چهارشنبه, 11 مهر 1403 Wednesday, 2 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43754 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2454×
پرفروش ترین جت پرینترهای دستی در سال 2024 معرفی شد.
11 مهر 1403 ساعت: 15:50
شناسه : 291200
1

تنوع جت پرینترهای موجود در بازار ایران بسیار زیاد است که شامل دستگاه های وارداتی، مونتاژی و ساخت داخل می شود.

پ
پ

تنوع جت پرینترهای موجود در بازار ایران بسیار زیاد است که شامل دستگاه های وارداتی، مونتاژی و ساخت داخل می شود. با این حال، انتخاب یک چاپگر با کیفیت بالا که مطابق با استانداردهای تعیین شده باشد، نیازمند در نظر گرفتن چندین مشخصات کلیدی است. این مقاله به بررسی پرفروش ترین جت پرینترهای دستی در سال 2024 و ویژگی های آنها می پردازیم..

اگر اولویت های شما در انتخاب و خرید بهترین جت پرینترهای دستی شامل کیفیت، خدمات پس از فروش، کاربر پسند بودن و قیمت مناسب می باشد فروشگاه نیکسون جت میتواند بهترین فروشگاه برای خرید شما باشد. به طور گسترده ای شناخته شده است که همه جت پرینتر صنعتی دارای قابلیت چاپ تاریخ، متن یا تصاویر هستند. با این حال، هدف اصلی این محتوا، معرفی دستگاهی است که ویژگی‌های برتر را با کاربرپسند بودن ترکیب کند. در عصر پیشرفت تکنولوژی امروز، شاهد ظهور دستگاه های جدید مجهز به قابلیت های پیشرفته هستیم. دستیابی به یک چاپگر مدرن مستلزم داشتن اطلاعات و دانش کافی در مورد انواع جت پرینتر است.

word image 291200 1 - پرفروش ترین جت پرینترهای دستی در سال 2024 معرفی شد. -

پر فروش ترین جت پرینتر های دستی 2024

جت پرینتر دستی مدل NJ-H127

1- عملکرد یک جت پرینتر دستی شامل حرکت کاربر دستگاه بر روی سطح مورد نظر می شود. با فشار دادن یک دکمه در دستگاه، فرآیند چاپ آغاز می شود. توجه به این نکته ضروری است که هر چه سطح هدف بزرگتر و صاف تر باشد، چاپ اطلاعات آسان تر خواهد بود. به طور طبیعی، چاپ روی سطوح کمتر سفت و سخت چالش های بیشتری را به همراه دارد. یک سوال مرتبط مطرح می شود: آیا می توان از این چاپگر برای هر محصولی استفاده کرد؟ کارشناسان پیشنهاد می کنند که این دستگاه قابلیت چاپ اطلاعات روی محصولات مختلف را دارد. با این حال، استفاده از جوهر مناسب بر اساس مواد سطح مورد نظر ضروری است. .

جت پرینتر دستی NJ-H127 به عنوان یکی از پر فروش ترین جت پرینترهای دستی شناخته می شود. یکی از ویژگی های قابل توجه آن این است که باتری جداگانه دارد و امکان تعویض آسان باتری را فراهم می کند. علاوه بر این، این جت پرینتر دستی مجهز به درگاه چشمی خودکار و داشتن انکودر و نمایشگر لمسی است. این مزایا به افزایش رضایت کاربران و محبوبیت دستگاه در بین مصرف کنندگان کمک کرده است.word image 291200 2 - پرفروش ترین جت پرینترهای دستی در سال 2024 معرفی شد. -

