلودگی های محیطی، ترشح چربی، کرم ها و مواد آرایشی قرار می گیرد. بطوریکه اگر پوستمان را به خوبی تمیز نکنیم، به مرور باعث کدری، لک، آکنه یا حتی پیری زودرس می شود. کارشناسان و متخصصان پوست توصیه می کنند که هر روز دو بار، صبح و شب صورت خود را بشوییم. اما شستشوی صورت تنها با آب کفایت نمی کند و ذرات ناخالصی از بین نمی روند. بنابراین برای پاکسازی کامل صورتمان به شوینده های مخصوص صورت نیاز داریم. از طرفی، برخی افراد نگران این موضوع هستند که استفاده از شوینده ها باعث خشکی پوست صورتشان نشود. زیرا برخی از محصولات شستشوی صورت با از بین بردن چربی های طبیعی، پوست را خشک می کنند. پس باید در انتخاب شوینده صورت خود دقت لازم را داشته باشید. شوینده سیمپل یکی از بهترین شوینده های صورت است که به هیچ عنوان به پوستتان آسیبی نمی رساند. این شوینده فرمولی فوق العاده ملایم دارد و پوست را کاملا تمیز می کند. افزون بر این، باعث تسکین و طراوت پوست صورتتان هم می شود. پس اگر به دنبال شوینده ای هستید که هم برای پوست ملایم باشد و هم آن را شاداب و شفاف کند، از این شوینده صورت سیمپل غافل نشوید.

چرا ژل شستشوی صورت سیمپل مدل رفرشینگ را انتخاب کنیم؟

این ژل شستشو صورت سیمپل یک شوینده کاملا ایمن و ضد حساسیت است. ترکیبات بکار رفته در آن بسیار ملایم هستند ولی اثربخشی عالی دارند. به همین دلیل به آرامی و بدون تحریک پوست، آن را تمیز می کنند. با استفاده از این شوینده، هر گونه آلودگی، چربی اضافی، ذرات ناخالصی از بین رفته و پوست و منافذ آن تمیز می شوند. با این حال هیچ گونه التهاب و خشکی یا احساس کشیدگی روی پوست به وجود نخواهد آمد. این شوینده همچنین با ترکیبات مغذی مانند پرو ویتامین B5 غنی شده است. لذا پوست شما را تغذیه و مرطوب می کند و باعث بهبود نرمی و شادابی و شفافیت آن می شود. فرمولاسیون ملایم آن رطوبت و سلامت پوست را حفظ می کند و مانع بروز خشکی می شود. بنابراین بعد از شستشو، حس خشکی و کشیدگی روی پوستتان نخواهید داشت. بلکه احساس تمیزی، طراوت و درخشش را به پوست هود هدیه می دهید.

شوینده صورت سیمپل

آیا همه افراد به ویژه پوست های حساس می توانند از فیس واش سیمپل استفاده کنند؟

ژل شوینده شاداب کننده سیمپل برای تمامی افراد و همه انواع پوست ها مناسب است. این شوینده بسیار ملایم و ضد حساسیت است. به همین دلیل مخصوصا کسانی که پوست بسیار حساسی دارند نیز می توانند با خیال راحت از آن استفاده نمایند. در ترکیبات و فرمولاسیون این محصول از هیچ ماده شیمیایی مضر و حساسیت زا، ترکیبات صابونی، پارابن، الکل، فتالات، عطر و اسانس و رنگ مصنوعی استفاده نشده است. در نتیجه باعث خشکی و تحریک و جساسیت پوست نشده و آن را بدون هیچ اسیبی تمیز می کند. بنابراین شما می توانید بصورت روزانه از این شوینده سیمپل استفاده نمایید. علاوه بر ایمنی بالای محصول، این شوینده با محیط زیست و حیوانات نیز مهربان است. فرمول آن وگان و بدون تست حیوانی می باشد. بنابراین انتخابی ایده آل برای افراد حامی حقوق حیوانات و طرافداران محیط زیست هم خواهد بود.

شوینده صورت سیمپل مدل Refreshing اصل را از کجا بخریم؟

این شوینده صورت از برند Simple یک شوینده فوق العاده باکیفیت و محبوب است. محصولات این برند انگلیسی به دلیل فرمولاسیون ایمن و بی ضرری که دارند، به شدت پرطرفدار و پرفروش هستند. زیرا مراقبت های لازم را بدون آسیب به پوست، فراهم می سازند. این موضوع سبب شده تا محصولات سیمپل در بازارهای بین المللی و بسیاری از کشورهای جهان به فروش برسند. اما متاسفاته به دلیل عدم حضور نمایندگی رسمی این برند در کشور ما، زمینه عرضه محصولات فیک و تقلبی توسط افراد کلاهبردار و سودجو فراهم شده است. همان طور که می دانید محصولات پوستی فیک می توانند آسیب های جدی را به پوست وارد کرده و حتی سلامت ما را به خطر بیاندازند. بنابراین ضروری است که هنگام خرید این محصولات حتما به اصل بودن آنها توجه کنید.

به پیشنهاد متخصصان این حوزه، تنها راه اطمینان از اصالت محصولات آرایشی و پوستی، خرید آنها از فروشگاه های معتبر است. فروشگاه رایا میکاپ یکی از معتبرترین عرضه کنندگان محصولات اورجینال پوست و زیبایی است. این فروشگاه وارد کننده مستقیم محصولات اصل از بهترین برندهای خارجی است. لذا تمامی محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه از نماینده های اصلی برند تامین می کند. از این رو تضمین اصالت همه محصولات خود را بر عهده می گیرد. این فروشگاه بصورت حضوری و اینترنتی فعالیت دارد. این شوینده و فیس واش محبوب نیز در حجم 150 میلی لیتر در فروشگاه رایامیکاپ موجود است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.