پنج‌شنبه, 12 مهر 1403 Thursday, 3 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43766 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2454×
توصیه‌های کیهان برای حفظ انسجام
12 مهر 1403 ساعت: 11:37
شناسه : 291269
1

 روزنامه کیهان در سرمقاله امروزش خواستار نقش آفرینی رسانه‌ها در حفظ انسجام ملی شده است! خط شکن انسجام و نیروی عملیاتی تبدیل هر موضوع ملی به تسویه حساب جناحی حالا حرف از انسجام می‌زند!

منبع : امتداد
پ
پ

 روزنامه کیهان در سرمقاله امروزش خواستار نقش آفرینی رسانه‌ها در حفظ انسجام ملی شده است! خط شکن انسجام و نیروی عملیاتی تبدیل هر موضوع ملی به تسویه حساب جناحی حالا حرف از انسجام می‌زند! خنده دار است اما بیایید امیدوار باشیم ذره‌ای به آنچه نوشته‌اند اعتقاد داشته باشند. کیهان نوشته:«رسانه باید همچنان در میدان باشد و مردم را به اتحاد دعوت کند. «اتحاد» بی‌نظیری که امروز بین مردم ایران و محورهای مقاومت شکل گرفته، باید با کمک همین رسانه‌ها حفظ شود…اتحاد باید حفظ شود. اولین شرط حفظ این اتحاد نیز، فاصله گرفتن از رسانه‌های دشمن و رجوع به رسانه‌های شناسنامه‌دار و معتبر است.»

روزنامه جوان امروز یادداشتی عجیب دارد و بالاخره خط هل دادن ایران به سمت بمب اتمی سر از رسانه منتصب به سپاه هم در آورد. جوان نوشته:«در تهران، استدلال‌ها کماکان حول این می‌چرخد که «سیدحسن رفت، اما نصرالله می‌آید»، «حزب‌الله زنده است» و چیز‌هایی از این‌دست؛ استدلال‌هایی که البته سازه‌های معنایی قدرت و تاب‌آوری نهاد‌های اجتماعی هستند. با این حال، واقعیت این است که ضعف و سستی بنیان‌های قدرت مادی نهاد‌های اجتماعی (دولت، گروه، جنبش یا هر چیز دیگر)، در خوشبینانه‌ترین حالت، آن‌ها را دچار فرسایش کرده و قوت سازه‌های معنایی آن‌ها را نیز تحت‌تأثیر قرار خواهد داد…. یک راه‌حل فوری در دسترس، تغییر در دکترین هسته‌ای ایران است. در شرایطی که دکترین هسته‌ای ایران در طول پنجاه واندی سال گذشته (با احتساب دوره پهلوی) استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌‎ای بوده، امروز تهران ظرفیت، زمینه‌مندی و فرصت لازم را برای تحول بی‌درنگ در این برنامه خود دارد.»

روزنامه وطن امروز هم با شور و شعف از اکتبر می‌گوید:«کمتر از زمان استراحت بین 2 نیمه یک مسابقه فوتبال زمان برد؛ شاید این جمله کوتاه را بعدها درباره مطلع اکتبر 2024 در کتاب‌ها بنویسند و پس از آن بگویند چگونه در یکی از پرتلاطم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین روزهای تاریخ غرب آسیا، سرنوشت جنگ با یک هنرنمایی ایرانی در آسمان ارض اشغال‌شده جهت دیگری یافت. عملیات «وعده صادق2» و نفوذ کهکشانی از موشک‌های فراصوت ایرانی که به شکل سریالی از گنبد چندلایه پدافندی اسرائیل عبور کرد، از سرنوشت‌سازترین صحنه‌هایی بود که ایرانیان به صورت زنده به تماشایش نشستند.»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.