دوشنبه, 23 مهر 1403 Monday, 14 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43883 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2455×
یازدهمین نشست شورای اسلامی شهر کلاچای برگزار شد
21 مهر 1403 ساعت: 20:25
شناسه : 291764
2

یازدهمین نشست شورای اسلامی شهر کلاچای در سال جاری روز شنبه با حضور اعضای شورای اسلامی در سالن شهید محمد حسینی این شورا برگزار شد.

پ
پ

در این جلسه نامه های ارجاعی به شورا مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

 مجتبی(اشکان) هاشم زاده رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای بر لزوم ساماندهی کرایه ها در حوزه حمل و نقل تاکید و تصریح کرد: هر گونه افزایش کرایه ها برابر قانون نیاز به مصوبه شورا دارد که در این صورت است که قابلیت اجرا را دارد.

به گفته وی، شورای اسلامی شهر کلاچای تلاش می‌کند  مصوباتی را به تصویب برساند که منافع مردم در آن رعایت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای همچنین برای تیم فوتبال شهرداری کلاچای آرزوی موفقیت کرد و گفت: آنچه انتظار می رود این است این تیم بتواند به جایگاه واقعی خود ارتقا یابد.

بابک قاسمی نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای در این نشست بر ضرورت برخورداری از حمایت همگانی و همه جانبه از تیم فوتبال شهرداری کلاچای تاکید کرد.

وی اضافه کرد:امیدوارم تیم شهرداری بتواند در این فصل از رقابت های لیگ برتر به جایگاه واقعی خود ارتقا یابد.

علی آقاجانپور سخنگوی شورای اسلامی شهر کلاچای تصریح کرد:هر گونه افزایش در حوزه کرایه ها در حوزه حمل و نقل مستلزم اعمال نظر از سوی شورا است.

وی در مورد حمایت از تیم فوتبال شهرداری کلاچای گفت:شورای اسلامی شهر کلاچای قاطعانه به حمایت از این تیم ادامه می دهد اما تاکید ما بر این است که بتواند از آبروی شهر و شهرداری به خوبی دفاع کند.

مرتضی فرزاد فر عضو شورا اسلامی شهر کلاچای هم بیان کرد :هر گونه افزایش کرایه ها باید متناسب و متوازن باشد.

وی همچنین برای تیم فوتبال شهرداری کلاچای که اکنون در لیگ برتر فوتبال گیلان بازی می کند آرزوی موفقیت کرد.

بر پایه این گزارش، در یازدهمین نشست شورای اسلامی شهر کلاچای آقایان رضا حسن نیا و مصطفی زاهدی به ترتیب رئیس واحد تاکسیرانی و مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کلاچای با حضور در صحن علنی شورا به سوالات اعضای شورا پاسخ که اقناع اعضای شورا را به همراه داشت.

نشست شورای اسلامی شهر کلاچای با حضور چهار عضو شورا برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.