دوشنبه, 9 مهر 1403 Monday, 30 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43722 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2454×
دو معاون دولت رئیسی در دولت پزشکیان ابقا شدند!
9 مهر 1403 ساعت: 14:56
شناسه : 291062
0

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با صدور احکامی جداگانه، مهدی الیاسی و رضا محمودی الیاسی، معاونان «سیاستگذاری و توسعه» و «حقوقی و امور مجلس» معاونت را در سمت خود ابقا کرد.

پ
پ

حسین افشین در حکم انتصاب مهدی الیاسی به عنوان معاون سیاست گذاری و توسعه آورده است: «به موجب این حکم و با عنایت به تخصص و دانش فراگیر جنابعالی در حوزه سیاستگذاری علمی و توسعه به عنوان معاون سیاستگذاری و توسعه منصوب میکنم‌.

این مسئولیت خطیر، شما را مامور می‌کند تا با اتکا به دانش و تجربیات گرانقدر خویش و با تکیه بر اصول متعالی انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان کشور در راهبرد و تدوین سیاست‌های کلان کشور، در راهبرد و تدوین سیاست‌های بلندمدت و پایدار برای رشد و تعالی علمی، نوآوری در عرصه های مختلف گام بردارید. حفظ و تقویت جایگاه رفیع نخبگان در جامعه علمی کشور و ایجاد بسترهای مناسب برای پرورش استعدادهای برتر از دیگر رسالت‌های این مسئولیت ارزشمند است.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت چهاردهم خواستارم.»

در حکم انتصاب رضا محمودی لموکی نیز آمده است: «نظر به مراتب شایستگی و تجارب، به موجب این حکم شما را به عنوان “معاون حقوقی و امور مجلس” منصوب می‌کنم. با توجه به اهداف عالی این امور و لزوم برنامه‌ریزی و تحول در ارتقای اقتصاد دانش‌بنیان کشور، ماموریت‌های اصلی زیر از آن امور انتظار می‌رود: پیگیری مجدانه وظایف و امور محوله به ویژه ارتباط مؤثر با نمایندگان محترم و کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، تنظیم ارتباط سازنده معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با سایر دستگاه‌ها، پیگیری دعاوی و امور حقوقی مربوط به معاونت در موارد لزوم، مشارکت در ارتقاء زیرساخت‌های حقوقی مربوط به تعاملات حمایت به ویژه در ارتباط با صندوق‌های پژوهش و فناوری و همکاری مشترک با سرمایه گذاران بخش خصوصی در جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان و امور حقوقی و مجلس بنیاد ملی نخبگان در راستای حمایت از توسعه نقش آفرینی نخبگان در اقتصاد دانش‌بنیان.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت چهاردهم خواستارم.»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.