پنج‌شنبه, 26 مهر 1403 Thursday, 17 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43909 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2457×
مشکل اقتصادی داریم حرف از فیلترینگ نزنید!
24 مهر 1403 ساعت: 11:35
شناسه : 291903
2

تا وقتی مشکلات بزرگتر- از نظر تندورها- وجود دارد کسی حق ندارد به فیلترینگ اعتراض کند. این چکیده حرف کیهان و البته وبسایت الف وابسته به احمد توکلی است.

منبع : امتداد
پ
پ

تا وقتی مشکلات بزرگتر- از نظر تندورها- وجود دارد کسی حق ندارد به فیلترینگ اعتراض کند. این چکیده حرف کیهان و البته وبسایت الف وابسته به احمد توکلی است. خجالت هم نمی‌کشند که تحقیر روزانه مردم و گرفتاری‌های ریز و درشتشان به واسط فیلترینگ نابخردانه را امری صحیح جا بزنند. کیهان نوشته:«عجیب است که در میان بحبوحه مشکلات کشور و چند بار افزایش قیمت‌ها، ‌چیزی که برای برخی اصلاح‌طلبان و رسانه‌های این جریان از اهمیت بسزایی برخوردار بوده،‌ مسئله فیلترینگ است. »

گویی به این دوستان گفته‌اند در لیست معضلات کشور تلاش برای حل یکی مانع از حل دیگری است. عقل و ذهنشان همینقدر تک بعدی است که نمی‌فهمند این دو هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارد. می‌شود هم رفع فیلترینگ را در دستور گذاشت و اجرایی کرد و هم برای ابربحران‌هایی که دولت محبوبشان خلق کرده چاره اندیشید.

ما مردم شادی هستیم باور نمی‌کنید؟ تقصیر خودتان است. همین که داروی ضد افسردگی کم مصرف می‌کنیم-بر اساس آماری که نمی‌دانیم مرجعش کجاست- نشان می‌دهد خیلی هم شادیم. روزنامه جوان نوشته:«یک تناقض آشکار و البته قابل‌تأمل و تحلیل؛ اگر فهرست شادترین کشور‌های جهان را با فهرست رکوردداران مصرف دارو‌های ضد افسردگی مقایسه کنید، متوجه خواهید شد این دو فهرست ارتباط معناداری با هم دارند. بدین معنا که شادترین کشور‌های جهان یعنی کشور‌های حوزه اسکاندیناوی و اروپای غربی و امریکا از نظر مصرف دارو‌های اعصاب و روان و ضد افسردگی هم در صدر قرار دارند. جالب‌تر آنکه در میان ۲۰ کشور پرمصرف دارو‌های ضدافسردگی، نامی از ایران یا هیچ کشور اسلامی دیده نمی‌شود. به بیان دیگر می‌توان گفت شادی در این کشور‌ها به مدد دارو‌های ضد افسردگی است، نه شرایط ایده‌آل زندگی و مدینه فاضله‌ای است که در ذهن مردم کشور‌های دیگر به مدد جریان‌های رسانه‌ای و برخی از افراد و چهره‌ها جاانداخته‌اند. براساس آمار‌های جهانی بالاترین میزان استفاده از دارو‌های ضد افسردگی به امریکا و اروپا تعلق دارد.»

سوژه تازه از راه رسید: فکرش را می‌کردید «بلایند دیت» به رسانه‌های رسمی برسد و از قضا یکی از تندروترین‌ها به تحلیلش بپردازد؟ روزنامه وطن امروز نوشته:«لذا جوانان باید با آگاهی از تأثیرات منفی این روندها، تلاش کنند هویت واقعی خود را حفظ و روابط معناداری را برقرار کنند. در نهایت، نیاز است جامعه با ارتقای آگاهی عمومی و ارائه آموزش‌های مناسب، جوانان را در مواجهه با چالش‌های فرهنگی یاری کند. همچنین بررسی و تحلیل مستمر وضعیت برنامه‌های بلایند دیت و تأثیرات آنها بر جامعه، باید به یک رویکرد پایدار و راهبردی بدل شود تا بتوانیم از این پدیده به ‌عنوان ابزاری برای پیشرفت و توسعه بهره‌برداری کنیم و در عین حال به حفظ هویت فرهنگی و اجتماعی جامعه‌مان نیز توجه داشته باشیم. در نهایت، فراموش نکنیم که رشد تکنولوژی و پیشرفت، اگرچه می‌تواند به ما کمک کند اما تنها در سایه‌سار آگاهی، مسؤولیت‌پذیری و نظارت صحیح میسر خواهد بود.»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.