سه‌شنبه, 10 مهر 1403 Tuesday, 1 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43734 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2454×
معرفی بهترین تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها در بازی فری فایر
10 مهر 1403 ساعت: 12:18
شناسه : 291110
1

معرفی بهترین استراتژی های موفق و تکنیک های حرفه ای در بازی جذاب فری فایر برای بهتر شدن لول و کیفیت بازی شما سعی کردیم تمام نکات مهمی که شما را نسبت به دیگران در این بازی متمایز میکنید را گرد هم بیاوریم. تنها لازم است با دقت مطالعه و چند باری آن را انجام دهید.

پ
پ

فری فایر یکی از پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین موبایل جهان در سبک بقا و بتل رویال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در این بازی بازیکن باید با 49 بازیکن رقیب بر سر زنده ماندن رقابت کند و در آخر کسی که زنده بماند برنده می‌شود. از این رو هر کدام از بازیکنان از تکنیک‌ها و استراتژی‌های خاصی استفاده می‌کنند تا بتوانند بیشتر از سایر بازیکنان زنده بمانند و به عنوان برنده معرفی شوند. در ادامه بهترین تاکتیک‌ها و استراتژی‌های فری فایر را که به شما کمک می‌کنند بیشتر از سایر بازیکنان زنده بمانید و دشمنان بیشتری را از میان بردارید معرفی کرده‌ایم.

بهترین استراتژی‌های بازی فری فایر

داشتن استراتژی و تاکتیک مناسب در بازی فری فایر یکی از ابتدایی‌ترین اصول پیروزی است که به شما کمک می‌کند بیش از دیگران دوام بیاورید. شما باید بتوانید در شرایط مختلف و متناسب با موقعیتی که در آن قرار دارید، تاکتیک مناسب را به کار ببرید تا بالاترین احتمال برد را داشته باشید. این استراتژی‌ها ممکن است شامل انتخاب کاراکتر، انتخاب اسلحه، لوت کردن، برخورد با منطقه امن (Safe zone) یا هر چیز دیگری باشد. در ادامه بهترین استراتژی‌های بازی فری فایر را معرفی می‌کنیم.

فضای کوله پشتی‌‌تان را همیشه مدیریت کنید

یکی از اولین نکاتی که معمولا مبتدی‌ها به آن توجه ندارند،‌ مدیریت درست فضای کوله پشتی است. نکته اول این است که شما باید فضای کافی برای لوت کردن تمام تجهیزاتی که ممکن است به آن احتیاج داشته باشید را حفظ کنید. نکته بعدی این است که نباید هر چیزی را که ارزش بالایی دارد لوت کنید؛ شما باید ابتدا وسایل ضروری را لوت کنید و بعد به تدریج با لوت کردن خانه‌ها و جعبه دشمنان، لوت را تکمیل کنید.

همیشه استراتژیک فکر کنید

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث برتری بازیکنان حرفه‌ای می‌شود، تفکر استراتژیک است. شما باید از قبل در مورد اینکه کجا کمین کنید،‌ در صورت حمله دشمن به چه سمتی حرکت کنید،‌ کجا دید بهتری دارید،‌ با کدام اسلحه حمله کنید، دشمنان چه رفتاری نشان می‌دهند و … فکر کنید. این نوع تفکر به شما کمک می‌کند بر بازی مسلط شوید و غافلگیر نشوید.

سر دشمن را هدف بگیرید

یکی دیگر از استراتژی‌های بازی فری فایر که می‌تواند به شما در عملکرد بهتر در این بازی کمک کند،‌ نشانه گرفتن سر دشمنان است. شما باید بتوانید همزمان با جابجایی شلیک کنید و بیشتر تیرهای خود را به سمت سر دشمن شلیک کنید؛‌ این استراتژی باعث می‌شود ضربه کمتری بخورید اما دشمن را سریع‌تر از پا در بیاورید.

به مناطق نزدیک خود مسلط شوید

از دیگر استراتژی‌هایی که باعث می‌شود همواره بهتر به دشمنان غلبه کنید، جابجایی مداوم و تسلط 360 درجه به اطراف است. در صورتی که دشمن را سریع‌تر ببینید، می‌توانید سریع‌تر شلیک کنید و به راحتی بر دو نفر نیز غالب شوید.

جم فری فایر پی جم شاپ

تیمی کار کنید

اگر کسی را ندارید که با او Team up کنید و به صورت هماهنگ به دشمنان حمله کنید، احتمالا کار دشواری در پیش دارید. شما باید از طریق شبکه‌های اجتماعی یا از نزدیک با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و استراتژی خود در بازی فری فایر را تعیین کنید. تعیین نقش هر بازیکن به عنوان عضوی از تیم، می‌تواند تمام نواقص بازی را پوشش دهد. علاوه بر این کمک و ساپورت هم تیمی‌ها می‌تواند در شرایط ضروری شما را نجات دهد و کارتان را برای پیروزی راحت‌تر کند.

