دوشنبه, 23 مهر 1403 Monday, 14 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43883 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2455×
جلسه ۴ ساعته مدیران باشگاه داماش با کادر فنی برگزار شد
20 مهر 1403 ساعت: 21:14
شناسه : 291691
3
حسن ریواز عضو هیات مدیره باشگاه داماش:

ریواز عضو هیات مدیره باشگاه داماش گفت: جلسه ۴ ساعت به طول انجامید که صحبت‌های مختلفی در مورد وضعیت تیم و دغدغه هواداران و مدیران باشگاه با کادر فنی تیم  مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

منبع : روابط عمومی باشگاه داماش گیلان
پ
پ

حسن ریواز عضو هیات مدیره باشگاه داماش با بیان اینکه تماشاگران داماش بی نظیر هستند اظهار داشت: با وجود اینکه بازی داماش به دلیل زیر کشت بودن چمن ورزشگاه شهید عضدی در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شد اما هواداران داماش تیمشان را تنها نگذاشتند، که از طرف کادر مدیریت باشگاه  و فنی تیم تشکر و قدر دان این عزیزان هستیم.

وی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی را به تمامی پرسنل تبریک می گویم عنوان داشت: فرماندهی انتظامی و همکارانشان زحمات زیادی را بابت ایجاد نظم و امنیت در ورزشگاههای کشور متحمل می‌شوند که باید از فرماندهی استان گیلان جناب سرهنگ روشن قلب که همیشه حامی تیم داماش بوده‌اند و از زمان معرفی به عنوان فرماندهی استان در تمامی مسابقات حضور داشته‌اند تشکر ویژه داشته باشیم.

ریواز با اشاره به اینکه باید از مالک باشگاه داماش تشکر و قدردانی  ویژه ای داشته باشیم  گفت: مالک باشگاه به تنهایی و بدون هیچ حمایت مالی از استان یا اسپانسر خاصی تا کنون توانسته هزینه های تیم را پرداخت نماید.

عضو هیات مدیره داماش با بیان اینکه  از مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، هیت فوتبال گیلان و رشت به جهت تلاش‌هایشان برای برگزاری بازی تشکر میکنیم عنوان داشت: به استاندار گیلان بابت انتخابشان در این پست تبریک عرض می‌کنم.

ریواز با اشاره به اینکه امیدواریم ورزشگاه عضدی در بازی‌های بعدی بتواند میزبان بازی‌های تیم داماش باشد گفت: از استاندار جدید گیلان میخواهیم که نگاه ویژه‌ای به تیم پرهوادار  داماش به جهت حمایت مالی و اسپانسرینگ مناسب، در خور شأن باشگاه داماش داشته باشند.

عضو هیات مدیره داماش با بیان اینکه بعد از تساوی خانگی داماش در مقابل پارس جنوبی جم جلسه مشورتی با حضور مالک، و اعضای هیت مدیره و  مدیران باشگاه وکادر فنی  برگزار شد عنوان داشت: در این جلسه که ۴ ساعت به طول انجامید صحبت‌های مختلفی در مورد وضعیت تیم و دغدغه هواداران و مدیران باشگاه با کادر فنی تیم  مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که امیدواریم روزهای خوب برای تیم محبوب و پرهوادار داماش گیلان رقم بخورد.

@damashguilansc
#داماش
#داماش_گیلان
#فوتبال
#لیگ_یک
#لیگ۱
#پارس_جنوبی_جم

▪️صفحه رسمی باشگاه داماش را در اینستاگرام هم دنبال کنید👇
instagram.com/damashguilansc

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.