رییس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان گفت: همایش طراحی چای خانه با هدف معرفی فرهنگ چای و تبلیغات و با موضوع مدیریت راهبردی وجهه و شهرت با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان گیلان و معماران و تولید کنندگان چای در لاهیجان برگزار می شود.
شاهین جهانگیربلورچیان افزود: این همایش با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان، شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان، شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان، سازمان چای کشور، فرمانداری لاهیجان روز چهارشنه دهم بهمن ماه سال جاری در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: دکتر حمید شکری خانقاه از مدرسان مطرح روابط عمومی کشور و نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی در روابط عمومی و مدرس دانشگاه سخنران اصلی این همایش می باشد.
وی گفت: این همایش فرصتی مناسب برای بهرمندی مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی در زمینه افزایش دانش در این حوزه می باشد.
وی اضافه کرد: امیدوارم با توجه به حمایت های دولت شاهد روزهای خوبی برای روابط عمومی در کشور بوده و مدیران روابط عمومی هم بتوانند سفیران خوبی برای سازمان های خود نزد افکار عمومی باشند.
عضو هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گیلان گفت: روابط عمومی به دلیل فشار و استرس شدید از جمله شغل های سخت و زیان آور در جهان شناخته می شود و در کشورمان از سوی متولیان امر هنوز سخت و زیان آور نیست.
جهانگیربلورچیان افزود: امروزه کمتر کسی است که از اهمیت روابط عمومی در ساختار دستگاهها و شرکت ها آگاه نبوده و با شرح وظایف این مجموعه مهم در عصر ارتباطات آشنا نباشد. روابط عمومی به دلیل فشار و استرس زیاد می بایست از سوی دولت و مجلس به عنوان شغل سخت و زیان آور شناخته شود تا فعالان روابط عمومی بتوانند در کنار سختی کار خود از مزایای آن بهره مند شوند.
وی اضافه کرد: روابط عمومی ها ، باید مورد حمایت مدیران قرار گیرند تا بتوانند با انرژی مضاعف در انجام وظایف خود موفق شوند.
وی گفت: مدیران باید باور کنند که روابط عمومی ها وکیل مدافع سازمان نزد مردم و همچنین مدعی العموم در سازمان خود هستند.
ثبت دیدگاه