شنبه, 28 مهر 1403 Saturday, 19 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43936 تعداد نوشته های امروز : 19 تعداد دیدگاهها : 2457×
4روش نحوه گرفتن وقت از آرایشگاه عروس
28 مهر 1403 ساعت: 18:42
شناسه : 292140
1

اگر می خواهید نحوه گرفتن وقت از آرایشگاه های عروس بدانید با ما همراه باشید.

پ
پ

 

اگر می خواهید نحوه گرفتن وقت از آرایشگاه های عروس بدانید با ما همراه باشید. اولین نیاز پیدا کردن این آرایشگاه های عروس است و سایت های معتبری از جمله سایت دیوار ، سایت آگهی نگار ، سایت شیپور ، سایت ایران آموزشگاه و سایت بیا تو عروسی که بهترین آرایشگاه های عروس را به شما معرفی می کنند. شب عروسی یکی از بهترین شب های عمر هرخانمی می باشدکه عروس خانم ها دوست دارند در این شب زیبا بدرخشند و از زیبایی خاصی برخوردار باشند که با مراجعه به آرایشگاه عروس می توانند خدمات گوناگونی را دریافت کند که این خدمات به عنوان پکیج کاملی از خدمات می باشد که برخی از این خدمات اصلی می باشند و برخی از خدمات پکیج را عروس خانم ها می توانند با در نظر گرفتن بودجه خود دریافت کنند.

خدمات پکیج عروس شامل: شینیون، میکاپ،  خدمات ناخن، فیشیال پوست، اصلاح صورت و ابرو، کوتاهی مو، رنگ و لایت مو، اکستیشن مو و مژه و غیره می باشد. شب عروسی شب رویایی عروس خانم می باشد که با انتخاب بهترین آرایشگاه عروس این امکان را فراهم می کند که تمام خدمات را با کیفیت بالا و محصولات مرغوب دریافت کند. انتخاب آرایشگاه عروس باید چند ماه قبل از عروسی با بررسی برخی نکات و ویژگی ها انجام شود و بعد از بررسی نکات مهم آرایشگاه عروس و انتخاب آرایشگاه معتبر و حرفه ای شما می توانید با مراجعه به آرایشگاه وقت خود را رزرو کنید.

برخی از عروس خانم ها به علت مشغله کاری زیاد یا انتخاب آرایشگاه عروس از کلان شهرها می توانند به صورت تلفنی یا از طریق دایرکت اینستاگرام، تلگرام وقت خود را تعیین کنند که در ادامه مقاله بیشتر در مورد نحوه وقت گرفتن ازآرایشگاه عروس می پردازیم.

4 روش گرفتن وقت از آرایشگاه های عروس

4 روش گرفتن وقت از آرایشگاه های عروس

انتخاب آرایشگاه یکی از مهم ترین کارهای عروسی می باشد که باید زمان وقت گرفتن ازآرایشگاه را به چند روز مانده به عروسی موکول نکنیم زیرا ممکن است آرایشگاه های معتبر در آن تاریخ به عروس های دیگر وقت داده باشند و زمان برای آرایش شما نداشته باشند.

1-روش حضوری

برای رزرو وقت از آرایشگاه عروس، اکثر عروس خانم ها دوست دارند که به صورت حضوری به آرایشگاه مدنظر مراجعه کرده و با بررسی محیط، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و با آشنا شدن پرسنل و کادر آرایشگاه و با دیدن آلبوم عروس های قبلی مدل شینیون و میکاپ و انواع خدمات مورد نیازخود را انتخاب کنند.

2-روش تلفنی

این روزها با شاغل بودن برخی از عروس خانم و یا انتخاب آرایشگاه عروس خود از کلان شهرهای دیگر باعث شده افراد نتوانند با مراجعه حضوری وقت خود را رزرو کنند به همین خاطر از روشهای غیر حضوری برای این کار استفاده می کنند. تلفن یکی از روشهای وقت گرفتن غیرحضوری می باشد که شما می توانید با تماس تلفنی و مشاوره از پکیج خدمات و قیمت آنها اطلاع کسب کنید

3-استفاده از تلگرام

یکی دیگر از روش های غیرحضوری برای گرفتن وقت برای آرایشگاه، استفاده از تلگرام می باشد. با پیشرفته تکنولوژی اکثر آرایشگاه ها در شبکه هایی اجتماعی مانند تلگرام دارای کانال می باشند که خدماتی که به عروس خانم ها ارائه می دهند مانند انواع رنگ، انواع کوتاهی مو، کار ناخن، فیشیال پوست و خدمات دیگر خود را از طریق تلگرام ارائه می دهند و شما عروس خانم های عزیز که وقت مراجعه حضوری و بازدید را ندارید می توانید از این طریق نمونه کارها را دیده و با بررسی آنها مدل آرایش خود را انتخاب کنید و پیام از طریق تلگرام به پی وی آرایشگر با ایشان ارتباط گرفته و از نحوه واریز بیانه و رزرو وقت آگاه می شوید.