جت پرینتر دستی مدل اولتیمیت NJ-Ultimate

2-مدل Ultimate جت پرینتر دستی نشان دهنده نسل جدیدی از فناوری پیشرفته چاپ جت دستی است. این این مدل جت پرینتر دستی دومین مدل پر فروش بازار است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش لمسی 5 اینچی با روشنایی بالا است که نمای پیشرفته و وسیع تری را در اختیار اپراتورها قرار می دهد. باتری لیتیومی آن تا 10 ساعت کار می کند و مدت زمان شارژ استاندارد 60 دقیقه است. این چاپگر از انواع محتوا، از جمله متن، تصویر، بارکد، کد QR، تاریخ و زمان، شمارنده و داده های متغیر پشتیبانی می کند. تنظیمات پارامتر به پیکربندی‌های کلی و دقیق دسته‌بندی می‌شوند و امکان مشاهده و تنظیم همه پارامترها را قبل از چاپ به وضوح فراهم می‌کنند. فایل های تصویر، متن و اکسل را می توان از طریق درایو فلش USB به دستگاه منتقل کرد.

علاوه بر این، این چاپگر از ده زبان مختلف از جمله فرانسوی، چینی، انگلیسی، کره ای، فارسی، آلمانی، روسی، ترکی، پرتغالی و اسپانیایی پشتیبانی می کند. هم با کارتریج های پایه حلال و پایه آب و هم با کارتریج های مشکی و رنگی سازگار است.

word image 291200 3 - پرفروش ترین جت پرینترهای دستی در سال 2024 معرفی شد. -

 

دستگاه جت پرینتر دستی مدل H520

3- جت پرینتر دستی H520 ساخت تایوان به دلیل کیفیت ساخت عالی و وضوح چاپ بالا متمایز است. این این مدل یکی دیگر از پرفروش ترین جت پرینتر دستی است. این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی 5.5 اینچی است که می تواند با یک قلم تخصصی موجود در بسته کار کند. این دستگاه در یک محفظه فلزی بادوام قرار گرفته است که در برابر ضربه مقاوم است و با یک دسته پلاستیکی ارگونومیک برای سهولت استفاده در حین عملیات چاپ تکمیل شده است. قابلیت تولید انواع بارکد اعم از کدهای خطی و QR با قابلیت تنظیم ارتفاع تا 50 میلی متر را دارد. تنظیمات منو و صفحه کلید قابل تنظیم هستند.

این شامل یک اتصال USBبرای انتقال تصاویر، لوگوها و متون خاص است و به دو باتری مجزا مجهز شده است. هر باتری تا 8 ساعت کار مداوم را ارائه می دهد و می تواند در حین اتصال به دستگاه یا جداگانه شارژ شود.

word image 291200 4 - پرفروش ترین جت پرینترهای دستی در سال 2024 معرفی شد. -

جت پرینتر دستی مدل H260

جت پرینتر دستی H260 یک دستگاه وارداتی از Nixon Jet 4-است که دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 4:3 اینچی است. این چاپگر برای ورود پیام به هیچ نرم افزار یا رایانه ای نیاز ندارد و به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی پیام های مورد نظر خود را مستقیماً در دستگاه وارد کرده و ویرایش کنند. علاوه بر این، این پیام ها می توانند به طور دائم در حافظه چاپگر ذخیره شوند. در نیکسون جت، وارد کننده رسمی این دستگاه ها، این مدل با قیمتی منحصر به فرد رقابتی با ضمانت خرید مطمئن عرضه می شود. علاوه بر این، با ضمانت پنج ساله، مشتریان می توانند از سرمایه گذاری خود اطمینان داشته باشند.

پیکربندی منو و صفحه کلید برای جت پرینتر دستی H260 از چاپ به 17 زبان رایج از جمله انگلیسی و فارسی پشتیبانی می کند و به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی به هر متنی به این زبان ها دسترسی داشته باشند و آنها را چاپ کنند. این مدل از جت چاپگر دستی انعطاف پذیری برای استفاده از زبان ها و فونت های مختلف را ارائه می دهد. علاوه بر این، امکان استفاده همزمان از زبان ها و فونت های مختلف را در یک پیام واحد فراهم می کند. توانایی استفاده از تمام فونت‌ها و زبان‌های موجود به شما این امکان را می‌دهد تا چاپ محصول خود را مطابق با اولویت‌های خود سفارشی کنید و در نتیجه چاپ‌های منحصربه‌فرد و محصولات متمایز ایجاد کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.