جمعه, 13 مهر 1403 Friday, 4 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43774 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2454×
سنگ فرش خیابان شهید کریمی لاهیجان پس از ۵۳ روز افتتاح شد
13 مهر 1403 ساعت: 12:13
شناسه : 291337
0

پروژه سنگ فرش خیابان شهید کریمی لاهیجان پس از گذشت ۵۳ روز افتتاح شد.

پ
پ

آیین افتتاح این پروژه روز جمعه با حضور فرماندار، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده جدید انتظامی لاهیجان ، مدیران شهرداری و جمعی از شهروندان همراه با بارش شدید باران برگزار شد.

رضا زنده دل، شهردار لاهیجان در این مراسم گفت: شهرداری لاهیجان از ۲۳ مرداد ماه سال جاری در راستای زیباسازی و بازآفرینی شهری بعد از سنگ فرش محله پردسر و کوچه خسروی ، عملیات سنگ فرش خیابان شهید کریمی را با پیش بینی اجرای پروژه به مدت شش ماه آغاز کرد، اما به منظور رفاه حال شهروندان این پروژه با رعایت دقت در اجرا به مدت ۵۳ روز به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: این پروژه به طول ۳۵۵ متر و به مساحت ۵۱۰۰ متر مربع با برآورد مبلغ ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل درآمدهای عمومی شهرداری لاهیجان اجرا شد.

وی اظهار کرد: جای دارد از شهروندان فهیم بابت اختلال ایجاد شده در تردد در این مسیر عذرخواهی کرده و از صبر و شکیبایی و همکاری شهروندان قدردانی نماییم.

شهردار لاهیجان گفت: در سال چهارم دوره ششم شورای اسلامی شهر همه توان خود را خواهیم گذاشت تا بتوانیم با تلاش مضاعف، خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

ابراهیم خوشحال، رییس شورای اسلامی شهر هم در این آیین با بیان اینکه ابتدا قرار بود این پروژه در مدت شش ماه اجرا شود اما در نشست با خبرنگاران از شهردار خواستیم برای احترام و رفع ذغذغه شهروندان زمان اجرای پروژه کاهش یابد که با یک اقدام جهادی این پروژه ظرف مدت 53 روز اجرا شد.

وی از همراهی اعضای شورای تأمین و اعضای شورای شهر برای اجرای این پروژه قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود شاهد اجرای پروژه های بزرگی در شهر لاهیجان باشیم.

خوشحال از همکاری و صبوری شهروندان و کسبه در طول زمان اجرای پروژه قدردانی کرد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.