پنج‌شنبه, 19 مهر 1403 Thursday, 10 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43843 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2455×
سیاستگذاری فیلترینگ در وزارت ارتباطات انجام نمی شود!
19 مهر 1403 ساعت: 22:11
شناسه : 291668
0
وزیر ارتباطات:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم در پاسخ به این سوال که چرا برای رفع فیلترینگ، زمان تعیین نمی‌شود گفت: بحث سیاستگذاری درباره فیلترینگ در وزارت ارتباطات انجام نمی‌شود و همه این را می‌دانیم.

پ
پ

ستار هاشمی افزود: ما به عنوان بازوی اجرایی سیاست‌های مصوب بازخوردها را از جنبه های مختلف سیاسی اجتماعی، اقتصادی و… جمع‌آوری کرده و تقدیم مراجع تصمیم‌گیری کرده ایم.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به شرایط امیدوار و پیگیریم تا موضوع فیلترینگ رفع شود.

پیش از این وزیر ارتباطات در مراسم معارفه خود گفته بود فیلترینگ در وضعیت فعلی به نفع هیچکس نیست و به تبعات منفی محدودیت های ناشی از فیلترینگ بر ابعاد زندگی مردم و کسب و کارها اشاره کرده بود.

همچنین اندیشکده استیمسون نیز در گزارشی با اشاره به ضرر‌های تحریم برای کاربران ایرانی اینترنت ، فیلترینگ و تحریم را یکی از مهم‌ترین چالش‌های ایران در حوزه امنیت سایبری برشمرده بود.

به نظر می رسد با توجه به تبعات منفی فیلترینگ بر ابعاد مختلف زندگی مردم رویکرد و اراده ای برای حل این مشکل در دولت جدید ایجاد شده و باید دید در نهایت سیاست گذاران چه سرنوشتی را برای آن رقم خواهند زد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.