پنج‌شنبه, 12 مهر 1403 Thursday, 3 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43770 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2454×
مصلی آماده برگزاری نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری است
12 مهر 1403 ساعت: 21:24
شناسه : 291322
0
شهردار منطقه ۷ تهران:

شهردار منطقه ۷ تهران گفت: با توجه به میزبانی مصلی تهران از نماز جمعه این هفته به امامت رهبر معظم انقلاب، شهرداری منطقه هفت در تدارک میزبانی شایسته از شرکت کنندگان این مراسم است.

پ
پ

شهردار منطقه هفت توضیحاتی درباره فعالیت‌های خادمان شهر در این منطقه برای آماده‌سازی مصلی برای نماز جمعه ارائه کرد.

محمدهادی علی احمدی؛ شهردار منطقه 7 در گفتگو با خبرنگار تسنیم در این‌باره گفت: با توجه به میزبانی مصلی تهران از نمازجمعه این هفته به امامت رهبر معظم انقلاب شهرداری منطقه هفت در تدارک میزبانی شایسته از شرکت کنندگان این مراسم است.

وی گفت: برهمین اساس خادمان مردم در شهرداری منطقه 7 از روزهای قبل در حال نظارت و رفت و روب مصلی و تمامی معابر پیرامونی آن هستند و این اقدامات شامل لایروبی انهار و جوی‌های آب، رنگ آمیزی جداول و شست و شوی جداره‌هاست. همچنین تمامی مخازن زباله این منطقه شستشو و رنگ آمیزی شده است.

احمدی در ادامه گفت: همچنین جهت رفاه حال نمازگزاران عزیز روز جمعه، حدود 7 مجموعه سرویس بهداشتی پرتابل که هر کدام 20 چشمه دارند، در مصلی قرار داده شده است و علاوه بر اینها مخازن آب جهت وضو و استفاده نمازگزاران نیز در نقاط مختلف مصلی نصب خواهد شد. همچنین شهرداری جهت رفاه حال نمازگزاران برای راهنمایی و هدایت شان به سوی مراکز خدماتی و شبستان تابلوها و بنرهایی را نصب کرده است.

شهردار منطقه هفت ادامه داد: اداره فضای سبز منطقه نیز اقدام به گلکاری و زینت فضاهای سبز مصلی و معابر پیرامونی کرده است تا شهروندان نمازگزار از زیبایی‌های فضاهای سبز مصلی لذت ببرند و فضایی دلنشین در مقابل دیدگانشان وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد؛ معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه با برپایی موکب های فرهنگی و پذیرایی و ارائه خدمات اجتماعی  به نمازگزارن خدمت گذاری می کنند.

به گفته احمدی، بیش از 1000 نفر ساعت از کارکنان شهرداری در بخش‌های عملیاتی و ستادی طی این روزها برای آماده‌سازی مصلی تلاش کرده‌اند و در ادامه گفت: امیدوارم تلاش‌های همکاران من در شهرداری، رضایت خاطر نمازگزاران و مقامات حاضر در مراسم را تأمین کرده باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.