یکشنبه, 29 مهر 1403 Sunday, 20 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43946 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2457×
رئیس هیئت فوتبال لاهیجان: با وفاق ملی، دست در دست هم بدهیم
29 مهر 1403 ساعت: 12:25
شناسه : 292173
2

جواد نجار تمیزکار رئیس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان گفت: با وفاق ملی، دست در دست هم بدهیم.

پ
پ

به مناسبت هفته تربیت بدنی، جواد نجار تمیزکار رئیس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان به اتفاق همکاران و جمعی از مدیران باشگاهها در اداره ورزش جوانان حضور یافته و با کیانوش سقراطی رئیس این اداره دیدار کرد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان  در این دیدار از حمایت های خوب رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان در دو ماهه حضور خود در هیئت فوتبال تقدیر و تشکر کرد.
تمیزکار در بخشی از سخنان خود گفت: از همان روزی آغازین حضور ما در هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان، آقای سقراطی همراه ما بودند و از برنامه های ما حمایت کردند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم با وفاق ملی دست در دست هم بدهیم و برای اهالی فوتبال شهرستان لاهیجان، کارهای بزرگی را رقم بزنیم.

رئیس هیئت فوتبال در باره فعالیت باشگاههای این شهرستان اظهار کرد: از باشگاهها انتظار داریم تنها به بخش اقتصادی فوتبال توجه نکنند که اگر چنین باشد راه ما از آنان جدا خواهد شد. می خواهیم باشگاهها در اعتلای فوتبال و تربیت فوتبالیست های خوب تلاش کنند.

سپس حاضران در جلسه پیرامون مسایل مختلف فوتبال شهرستان لاهیجان سخن گفتند.

پایان بخش این نشست سخنان کیانوش سقراطی رئیس ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان بود که از حضور رئیس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان و همراهان تقدیر و تشکر کرد.

سقراطی در بخشی از صحبت های خود اظهار کرد: آقای تمیزکار گزینه من برای مسئولیت هیئت فوتبال شهرستان نبود! اما وقتی برای اولین بار پیش من آمد، بعد از آن ما با هم دوست شدیم و دوستی ما برای کمک به فوتبال شهرستان لاهیجان، همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: اگر حمایتی از فوتبال داشته ام و کاری انجام دادم، وظیفه ما بود و ما اینجا هستیم تا چنین کارهایی انجام بدهیم.

photo ۲۰۲۴ ۱۰ ۲۰ ۱۲ ۱۳ ۱۸ 2 - رئیس هیئت فوتبال لاهیجان: با وفاق ملی، دست در دست هم بدهیم - تمیزکار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.