دوشنبه, 9 مهر 1403 Monday, 30 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43721 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2454×
قرص های چاقی موثر
9 مهر 1403 ساعت: 14:38
شناسه : 291050
0
رپورتاژ آگهی؛

مصرف قوی ترین قرص چاقی مخصوص افرادی است که دچار کاهش وزن شدید هستند.این داروها با ( تقویت معده و دستگاه گوارش ، افزایش اشتها) به بالا رفتن وزن کمک می کنند ، همچنین قرصهای تجویز شده برای بیماریهای دیگر میتوانند به روند افزایش وزن کمک کنند.

پ
پ

مصرف قوی ترین قرص چاقی مخصوص افرادی است که دچار کاهش وزن شدید هستند.این داروها با ( تقویت معده و دستگاه گوارش ، افزایش اشتها) به بالا رفتن وزن کمک می کنند ، همچنین قرصهای تجویز شده برای بیماریهای دیگر میتوانند به روند افزایش وزن کمک کنند.

قرص چاقی کل بدن جگوار

images 1727692968 66fa80a832b33 - قرص های چاقی موثر -

از داروهای گیاهی برای افزایش وزن است مصرف این قرص باعث افزایش اشتها و بالا رفتن کالری دریافتی و افزایش وزن می شود.

قرص چاقی کل بدن جگوار که با کاهش وافزایش سیری عمل می کند و کسایی که از این قرص مصرف میکنن حدود 7 تا 11 کیلو وزن اضافه می کنند .

از مزایای قرص چاقی کل بدن جگوارافزایش انرژی و افزایش وزن در کوتاه مدت می باشه.

بیشتر افراد برای اشتهاشون از مکملهای مولتی ویتامین به همراه قرص چاقی کل بدن جگوار استفاده میکنن وبرای افزایش وزنشان غذاهای بیشتری باید مصرف کنند .

بر عکس بعضیها با مصرف مولتی ویتامین هیچ تغییری در اشتهاشون دیده نمیشه . مولتی ویتامین انرژی بیشتری دریافت میکنه وکالری بیشتری به خوردن غذا به دست می آورد .

قبل از معرفی بهترین مولتی ویتامین باید بدونیم کدام عناصر معدنی برا زیاد کردن اشتها و چاق کردن هستن گروه های ویتامین B و زینک .

کاهش اشتها یکی از نشانه های کمبود زینک می تونه در بدن کمبود روی باشد و نشانه ی دیگری ممکن است داشته باشه مثل : حس چشایی . حس بویایی . ریزش مو .

ویتامینهای گروه B ویتامین محلول در آب هستن که کمبود بعضی از آنها باعث کاهش اشتها می شود .

مولتی ویتامینها شکلهایی دارویی مختلفی دارن مثل : قرص ، کپسول ، شربت وغیره …..

برای مصرف مولتی ویتامین برای افزایش وزن بهترین زمان مصرف مکملهای مولتی ویتامین شرایط مصرف کننده بستگی دارد .

مکمل مولتی ویتامین باید طبق دستور پزشک مصرف شود وباید ازکم یا زیاد مصرف کردن جلوگیری شود .

از مصرف مولتی ویتامینها برای افزایش وزن یک رژیم غذایی مناسب با متخصصان تغذیه مشورت کنید .

ویتامینها بر بدن فایدهای زیادی دارد مصرف هر چه بیشتر مصرف از مولتی ویتامینها بر بدن خیلی مفیدن . ولی این اشتباه لست مصرف بیش از حد این مکمل مولتی ویتامین ضرر دارد .

