شنبه, 28 مهر 1403 Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43918 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2457×
مرکز فروش فوم سرد در تهران
28 مهر 1403 ساعت: 0:44
شناسه : 292073
0

اگر به دنبال خرید فوم سرد هستید و میخواهید به یک مرکز فروش فوم مبل در تهران مراجع کنید درست آمده اید.

پ
پ

اگر به دنبال خرید فوم سرد هستید و میخواهید به یک مرکز فروش فوم مبل در تهران مراجع کنید درست آمده اید. در این بخش از وبسایت با مردم، بزرگترین مرکز فروش فوم سرد در تهران را به شما معرفی می کنیم تا با خاطری آسوده فوم مبل مورد نظرتان را از این سایت به صورت حضوری و غیرحضوری (آنلاین) خریداری کنید. قبل از هرچیز با هم به بررسی ویژگی های فوم سرد می پردازیم، مزایا و معایب آن را بررسی می کنیم و با بهترین نوع آن آشنا می شویم.

word image 292073 1 - مرکز فروش فوم سرد در تهران - فوم سرد

فوم سرد چیست ؟

فوم سرد نوعی فوم پلی اورتان دو جزئی است که درون قالب طی فرآیندی مشخص تولید می شود. نحوه تولید فوم سرد در طول عمر و دوام آن تاثیرگذار است. فوم سرد خوب و با کیفیت از پلی اول خالص تولید می شود و در تولید آن از افزودنی ها و کربنات کلسیم استفاده نمی کنند. این نوع فوم مبل می تواند تا سال های سال برای شما مثل روز اول کار کند، فوم سرد درجه یک را باید از فروشگاه های معتبر خریداری کرد.

word image 292073 2 - مرکز فروش فوم سرد در تهران - فوم سرد

ویژگی های فوم سرد درجه یک

ماندگاری بالا : فوم سرد یک نوع فوم سلول باز است که در اثر فشار خمیده و له نمی شود. از این رو در گذر زمان خراب نمی شود و جا نمی اندازد.

راحتی و انعطاف پذیری : فوم مبل با کیفیت باید راحت باشد و احساس راحتی را به مصرف کننده القا کند، فوم سرد با کیفیت انعطاف پذیری خوبی دارد و خشک نیست.

قیمت فوم سرد : با توجه به ابعاد و استانداردهای مبل سازی فوم سرد در ابعاد مختلفی تولید می شود و می توانید به صورت آماده سایزهای مختلف این محصول را خریداری کنید. قیمت فوم سرد با کیفیت معمولا کمی بالاتر از فوم های معمولی است.

راهنمای خرید فوم سرد

با توئجه به موارد ذکر شده لازم است تفاوت بین فوم سرد خوب و معمولی را بدانید. برای تست کیفیت فوم سرد کافی است روی آن بنشینید، اگر احساس سفتی بیش از حد به شما دست بدهد بهتر است از خرید این نوع فوم بپرهیزید. فوم سرد خوب کمی نرم تر است و نشیمن راحتی دارد. با دستان خود فوم را بازی دهید، ببینید که فوم شکننده است یا خم می شود؟ معمولا فوم های با کیفیت کمی انعطاف پذیر هستند و حالت خشک و شکننده ندارند.نکته مهم که در هنگام خرید فوم سرد لازم است به آن توجه کنید این است که برندهای خوب بازار را بشناسید و از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

فروشگاه مکس فوم یکی از قدیمی ترین مراکز فروش فوم سرد است که به صورت آنلاین و حضوری امکان خرید این محصول را برای شما فراهم میکند. برندهای مطرح و قدیمی فوم سرد دراین فروشگاه به فروش می رسد، برندهایی نظیر تکتاز فوم، پیک فوم، ابر فوم پارسیان و فوم سرد جاجرود از جمله برندهای مطرح هستند که بهتر است در هنگام خرید از این برندها فوم مبل خود را انتخاب کنید.

word image 292073 3 - مرکز فروش فوم سرد در تهران - فوم سرد

انواع فوم سرد

فوم سرد در دو نوع کلی تولید می شود. فوم سرد تخت ( ورقی ) و فوم سرد عدسی. فوم سرد عدسی برای نشیمن مبلمان سلطنتی مورد استفاده قرار می گیرد، فوم سرد تخت عموما برای کاناپه ها، مبلمان راحتی و اداری مصرف می شود.

فوم سرد بهتر است یا اسفنج؟

معمولا در تولید مبلمان از فوم سرد و اسفنج به صورت ترکیبی استفاده می کنند. فوم سرد برای قسمت های نشیمن مناسب تر است و اسفنج برای دسته ها و پشتی مبل. البته این به این معنا نیست که اسفنج برای کف و نشیمن مناسب نیست، اسفنج مبل مناسب نوع فشرده آن است. دانسیته های 30 تا 40 کیلویی برای نشیمن مبل مناسب هستند. در هر صورت بسته به اندازه مبل شما ممکن است نیاز به فوم سرد یا اسفنج داشته باشید.

word image 292073 4 - مرکز فروش فوم سرد در تهران - فوم سرد

مزایای استفاده از فوم سرد در مبل

فوم سرد دارای تراکم بالا و قابلیت ارتجاعی فوق‌العاده‌ای است که به آن اجازه می‌دهد تا پس از فشرده‌سازی سریعاً به حالت اولیه خود بازگردد. به دلیل ساختار ویژه‌ای که فوم سرد دارد، یک ترکیب بی نظیر از راحتی و فشردگی را در اختیار شما قرار می دهد. فوم سرد از خستگی و کوفتگی در هنگام استراحت روی مبل جلوگیری می کند.

 فوم های سرد درجه یک دارای خاصیت ضد حساسیت هستند و در برابر رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها مقاوم هستند.

فوم سرد در قالب های آماده تولید می شود. سایز استاندارد مبل ها معمولا توسط واحد تولید فوم سرد اجرا شده و فوم های استاندارد با سایز مبل شما تولید می کنند. فوم سرد با کیفیت دوام خوبی دارد و در برابر فشار مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. فوم های درجه یک از مواد با کیفیت تری تولید می شوند و قیمت آن ها کمی بالاتر از قیمت سایر محصولات است اما این تفاوت قیمت به ماندگاری و دوام فوم می ارزد. چرا که نیازی نیست زود به زود فوم مبل خود را تعویض کنید.

یک فوم مبل با کیفیت انعطاف پذیری خوبی دارد و در دراز مدت جا نمی اندازد. بهتر است از فروشگاه های معتبر و برندهای مطح این نوع فوم را خریداری کنید تا نیاز به خرید مجدد فوم در کوتاه مدت نباشد.

در این بخش به معرفی مرکز فروش فوم سرد در تهران پرداختیم. ویژگی های فوم مبل خوب و با کیفیت را مورد بررسی قرار دادیم و برندهای مطرح بازار در حوزه تولید فوم سرد را معرفی کردیم، امیدواریم این مطل مورد نوجه شما قرار گرفته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.