چهارشنبه, 2 آبان 1403 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43970 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2457×
تعویض چمن استادیوم تختی لاهیجان؛ مهم‌ترین خواسته فوتبالی ها
2 آبان 1403 ساعت: 0:37
شناسه : 292315
1
رئیس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان در دیدار با اصحاب رسانه:

پس از گذشت دو ماه از فعالیت های هیئت فوتبال جدید، نشست جواد نجار تمیزکار با اصحاب رسانه لاهیجان در دفتر هیئت برگزارشد.

منبع : روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان
پ
پ

از سوی قربانعلی الماسخاله ریاست هیئت فوتبال استان گیلان، جواد نجار تمیزکار با 14 سال سابقه در مدیریت شهری(شورای شهر لاهیحان)، 30 سال حضور در ارکان مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیحان، ریاست دانشکده سما و … به عنوان رئیس هیئت فوتبال شهرستان لاهیحان منصوب شد.

تمیزکار از همان روزهای آغازین مسئولیت در هیئت فوتبال، تلاش کرد ابتدا مشکلات و معضلات سخت افزاری فوتبال شهرستان را سامان دهد. از این رو ابتدا سراغ تعویض چمن مصنوعی زمین فوتبال، باز سازی سرویس های بهداشتی، نوسازی جایگاه و … استادیوم تختی لاهیجان شد.

پس از گذشت دو ماه از فعالیت های هیئت فوتبال جدید، نشست جواد نجار تمیزکار با اصحاب رسانه لاهیجان در دفتر هیئت برگزارشد.

در ابتدای این نشست مجید فلاح شجاعی مدیر رسانه ای هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان طی سخنانی از روند انتخاب نجارتمیزکار به عنوان رئیس هیئت فوتبال سخن گفت و تاثیر مدیریت چندین ماهه تمیزکار درباشگاه دامادش گیلان را دلیل اصلی انتخاب ریاست هیئت فوتبال استان گیلان برای تصدی رئیس هیئت شهرستان لاهیجان بیان کرد.

سپس جواد نجار تمیزکار برای پیشرفت و اعتلای فوتبال شهرستان لاهیجان اظهارکرد: از روز اولی که مسئولیت گرفتم متوجه شدم که یک سری امکانات وجود دارد و یک سری امکانات نیست که باید ایجاد بکنیم. از ابتدای مسئولیتم از همه اهالی فوتبال وعلاقه مندان به فوتبال کمک خواستیم و باز هم من و مجموعه هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان دست یاری به سوی همه دوستان و اصحاب رسانه دراز می‌کنیم  تا بتوانیم به اهداف فوتبالی اهالی فوتبال برسیم و یادگاریهای خوبی برای این شهرستان به جا بگذاریم و اتفاقات درخشانی را در آینده فوتبال لاهیجان رقم بزنیم.

وی با اشاره به گزارش‌های منفی که ناظرین هیئت فوتبال استان پس از هر مسابقه در استادیوم تختی علیه فوتبال لاهیجان ارائه می‌کردند گفت: تیم های فوتبال لاهیجانی در لیگ های مختلف فوتبال گیلان دررده‌های مختلف نوجوانان ،جوانان و بزرگسال حضوردارند که برخی از دیدارها به میزبانی لاهیجان برگزار می‌شد. در هر بازی هم ناظرین هیئت فوتبال استان گیلان گزارش‌هایی منفی از قابل استفاده نبودن چمن استادیوم ، جایگاه‌ میهمان و کمبود امکانات بهداشتی به هیئت استان ارائه می کردند. باید در راستای رفع مشکلات استادیوم تختی تلاش می کردیم.

تمیزکار اولین خواسته همه فوتبالی های شهرستان را تعویض چمن مصنوعی استادیوم تختی عنوان کرد و یادآور شد: در این دو ماه خوشبختانه سعی کردیم اتفاقاتی که دیگران شروع کرده بودند را، به نتیجه برسانیم مانند تعویض چمن استادیوم تختی لاهیجان که فوتبالی‌ها به عنوان اولین و مهم‌ترین خواسته شان مطرح می کردند.

رئیس هیئت فوتبال لاهیجان مشکل چمن را تنها یکی از مهم‌ترین مسائل فوتبال شهرستان دانسته و افزود: مشکل چمن یکی از کمبودهای فوتبال شهرستان لاهیجان هست و نبود امکانات بهداشتی، نبود صندلی های مناسب برای تماشاگران و… از دیگر مشکلات استادیوم تختی ما است.  نداشتن زمین دوم و نداشتن یک استادیوم خوب و مجهز برای بازیهای بزرگ کشور از دیگر مشکلات فوتبال مال محسوب می شود. بسنده کردن به تعویض یک چمن مصنوعی  در شأن ما و خانواده فوتبال شهرستان لاهیجان نیست!