4-استفاده از اینستاگرام

اینستاگرام یکی دیگر از روش های غیر حضوری برای گرفتن وقت از آرایشگاه عروس می باشد که این روزها از آن بسیار استفاده می شود که شما می توانید با پیام به دایرکت آرایشگر ایشان نمونه کاری خود را بری شما ارسال کنند و از شرایط، قیمت و انواع خدمات و نحوه تعیین وقت در دایرکت آرایشگر از ایشان سوال کنید وقت مورد نظر خود را رزرو کنید. از روش های غیر حضوری علاوه براین که برای رزرو وقت می توانید استفاده کنید شما عروس خانم ها می توانید از این روشها برای بررسی بیشتر آرایشگاه ها بدون اتلاف زمان و هزینه، بهترین انتخاب را داشته باشید.

دستگاه های مورد استفاده در آرایشگاه عروس

دستگاه های مورد استفاده در آرایشگاه عروس

خدماتی که در آرایشگاه های عروس به عروس خانم ها ارائه می شود برخی از آنها نیازمند دستگاه های خاصی می باشند. دستگاه های مورد استفاده شامل :

– دستگاه های فیشیال پوست

برای انجام فیشیال پوست عروس درآرایشگاه عروس از تعدای دستگاه ها استفاده می شود که استفاده از دستگاه های با کیفیت باعث گرفتن نتیجه بهتر می شود. انواع دستگاه های مورد استفاده در فیشیال:

الف-دستگاه میکرودرم

دستگاه میکرودرم یک دستگاه غیر تهاجمی می باشد که باعث از بین رفتن سلول های مرده سطح پوست می شود و به سلامت و جوانسازی پوست کمک می کند و از این دستگاه برای از بین بردن مشکلات عمیق پوستی استفاده می شود.

ب-دستگاه اسکرابر یا درما اف

دستگاه اسکرابر از جدیدترین دستگاه غیر تهاجمی برای پوست می باشد که این دستگاه بدون آسیب به پوست با امواج التراسونیک باعث لایه برداری پوست می شود. استفاده از این دستگاه برای پوست صورت باعث لیفت پوست، محکم کردن پوست شل، درمان منافذ بزرگ پوست، بالا بردن کلاژن سازی پوست، افزایش گردش خون صورت می باشد.

– دستگاه های خدمات ناخن

برای انجام خدمات ناخن در آرایشگاه عروس نیاز به وسایل خاصی می باشد که این وسایل به دو دسته تقسیم ابزار و مواد تقسیم می شوند. که در بین این ابزار دو تا دستگاه برقی می باشد.

الف-سوهان برقی

سوهان برقی یکی از دستگاه های اصلی برای کاشت ناخن می باشد که این دستگاه برای صاف کردن ناهمواری های سطح ناخن مورد استفاده قرار می گیرد و به علت سرعت بالای این دستگاه علاوه برای کاشت در خدمات مانیکور، پدیکور مورد استفاده قرارمی گیرد.

ب-دستگاه لاک خشک کن

لاک ها در رنگ های مختلف با جنس های مختلف وجود دارند که برخی از آنها توسط هوا خشک می شوند اما برخی از این لاک ها مانند لاک ژله ای هستد که توسط هوا خشک نمی شوند و باید حتما توسط دستگاه لاک خشکن خشک شوند. ای دستگاه در مدل های UV، LED و مدل UV-LE که جدیدترین مدل می باشد وجود دارد.

پ-دستگاه مورد استفاده برای اپیلاسیون با موم

در آرایشگاه های عروس برای اپیلاسیون بدن عروس از موم استفاده می شود که برای گرم کردن موم نیاز به دستگاه می باشد. دستگاه موم داغ کن با داغ کردن مو می توانید به سرعت از شر موهای صورت و بدن خلاص شوید. این دستگاه قابلیت تنظیم دما و داغ کردن انواع موم و وکس را دارد.

دستگاه ناخن در آرایشگاه عروس

کلام آخر

عروسی یکی از مهم ترین مراسم هر دختری می باشد که با انتخاب بهترین آرایشگاه می توانید شب زیبا و به یاد ماندنی را تجربه کنید. امروزه برای گرفتن وقت از آرایشگاه عروس می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که 4 روش آن در بالا گفته شد. روش غیرحضوری این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید بدون نیاز به جابه جایی و صرف زمان و هزینه، ازبهترین آرایشگاه عروس در هر شهری وقت بگیرید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.