چهارشنبه, 11 مهر 1403 Wednesday, 2 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43747 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2454×
یک عضو بنیاد امید ایرانیان، استاندار گیلان شد / نگاهی به سوابق هادی حق شناس
11 مهر 1403 ساعت: 12:29
شناسه : 291187
0

با پیشنهاد وزیر کشور و رای اعتماد هیئت وزیران، هادی حق شناس استاندار گیلان شد.

پ
پ

در پایان جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت، دکتر هادی حق شناس با کسب رای اعتماد هیئت وزیران به عنوان استاندار گیلان معرفی شد. در ادامه نگاهی به سوابق هادی حق شناس استاندار اصلاح طلب گیلان و عضو بنیاد امید ایرانیان خواهیم داشت.

هادی حق شناس پنجاه و چهارمین استاندار گیلان خواهد بود. وی متولد ۱۳۴۶ در اسپیند صومعه سرا است اما دوران کودکی خود را در شهرستان بندرانزلی پشت سر گذاشت. هادی حق شناس در ادامه برای تحصیل در رشته مهندسی برق به دانشگاه علم و صنعت تهران رفت. وی کارشناسی ارشد اقتصاد نظری و همچنین دکترای اقتصاد از دانشگاه مازندران را نیز در سوابق تحصیلی خود دارد. حق شناس به عنوان یک چهره آکادمیک، همچنین عضویت هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب را نیز در کارنامه دارد.

این نخستین بار نیست که حق شناس حضور در راس استانداری را تجربه می کند. دکتر حق شناس در دولت حسن روحانی، سابقه استانداری گلستان را در کارنامه داشته است. وی همچنین نماینده بندرانزلی در مجلس هفتم بوده است.

حق شناس - یک عضو بنیاد امید ایرانیان، استاندار گیلان شد / نگاهی به سوابق هادی حق شناس - استاندار گیلان

این چهره اصلاح طلب و عضو بنیاد امید ایرانیان، در کارنامه کاری خود همچنین معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور، معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، مدیرکلی بنادر و دریانوردی استان گیلان، معاونت اداره کل بنادر و دریانوردی استانهای مازندران و گیلان و خوزستان، عضویت در هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی و عضویت در هیئت مدیره کشتی سازی خلیج فارس را نیز دارد.

حق شناس پیش از انتخاب به عنوان استاندار گیلان، تنها گزینه ای بود که هم از سوی ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان و جبهه اصلاحات گیلان و هم از سوی مجمع نمایندگان مورد حمایت بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.