یکشنبه, 15 مهر 1403 Sunday, 6 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43792 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2455×
نگاهی به حواشی مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان!
15 مهر 1403 ساعت: 12:52
شناسه : 291397
1
از تابلوفرش اهدایی فرماندار رودبار تا لابی گری برای پست مدیریتی؛

مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان که مسئولیت مکان و برنامه ریزی و اجرای آن بر عهده اسدالله عباسی بود، برای اولین بار در خارج از استانداری و در سالن نیروی انتظامی برگزار شد که به زعم برخی، شاید دلیل این کار، نگرانی از نارضایتی های کارکنان استانداری گیلان بود.

منبع : گیل خبر
پ
پ

مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان که مسئولیت مکان و برنامه ریزی و اجرای آن بر عهده اسدالله عباسی بود، برای اولین بار در خارج از استانداری و در سالن نیروی انتظامی برگزار شد که به زعم برخی، شاید دلیل این کار، نگرانی از نارضایتی های کارکنان استانداری گیلان بود.

علی‌رغم صدور کارت برای مدعوین، نظارتی بر ورود حاضرین در مراسم نشد، به‌گونه‌ای که بسیاری از کارشناسان و افراد منتسب به استاندار پیشین در دقایق اول، صندلی های مهمانان ویژه را اشغال کردند و مهمانان استاندار جدید علی‌رغم داشتن دعوتنامه برای جایگاه ویژه به‌ناچار در آخرین ردیف های سالن ساکن شدند!

در حین اجرای برنامه دو کلیپ تبلیغاتی متفاوت از استاندار سابق گیلان در سالن منتشر شد که پیش از این مرسوم نبوده و علاوه بر آن که وقت حاضران در مراسم را گرفت و منجر به طولانی شدن مراسم شد، حجم تعریف و تمجیدهای خود خوانده روابط عمومی استانداری در این کلیپ ها قابل توجه بود.

در بخشی از مراسم، معاون عمرانی استاندار که در بدعتی جدید طی یک سال گذشته، برای اولین بار در تاریخ استانداری گیلان، بدون مدرک مهندسی مشغول به فعالیت بود، از سوی مجری مراسم، «مهندس» خطاب شد و پشت تریبون حاضر شد اما در کمال تعجب حاضرین و برخلاف انتظار، هیچ‌گونه آمار رسمی و مستند از پیشرفت‌های عمرانی و یا… در دوران استانداری عباسی ارائه نکرد و تنها به مدح و ثنا از استاندار پیشین پرداخت.

در اثنای مراسم، تابلو فرشی نفیس با چهره اسدالله عباسی به وی از سوی فرماندار شهرستان رودبار تقدیم شد که چهره‌های بهت زده حاضران در مراسم را به همراه داشت.

از دیگر نکات جالب توجه این مراسم می توان به حضور کیهان هاشم نیا استاندار اسبق گیلان و عدم حضور برخی از مدیران استان از جمله مدیرعامل غیربومی منطقه آزاد انزلی اشاره کرد.

از نکات قابل تامل امروز، رایزنی و لابی‌گری برخی افراد حاضر در مراسم معارفه، به سبک صحن مجلس، برای معرفی لیست پیشنهادی مدیران کل و معاونین جدید استانداری گیلان بود.

در مراسمی که گفته می‌شود از بیم ادامه فعالیت‌های تامل برانگیز و امضای بعضی از احکام شائبه‌دار استاندار سابق طی روزهای گذشته، در برگزاری آن تعجیل شد، سخنرانی طولانی و خسته‌کننده استاندار پیشین در جلسه تودیع خود، از حواشی کلافه‌کننده مراسم امروز بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.