پنج‌شنبه, 26 مهر 1403 Thursday, 17 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43909 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2457×
فوتی های مسمومیت الکلی در گیلان به ۱۵ نفر رسید
21 مهر 1403 ساعت: 16:00
شناسه : 291711
4

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: تعداد فوت شدگان ناشی از مسمومیت الکلی به ۱۵ نفر در استان افزایش یافت.

پ
پ

محمدتقی آشوبی با اشاره به اینکه تا روز گذشته ۱۱ بیمار مسموم ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست داده بودند گفت: شب گذشته با جان باختن ۴ بیمار دیگر تعداد جانباختگان به ۱۵ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶ بیمار دیگر در بیمارستان بستری هستند افزود: یک بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ۴۱ بیمار از ۶۵ مسموم ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی مرخص شده اند گفت: یک نفر کم بینا و ۳۶ نفر دیالیزی شده اند.

 ۸ مهر امسال تعدادی از شهروندان با علائم ضعف، بی‌حالی، تاری دید و بی‌قراری به بیمارستان‌های رازی و پورسینای رشت و یکی از بیمارستان‌های خصوصی مراجعه کرده بودند که مشخص شد علت آن مصرف مشروبات الکلی تقلبی بوده است.

رئیس کل دادگستری استان گیلان هم از دستگیری ۴ نفر در ارتباط با تولید و توزیع مشروبات الکلی خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی گفت: یک نفر تولید کننده مشروبات الکلی در این پرونده به اتهام قتل عمد و دو نفر که یک نفر توزیع کننده و یک نفر صاحب رستوران بوده به اتهام توزیع مشروبات الکلی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.