قرص چاقی اپل کل بدن قرمز

images 1727692968 66fa80a838b7b - قرص های چاقی موثر -

( بهترین قرص چاقی کل بدن) اثرات قرص چاقی اپل :

باعث رشد مو، سلامت پوست ، تقویت ناخن می شود همچنین به تقویت این موارد هم می پردازد :

  • تقویت عملکرد دستگاه گوارش

  • کاهش کلسترول

  • تنظیم قند خون

قرص چاقی اپل با داشتن ویتامین های لازم و کافی تاثیر زود هنگامی بر تغییر سایز بدن می ده

دونوع ویتامین داشتیم

ویتامین محلول در آب

گروه های B و C جزء ویتامین محلول در آب هستند . این ویتامین ها درآب حل میشود اگر روزانه مصرف بیش از حد باشه مقدار اضافی آن از بدن دفع میشه . میزان دریافت ویتامین در رژیم غذایی سالم حاوی مقدار مناسب این نوع ویتامین ها می باشد .

ویتامین های محلول در چربی :

مصرف زیاد این ویتامینها از بدن دفع نمیشه در بدن بخصوص در کبد ذخیره میشه که دچار بیماریهای ناشی از مصرف زیاد این نوع ویتامین در بدن مشخص میشه .

اگر کسی از لاغری زیاد رنج میبرد مصرف ( قرص مولتی ویتامین ) بر اشتها تاثیر گذاشته و با مصرف غذا به افزایش وزن کمک می کند.

زمان مناسب برای مکمل های افزایش وزن [‌‌همراه با وعده غذایی یا قبل ازشروع غذا خوردن است] از نظرکارشناسان تغذیه : زمان برای مصرف قرص مولتی ویتامین به نیازهای فردی و سبک زندگی اشخاص بستگی دارد ممکن است برخی افراد با مصرف قرص مولتی ویتامین دروعده صبحگاهی انرژی بیشتر کسب کنند ، یا عده ایی دیگر از مصرف شبانه آن بهره بیشتری می بینند.

نکته مهم

در مورد مصرف قرص مولتی اینکه ، باید به طور منظم و همراه با وعده های غذایی مصرف شود تا بهترین نتیجه به دست آید

کمک به چاق شدن:

داشتن یک رژیم غذایی سالم همزمان با خرید ( قرص جوشان مولتی ویتامین) می تواند کمک کند که زندگی سالم تری را تجربه کنیم .

در ابتدا اگر فرد لاغری هستیم احتمال زیاد هست که برخی مواد ویتامین در بدنمان کم است ، میتوانیم با مصرف مکمل ها و مولتی ویتامین انرژی بیشتری به دست آوریم . با افزایش اشتها مقدار کالری مصرفی بدن بیشترمی شود و منجر به چاق شدن خواهد شد وافزایش وزن با مولتی ویتامین رضایت بخش خواهد بود.

بهترین زمان مصرف قرص مولتی ویتامین برای چاقی:

قرص مولتی ویتامین را همزمان با وعده غذایی میل می کنند به ۲ علت :

  1. باعث افزایش بسیاری از ریز مغذی ها مانند ویتامین های محلول در چربی ( A,E,D) می شود . 2- عوارض احتمالی قرص مولتی ویتامین در صورت مصرف همراه با غذا کاهش می یابد یا به طور کامل از بین میرود .

لیستی از قرص های چاقی صورت موجود است که به خاطر داشتن ویتامین های کافی ولازم بیشترین تاثیر روی سایز صورت می گذارند.

images 1727692968 66fa80a83c331 - قرص های چاقی موثر -

برای چاقی صورت بهترین ویتامین ها کدام ویتامین ها هستند

هرغذایی یا چیزی که میخوریم سرشار از ویتامینها ومواد مغذی هست که در رژیم غذایی هستن که میتونه برظاهر و پوست افراد تاثیر بگذارد وباعث جوان سازی پوست صورت بشه .

بعضی از ویتامینها را میتوان به شکل موضعی مثل کرم و سرم ها ردی پوست امتحان کرد اما بعضی از ویتامینها خوراکی هستند که به شکل مکمل و مولتی ویتامین استفاده میشه که از جمله ویتامین E و C برای چاقی صورت بهترین هستن که برای بسیاری ازافراد که به دنبال پوستی شادابتر و سالم هستن .

