چهارشنبه, 18 مهر 1403 Wednesday, 9 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43826 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2455×
ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬﺍﺭﯼ ﺩﺭ ﻃﻼﯼ ﻟﻮﺗﻮﺱ: ﮐﻠﯿﺪ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﻣﺎﻟﯽ ﺷﻤﺎ
18 مهر 1403 ساعت: 9:28
شناسه : 291577
0

طلا همیشه به عنوان یک پناهگاه امن مالی در شرایط اقتصادی ناپایدار مطرح بوده است. با توجه به نوسانات موجود در بازارهای سرمایه‌گذاری، طلا همچنان یکی از گزینه‌های محبوب برای حفظ ارزش دارایی‌ها به شمار می‌رود.

پ
پ

ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬﺍﺭﯼ ﺩﺭ ﻃﻼﯼ ﻟﻮﺗﻮﺱ: ﮐﻠﯿﺪ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﻣﺎﻟﯽ ﺷﻤﺎ

سرمایه‌گذاری در صندوق‌ پشتوانه طلای لوتوس برای سرمایه‌گذارانی مناسب است که تمایل به سرمایه‌گذاری در طلا دارند، به سرمایه‌گذاری با دید بلندمدت‌ فکر می‌کنند و می‌خواهند از سرمایه خود در برابر تورم محافظت کنند.

سرمایه‌گذاری در طلا، راهکاری مطمئن برای حفظ ارزش پول

طلا همیشه به عنوان یک پناهگاه امن مالی در شرایط اقتصادی ناپایدار مطرح بوده است. با توجه به نوسانات موجود در بازارهای سرمایه‌گذاری، طلا همچنان یکی از گزینه‌های محبوب برای حفظ ارزش دارایی‌ها به شمار می‌رود. با این حال، سرمایه‌گذاری در طلا معایبی نیز دارد؛ یکی از دغدغه‌های مهم سرمایه‌گذاران، نحوه نگهداری و امنیت این فلز گرانبهاست. علاوه بر این، نیاز به سرمایه اولیه نسبتاً بالا برای خرید طلا، ورود بسیاری از علاقه‌مندان به این بازار را دشوار می‌سازد.

اما خوشبختانه امروزه با ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر طلا، امکان ورود به این بازار با سرمایه‌ای بسیار کمتر فراهم شده است. تنها با ۵۰۰ هزار تومان می‌توان در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کرد و از مزایای بازار طلا بهره‌مند شد. این صندوق‌ها علاوه بر کاهش دغدغه‌های مربوط به نگهداری و امنیت طلا، توانسته‌اند مشکل نقدینگی پایین و ریسک‌های مرتبط با خرید فیزیکی طلا را نیز برطرف کنند.

در ادامه، به بررسی جامع‌تری از طلا و نحوه سرمایه‌گذاری در آن پرداخته و نکات کلیدی برای شروع سرمایه‌گذاری در این حوزه را مرور خواهیم کرد.

صندوق‌ طلا نوعی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری کالایی و قابل معامله (ETF) در بورس کالا است که وجوه جمع‌آوری شده از سرمایه‌گذاران را در گواهی سپرده سکه طلا و اوراق مبتنی بر سکه طلا سرمایه‌گذاری می‌کند.

صندوق طلا

  • صندوق‌ تقسیم سود دوره‌ای ندارد و سود حاصل از سرمایه‌گذاری در آن از طریق رشد (NAV) متناسب با نوسانات بازار طلا و سکه حاصل می‌شود.
  • این صندوق برای سرمایه‌گذارانی مناسب است که ریسک‌پذیری بالا و تمایل به سرمایه‌گذاری در طلا (سکه طلا) دارند، به سرمایه‌گذاری با دید بلندمدت‌ فکر می‌کنند و انتظار دریافت سود دوره‌ای ندارند.

ﻣﺰﺍﯾﺎﯼ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬﺍﺭﯼ ﭘﺸﺘﻮﺍﻧﻪ ﻃﻼﯼ ﻟﻮﺗﻮﺱ

  •  ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬﺍﺭﯼ ﺁﺳﺎﻥ ﻭ ﺁﻧﻼﯾﻦ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﺑﻮﺭﺱ
  • ﺣﺬﻑ ﺭﯾﺴﮏﻫﺎﯼ ﺧﺮﯾﺪ ﻭ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﯼ ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ ﻃﻼ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺭﯾﺴﮏ ﺳﺮﻗﺖ ﻭ ﻃﻼﯼ ﺗﻘﻠﺒﯽ
  • ﻧﻘﺪﺷﻮﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎﻻ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻭﺟﻮﺩ ﺑﺎﺯﺍﺭﮔﺮﺩﺍﻥ ﺗﺤﺖ ﻫﺮ ﺷﺮﺍﯾﻄﯽ ﺣﺘﯽ ﺩﺭ ﺩﻭﺭﻩﻫﺎﯼ ﺟﻬﺶ ﻭ ﺭﯾﺰﺵ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ
  • ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬﺍﺭﯼ ﺑﺎ ﻣﺒﺎﻟﻎ ﮐﻢ (ﺍﺯ ﺣﺪﺍﻗﻞ ۵۰۰ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ)
  • ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻭ ﮐﺎﺭﻣﺰﺩ ﮐﻢ ﻣﻌﺎﻣﻼﺕ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺑﺎ ﮐﺎﺭﻣﺰﺩﻫﺎﯼ ﺯﯾﺎﺩ ﺧﺮﯾﺪ ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ ﻃﻼ
  • ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺍﺯ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﻣﺎﻟﯿﺎﺕ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬﺍﺭﺍﻥ

ﻣﻨﺘﻈﺮ ﭼﻪ ﻫﺴﺘﯿﺪ؟ ﻫﻤﯿﻦ ﺣﺎﻻ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﮐﻨﯿﺪ!

ﺟﻬﺖ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬﺍﺭﯼ ﺩﺭ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﭘﺸﺘﻮﺍﻧﻪ ﻃﻼﯼ ﻟﻮﺗﻮﺱ، ﻣﺮﺍﺣﻞ ﺯﯾﺮ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻤﻮﺩ:

·   ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺳﺠﺎﻡ ﻭ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﻭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺍﺣﺮﺍﺯ ﻫﻮﯾﺖ

·   ﺛﺒﺖﻧﺎﻡ ﺩﺭ ﻭﺑﺴﺎﯾﺖ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺷﺮﮐﺖﻫﺎﯼ ﮐﺎﺭﮔﺰﺍﺭﯼ ﻓﻌﺎﻝ ﺩﺭ ﺑﻮﺭﺱ ( نظیر کارگزاری پارسیان )

·   ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﺪ ﻣﻌﺎﻣﻼﺗﯽ ﯾﺎ ﮐﺪ ﺑﻮﺭﺳﯽ

·   ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻣﻌﺎﻣﻼﺕ ﺁﻧﻼﯾﻦ ﮐﺎﺭﮔﺰﺍﺭﯼ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ

·   ﺧﺮﯾﺪ ﻭ ﻓﺮﻭﺵ ﻭﺍﺣﺪﻫﺎﯼ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬﺍﺭﯼ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺁﻧﻼﯾﻦ ﻭ ﺑﺎ ﻧﻤﺎﺩ “ﻃﻼ”

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.