دوشنبه, 16 مهر 1403 Monday, 7 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43806 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2455×
سید مصطفی موسوی لاری «معاون پشتیبانی» نهاد ریاست جمهوری شد
16 مهر 1403 ساعت: 17:10
شناسه : 291495
0

دکتر محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با صدور حکمی دکتر سید مصطفی موسوی لاری را به سمت «معاون پشتیبانی» این نهاد منصوب کرد.

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی دولت
پ
پ

سید مصطفی موسوی متولد سال ۱۳۶۲، دکترای خود را از دانشگاه بوردو فرانسه در رشتۀ «کسب‌ و کارDBA» اخذ نموده و بیش از دو دهه در بخش‌های خصوصی و دولتی در قالب پروژه‌ها و مسئولیت‌های ساختمانی، عمرانی و شهری مشغول به فعالیت می‌باشد. وی دارای مدارک کارشناسی ارشد شهرسازی گرایش طراحی شهری از دانشگاه تهران، و کارشناسی مهندسی معماری از دانشگاه شهید بهشتی است.

دکتر موسوی در کارنامۀ کاری خود شهرداری منطقه ۹ تهران، مدیرکلی هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، ریاست هیئت مدیره شرکت سولیران(زیر مجموعه شستا)، معاونت امور پروژه‌های موسسه دانشمند(زیر مجموعه بنیاد مستضعفان)، میرعاملی و عضویت هیئت مدیره چند شرکت عمرانی و صنعتی در بخش خصوصی را نیز دارد.

دکتر قائم‌پناه معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکم انتصابی نامبرده، با عنایت به نقش و اهمیت این معاونت، ضرورت توجه به نگهداشت پیشگیرانه در حوزه‌های ابنیه، خودروها، تاسیسات و فضاهای فیزیکی نهاد و همچنین امور رفاهی و خدمات بهداشتی و درمانی کارمندان محترم نهاد را تاکید نموده‌ اند.

دکتر سید مصطفی موسوی علاوه بر تجارب اجرایی، مدرس دروس معماری و مدیریت در برخی موسسات آموزش عالی کشور از جمله سازمان مدیریت صنعتی نیز است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.