شنبه, 28 مهر 1403 Saturday, 19 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43935 تعداد نوشته های امروز : 18 تعداد دیدگاهها : 2457×
معرفی 2 سایت چاپ فوری و با کیفیت، در کمترین زمان ممکن
28 مهر 1403 ساعت: 18:22
شناسه : 292134
1

اغلب ما دوست داریم کارهایمان به صورت فوری و با سرعت بالایی انجام شوند. هیچ فرقی نمی‌کند که این کار، واریز پول به حساب شخصی دیگر باشد، خرید مایحتاج روزمره یا چاپ بنر، فلکسی و … باشد.

پ
پ

اغلب ما دوست داریم کارهایمان به صورت فوری و با سرعت بالایی انجام شوند. هیچ فرقی نمی‌کند که این کار، واریز پول به حساب شخصی دیگر باشد، خرید مایحتاج روزمره یا چاپ بنر، فلکسی و … باشد. در هر حال سرعت مطلوب ماست. در حوزه چاپ با توجه به اینکه پروسه دریافت تا آماده‌سازی سفارش، معمولاً زمان زیادی می‌گیرد و از سوی دیگر با توجه به بروز برخی مشکلات مانند تغییر متریال درخواستی، وجود اشتباهات چاپی در سفارش‌ها و عدم شفافیت در زمینه قیمت، شاهد بروز برخی نارضایتی و حتی سلب اعتماد نسبت به برخی از ارائه دهندگان خدمات چاپ هستیم. در مقاله قصد داریم 2 تا از معتبر ترین چاپخانه های تهران را معرفی کنیم با ما همراه باشید.

1- چاپ پگاه

چاپ پگاه آمده است تا با تغییر دنیای سنتی چاپ به یک دنیای آنلاین، پایانی بر این مشکلات باشد. سهولت ارائه سفارش‌های چاپی با چند کلیک ساده، افزایش سرعت تحویل سفارش‌های چاپی و تضمین کیفیت از ویژگی‌هایی است که موجب شده چاپ پگاه یک سر و گردن از دیگر رقبایش بالاتر باشد. به این ترتیب در ۵ دقیقه می‌توانید سفارش چاپی خود را ارائه و بسته به نوع سفارش‌تان در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

آدرس: تهران، پنجم نیروهوایی-فلکه دوم-خیابان ۵/۳۰-پاساژ ولیعصر
تلفن: 02177474171

سایت: chappegah.com

برخی از خدمات چاپ پگاه عبارتند از:

چاپ بنر

بنر ابزار قدرتمندی برای بازاریابی است، حتی اگر دنیای تبلیغات به طور کامل توسط شبکه‌ها و راهکارهای تبلیغاتی اینترنتی و مجازی محاصره شود، چاپ پگاه ارائه دهنده خدمات تخصصی چاپ بنر فوری تهران، همراه با ارسال رایگان.

چاپ فلکسی

فلکسی به چاپی گفته می‌شود که برای جلوه بخشی بیشتر از منبع نوری در بک گراند خود استفاده می‌کند؛ چاپ پگاه ارائه دهنده خدمات تخصصی چاپ فلکسی به صورت فوری در تهران.

چاپ اعلامیه ترحیم

چاپ اعلامیه ترحیم

آگهی ترحیم یا اعلامیه فوت نوعی اطلاعیه درگذشت است که از سوی خانواده مرحوم برای دعوت از دوستان و آشنایان جهت شرکت در مراسم خاکسپاری، عزاداری، مجلس ختم و ترحیم چاپ می‌شود؛ چاپ پگاه ارائه دهنده خدمات تخصصیچاپ اعلامیه ترحیم به صورت فوری در تهران.

2- چاپ بنر تسلیت

چاپخانه بنر تسلیت به صورت تخصصی در زمینه طراحی و چاپ بنر تسلیت  فعالیت میکنند و  با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و تیم طراحی مجرب ، بنرهایی با کیفیت بالا و طراحی های متناسب با هر مراسم ترحیم را برای شما آماده می کنند.  هدف این چاپخانه تسکین اندکی از غم شما و ارج نهادن به یاد عزیز از دست رفته تان است. با انتخاب چاپخانه بنر تسلیت، بنر تسلیت خود را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت دریافت خواهید کرد؛ همراه ارسال رایگان به سراسر تهران و نصب بنر بنا بر درخواست مشتری.

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، تقاطع پسیان
تلفن: 02122508151
سایت: bannertasliat.ir

چاپ بنر تسلیت در تهران

نمونه بنر تسلیت چاپ شده

جمع‌بندی
در این مقاله از سایت با مردم 2 تا از بهترین چاپخانه ها در تهران را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید انواع محصولات مورد نیاز برای کسب و کار خود را سفارش دهید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.