تمیزکار با اشاره به کمک‌های انجام شده برای تعویض چمن زمین فوتبال لاهیجان گفت: طبق معمول آنقدر مردم و اهالی فوتبال شهرستان لاهیجان خوب و محجوب اند که به تعویض همین چمن هم قانع هستند! خوشبختانه با کمک همه دوستان به خصوص حاج سلمان زارع نماینده شهرستان در مجلس، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان آقای جهانبخش آرمان خیلی کمک کردند، همچنین حمایت های آقای الماسخاله وآقای سقراطی رئیس اداره ورزش شهرستان لاهیجان، که در این دو ماه زحمت‌های زیادی به عزیزان دادیم. ضمن اینکه آقای شعربافان هم در دوره مدیریت خودشان در این زمینه تلاش کردند.

انصافا در این دو ماه خیلی مزاحم این عزیزان در اداره کل، هیئت فوتبال استان شدم تا پی گیریهای لازم را برای تعویض چمن مصنوعی انجام بدهم.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان درباره آغاز پروژه تعویض سفره چمن مصنوعی استادیوم تختی گفت: تا زمانیکه که ما سفارش کارخانه را توسط پیمانکار نداشتیم اجازه ندادیم که سفره زمین چمن مصنوعی لاهیجان جدا شود! می خواهیم عملیات تعویض چمن در کوتاه ترین مدت انجام شود. بر همین اساس وقتی استعلام گرفتیم که پیمانکارسفارش چمن جدید را به کارخانه داده و هزینه هم پرداخت شده، آنگاه اجازه دادیم چمن‌های مصنوعی قدیمی جدا شوند!

تمیزکار در باره نقش خیرین در کمک به  بازسازی امکانات استادیوم تختی افزود: با توجه به کارهایی که در حال انجام است، یک سری از خیرین عزیز هم پای کار آمدند طبق اعتمادی که به ما داشتند دوستان پای کار آمدند و توانستیم یک سری از امکانات بهداشتی مجموعه را سر و سامان دهیم که خیرین عزیز نقش زیادی در بازسازی آن داشتند.

رئیس هیئت فوتبال درباره نقش تاثیرگذار پیشکسوتان فوتبال در آینده فوتبال لاهیجان  بیان داشت: فوتبال امروز شهرستان لاهیجان وام دار پیش کسوتان عزیزی است که در گذشته برای فوتبال ما زحمت کشیدند. از همه عزیزانی که از روز اول و ابتدای ورودم به هیئت فوتبال، کمک کردند و کنار ما بودند تشکر می‌کنیم و مدیون زحمات پیشکسوتان فوتبال این شهرستان هستیم چرا که اگر آن‌ها و زحمات آن‌ها نبود، شاید فوتبال شهرستان لاهیجان این جایگاه را نداشت.

فوتبال لاهیجان همیشه حرفی برای گفتن در سطح استان و کشور داشت و در گذشته همیشه بعد از انزلی از فوتبال لاهیجان یاد می‌کردند ولی امروز متاسفانه ما نتوانستیم آن پیشینه را حفظ کنیم و به همین دلیل همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم در این عرصه به یک نتیجه مطلوب برسیم.

رئیس هیئت فوتبال لاهیجان با اشاره به ظرفیت‌های فوتبالی این شهرستان در عرصه حرفه ای گفت: تمام تلاشمان این است که بتوانیم سرمایه‌گذارهای ورزشی را جذب کنیم تا بتوانیم در لیگ‌های مختلف استان و کشور نمایندگانی داشته باشیم. طی این مدتی که در خدمت فوتبالی های لاهیجانی هستم، مذاکراتی هم با سرمایه‌گذاران انجام شده تا بتوانیم در این زمینه حرف هایی برای گفتن داشته باشیم.
وی در ادامه افزود: کمتر از سه ماه است که در خدمت خانواده بزرگ فوتبال شهرستان لاهیجان هستم و در این مدت با نشست های مختلف با اهالی فوتبال، تقریباً بسیاری از مسائل و مشکلات فوتبال شهرستان را متوجه شدم و سعی کردم خواسته‌هایشان را به خوبی بشنوم.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان، تصمیمات این هیئت بر پایه خرد جمعی دانست و افزود: آقای ناصر سخاوتی(بازیکن تیم سپیدرود رشت،صنعت چای لاهیجان و …) به خاطر سابقه درخشانی که در فوتبال داشت، به عنوان دبیر هیئت فوتبال انتخاب کردیم. چرا که همه طیف های فوتبالی شهرستان ایشان را دوست دارند و برایشان احترام قایل هستند. اعضای هیئت رئیسه را به تناسب بین فوتبالی ها و غیر فوتبالی با تخصص های مختلف انتخاب کردیم. کمیته های تخصصی داریم و مشاورینی داشتیم که برایشان حکم صادر کردیم و در آینده هم این اتفاق خواهد افتاد و جلسات ماهانه و مداوم خواهیم داشت و بر اساس خرد جمعی تصمیم خواهیم گرفت برخی از تصمیمات تخصصی است و این تصمیمات را باید توسط یک جمع تخصصی انجام پذیرد. خدا را شکر همه اهالی فوتبال از انتخاب های ما راضی هستند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه باشگاه‌ها نباید فقط به بحث درآمدزایی فکر کنند اظهار کرد: سیاست ما در بحث فوتبال این است که باشگاه‌های ما به‌خصوص مدارس فوتبال که زیر نظر باشگاه فوتبالمان هست فقط به کسب درآمد نپردازند ضمن اینکه مدارس فوتبال هم هزینه‌هایی دارند باید به آن توجه کنند که ضمن آنکه موافقم کسی که سرمایه‌گذاری می‌کند باید سرمایه نیز جمع کند و سودش را نیز ببرد مدارس فوتبال هم هزینه دارند ولی اصرار دارم در کنار این مسئله باشگاه‌های فوتبال ما تلاش کنند برای پرورش استعدادهای فوتبال و به سمت حرفه‌ای شدن گام بردارند.