افرادی که میخواهن صورتی چاق وظاهری خوب داشته باشند ونیازهای پوستی خودشون رو تامین کنند ویتامین های گروه B هستن .

ویتامین B12 در تولید کلاژن در بدن نقش بسیاری زیادی دارد ، ویتامین B5 برحفظ رطوبت پوست صورت به داشتن چهره ایی پرتر کمک زیادی می کند .

ویتامین A

این ویتامین به تولید سلولهای تازه کمک می کند که تولید کلاژن رو افزایش میدهد که تاثیر به سزایی در جوان تر شدن پوست صورت کمک میکند ومیتوان از مولتی ویتامین هم برای چاقی صورت نام برد .

ویتامین بعدی ویتامین E هست که ویتامینهای قبلی کار ویتامین E رو انجام نمیدن ، این ویتامین باعث گردش سلولی وبازسازی میشه که برای درمان زخم آکنه و خشکی پوست استفاده میشه ، حتی به صورت موضعی واز مکمل های روزانه مصرف کرد.

برای مصرف چاق کننده صورت یکی از بهترین ویتامینها قرص ویتامین E 400. که این قرص رو نمیشه ازطریق مواد غذایی تهیه کرد . فقط میشه از مکمل های ویتامین وقرص ویتامین E40p مصرف کنیم . ای قرص رو میشه به صورت دو حالت مصرف کرد .

یکیش به صورت خوراکی یکی اینکه قرص E400 مثل کپسول روی پوست مالید .

ویتامین C

علاوه بر ویتامین E که برای چاقی صورت بود ، میشه گفت که ویتامین C هم برای چاقی صورت یکی از بهترین قرصهای ویتامین هست . که برای شادابی ، درخشش پوست شناخته شده

ویتامین C برای پوست میشه به صورت کرم ها که از ویتامین C هستن میشه استفاده کرد .

قرص چاقی صورت وی آی پیFat Face VIP

وی آی پی جز داروهای گیاهی افزایش حجم صورت به حساب می آید

شامل ویتامین های 🙁 گروه B، مس ، منیزیم ، فسفر ) می باشد

مزایای قرص چاقی صورت وی آی پیFat Face VIP

بالا رفتن وزن وتقویت سیستم ایمنی بدن

رفع خستگی ، بی خوابی ، سلامت پوست،مو و ناخن

این قرص به دلیل تاثیر براشتها قبل از وعده غذایی مصرف می شود.

قرص چاقی صورت گین آپ عادلیان ( بهترین و قویترین قرص جاقی صورت بدون بازگشت)

حاوی : پروتئین ، ویتامین ، و مواد معدنی می باشد

قرص گین آپ: با افزایش اشتها به افزایش حجم صورت هم کمک میکند

مصرف تمام این قرصها باید زیر نظر پزشک متخصص انجام بشه و تداخل دارویی نداشته باشه .

متاسفانه بسیاری از این قرصها تقلبی وترکیباتی با مواد مخدر مثل شیشه به فروش میرسه که حتما پیشنهاد میشه در موقع خرید حتما از سایت های معتبر مانندسایت دکترسلام خریداری شود .

برای لاغری بهترینها راهها برای چربی سوزی شکم و پهلوها ورزش است . برا همین خاطر یه قرصهایی برای لاغری وچربی سوزی وجود دارد که کمک میکنه خیلی سریع به وزن ایده آل خود برسید

قرصهای لاغری خیلی مفید هستن برای کاهش وزن وکنترل چاقی که با مکانیسم های مختلفی به تناسب اندام کمک می کند ‌.

یه قرصی هست بنام رزبری که برای هضم چربی ها عمل می کند که در کنار رژیم غذایی وفعالیت بدنی کم مصرف شود . و چند ماه بعد خودش رو نشون میده که ۲یا ۳ کیلو گرم وزن کم میکنیه .

به جز اینکه این قرص میتونه وزن رو کاهش بده میتونه اثرات مثبت متابولیکی از بیماریهایی مثل دیابت نوع ۲ واز فشارخون جلوگیری می کند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.