انتخاب اسلحه مناسب

شما باید متناسب با مهارت‌ها و نقش خود در تیم اسلحه‌هایتان را انتخاب کنید. قطعا هر تیم به یک اسنایپر، شات گان و اسلحه مسلسل احتیاج دارد که هر فرد باید یکی از آنها را انتخاب کند. در صورتی که از اسلحه خود را به درستی انتخاب کنید و متناسب با موقعیت از آن استفاده کنید، احتمال پیروزی بسیار بالاست. برای فعال کردن اسلحه های بهتر و لجندری، با خرید جم فری فایر از سایت پی جم شاپ https://pgemshop.com/ بهترین گان ها را به پروفایل خود اضافه کنید.

خرید جم فری فایر ارزان پی جم شاپ

انتخاب کاراکتر مناسب

در بازی فری فایر هر کدام از کاراکترها مهارت خاصی دارند و شما باید با این مهارت‌ها، نقاط قوت و ضعف آنها آشنا باشید. به عنوان مثال کاراترهایی مثل کرونو و اسکایلر که پرطرفدار هستند، به راحتی تیم را از صدمات در امان نگه می‌دارند و نقش محافظتی مناسبی دارند. در صورتی که مهارت‌های کاراکتر تمام اعضای تیم با یکدیگر تناسب داشته باشد، نقاط ضعف پوشش داده می‌شود و تیم حالت یکپارچه دارد.

بهترین تکنیک‌های بازی فری فایر

تا اینجا با استراتژی‌های برتر فری فایر که به شما در تمام بتل‌ها کمک می‌کنند آشنا شدیم. در ادامه برخی از تکنیک‌ها و ترفندهای این بازی را معرفی کرده‌ایم که باعث می‌شود حرفه‌ای‌تر به نظر برسید.

1. حرفه‌ای حرکت کنید

یکی از اساسی‌ترین تکنیک‌های که هر بازیکن فری فایر باید یاد بگیرد، نحوه حرکت کردن است. بهتر است در طول بازی به صورت زیگزاگ و یا با جست و گریز حرکت کنید تا مانع از برخورد اغلب تیرهای دشمنان به خود شوید. در صورتی که بازی افراد حرفه‌ای را ببینید، حرکات سریع، زیگزاگ و جست و گریز در آنها به یک عادت تبدیل شده است.

2. زیپ لاین‌ها را بمب گذاری کنید

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای کشتن دشمنان به خصوص در اواخر بازی این است که ابتدا و انتها زیپ لاین‌ها را بمب گذاری کنید. این روش به طور قطع دشمنان را از بین می‌برد و البته هیچ زحمتی برای شما ندارد.

خرید جم فری فایر فوری پی جم شاپ

3. کنترلرهای بازی را برای خودتان تنظیم کنید

معمولا کنترلرها در یک حالت استاندارد تنظیم شده‌اند که فقط برای افراد مبتدی مناسب هستند. شما باید با دقت تمام گزینه ‌های کنترل بازی و دکمه‌ها را متناسب با نحوه دستگیری موبایل و مهارت خود تنظیم کنید تا عکس العمل سریع‌تری داشته باشید؛ چرا که فقط یک دهم ثانیه تاخیر در حرکت یا شلیک ممکن است سرنوشت بازی را عوض کند.

4. در ارتفاع باقی بمانید

می‌توان گفت که یکی از ویژگی‌های بازی فری فایر که مطابق با واقعیت نیز تنظیم شده است،‌ برتری افرادی است که در ارتفاع قرار دارند. در صورتی که نقشه را به خوبی بلد باشید و بتوانید در ارتفاعات کمین کنید، به راحتی دشمنان را غافلگیر می‌کنید اما هیچگاه غافلگیر نمی‌شوید. این کار نه تنها امنیت شما را افزایش می‌دهد،‌ بلکه تعداد کشته‌های (Kill) شما را نیز افزایش می‌دهد.

5. سقوط سریع‌تر از هواپیما

این تکنیک ممکن است ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد اما می‌تواند کل بازی را تحت تاثیر قرار دهد. شما باید قبل از سقوط برنامه ریزی درستی داشته باشید و به گونه‌ای فرود بیایید که سریع‌تر از دشمنان به سطح زمین برسید. با این کار سریع می‌توانید یک اسلحه بردارید و دشمنانی که نزدیک شما هستند را هنگام لوت کردن بکشید.

سخن پایانی

در این مطلب با انواع ترفندها و استراتژی‌هایی که می‌توانند به پیروزی راحت‌تر شما در بازی فری فایر کمک کنند اشاره کردیم. همانطور که متوجه شدید اغلب این تاکتیک‌ها به بازی تیمی و تفکر استراتژیک شما در تمام رفتارهایتان بستگی دارد. اما جدای از این شما باید کاراکتر، اسلحه و تجهیزات مناسب برای کشتن دشمنان را نیز داشته باشید؛ این تجهیزات را می‌توانید با خرید جم فری فایر تهیه کنید و از بازی لذت ببرید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.