تمیزکاردر پاسخ یکی از خبرنگاران حاضر درباره بهترین ساعت های تمرین تیم های پیش کسوت و برنامه ریزی زمین در آینده فوتبال شهرستان لاهیجان بیان داشت: در این دو ماه چالش های زیادی داشتیم، نمی خواستیم در باره چالش های ما حرف بزنم! اما یک جاهایی را باید اشاره بکنم. ارزش پیش کسوتان و احترام آنان در همه زمینه ها بر ما واجب است، چه در عرصه های رسانه، هنر، فوتبال و…

در رابطه با پیش کسوتان عزیزفوتبال دیدم سه چهار تیم هستند که می گویند ما پیش کسوت فوتبال هستیم! بعد نگاه کردیم دیدیم درهر تیمی چند پیش کسوت فوتبال  باشگاهی هم هست. بهترین زمان تمرینات استادیوم تختی را هم برای تیم های پیش کسوت گذاشته بودند! وقتی شما بخواهید برای ساعات زمین برنامه ریزی کنید مورد هجمه قرار می گیرید.

وی در ادامه افزود: فصل عوض شد و تابستان تبدیل به پاییز شد و تمرینات صبح نمی توانست برای باشگاههایی  که در لیگ های استان حضور دارند مورد استفاده قرار بگیرد چون  همه فوتبالیست هایشان دانش آموز هستند.
خواهش کردیم از دو تیم پیش کسوتی که در ساعات طلایی عصر در زمین تمرین می کردند با توجه به اینکه اکثرشان بازنشسته هستند، دو جلسه تمرین شان را تبدیل به یک جلسه در عصر و یک جلسه در صبح بکنند، تا دو جلسه تمرین عصر را به باشگاههایی بدهیم که در لیگ های گیلان بازی می کنند. در مجموعه این تیم ها خیلی از پیش کسوتان با نگاه ما موافق بودند.

یکی از این تیم ها که فوتبالیست های زیادی هم دارند، خیلی زود پذیرفتند. اما تیم دیگر که بازیکن باشگاهی بیشتری در این تیم حضور دارند، متاسفانه با ما همکاری نکردند. جمعی حدود 20 نفر به دفتر هیئت آمدند و اعلام داشتند که شما می خواهید تیم پیش کسوتان ما را به هم بزنید!

25 دقیقه برای این عزیزان حرف زدم که شما وقت تمرین تان را بدهید به جوان های آینده دار فوتبال ما و شما هم بالای سرشان باشید تا از تجربیات شما بهره ببرند، اما متاسفانه باز هم مورد هجمه قرار گرفتم!
البته کناراین اتفاق، حکایت دیگری است که نمی خواهم به آن اشاره کنم ولی اگر روزی مجبور باشم بدون شک مطرح خواهم کرد!

در این مدت متاسفانه برخی تلاش کردند ما را دچار حاشیه کنند ولی ما خودمان وارد حاشیه های آنان نشدیم و کارمان را پیش گرفتیم. همه مجموعه هیئت فوتبال تلاش می کنند تا بتوانیم به اهدافی که داریم برسیم و حاشیه ها ما را از اهداف مان دور می کنند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان در باره بودجه هیئت یاد آور شد: از همان روزی که وارد هیئت فوتبال شدم یک ریال درآمد نداشتیم!تا به امروز هر چه در اینجا هزینه شد یا از طرف من بود یا از طرف اعضای هیئت رئیسه! ضمن اینکه مبلغ دو میلیون تومان از قبل در حساب هیئت فوتبال وجود دارد که ما به عنوان تبرک به آن دست نزدیم!

امیدواریم در آینده ای نزدیک با حمایت مسئولین استان، شهرستان و همچنین خیرین عزیز، استادیومی در خور شهرلاهیجاداشته باشیم.

تمیزکار با اشاره به آشتی مجدد تماشاگران فوتبال شهرستان لاهیجان با فوتبال گفت: امیدوارم این برنامه‌ها امیدی باشد که فوتبال شهرستان لاهیجان مجدداً پویا شود و مردم هم با صندلی‌های خالی ورزشگاه تختی لاهیجان آشتی کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.