شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
خدمت رسانی به روستاها از وظایف مسئولین و از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید است
3 بهمن 1395 ساعت: 23:54
شناسه : 30407
1

اختصاصی/به گزارش «بامردم»، یونس محمودی فرماندار املش بهمراه عباسی نماینده شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ،حاج آقا صفری امام جمعه محترم،بخشدار رانکوه  و با حضور جمعی از روسای ادارات شهرستان  جهت بررسی مشکلات روستای جیرگوابر و روستای گرکرود از توابع بخش رانکوه در این روستاها حاضر و با مردم روستا در مسجد دیدار […]

پ
پ

25 - خدمت رسانی به روستاها از وظایف مسئولین و از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید است -

اختصاصی/به گزارش «بامردم»، یونس محمودی فرماندار املش بهمراه عباسی نماینده شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ،حاج آقا صفری امام جمعه محترم،بخشدار رانکوه  و با حضور جمعی از روسای ادارات شهرستان  جهت بررسی مشکلات روستای جیرگوابر و روستای گرکرود از توابع بخش رانکوه در این روستاها حاضر و با مردم روستا در مسجد دیدار و گفتگو نمودند.

یونس محمودی فرماندار املش در حاشیه این دیدار در ابتدا به حادثه ریزش ساختمان پلاسکو اشاره و ضمن تسلیت به بازماندگان قربانیان این حادثه اظهار کرد: به همه افرادی که در این حادثه به آن‌ها صدمه وارد شد، از جمله بازماندگان شهدا و مجروحین حادثه ساختمان پلاسکو تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند می‌خواهم که مشکلات این افراد را حل کند، این حادثه، یک حادثه دردناک بود.

وی همچنین  حل مشکلات روستائیان و خدمت رسانی به آنها را از وظایف مسئولین و یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید دانست و گفت: بازدید مسئولان از مناطق روستایی برای برطرف کردن هرچه سریعتر مشکلات است.

فرماندار املش در ادامه افزود: با توجه به اینکه شهرستان املش  قطب کشاورزی در این استان است بنابراین نقش روستائیان جهت ارتقا و رشد این شهرستان در بخش کشاورزی بسیار مهم است و امیدوارم با نشست های رودر رو با مردم بتوانیم مشکلات را بررسی و حل نماییم.

وي اظهار داشت : روستاییان باید احساس کنند که در اقتصاد کشور نقش دارند و این امر مستلزم فعال کردن بنیانهای اقتصادی و عوامل تولید در روستاها است.

محمودی اظهار امیدواری کرد با همدلی مسئولین و مردم بسیاری از مشکلات بیان شده در این دیدار پیگیری و رفع خواهد شد . رفع مشکل آب شرب و کشاورزی ، ترمیم و اصلاح آسفالت معابر عمومی ، افزایش سرانه های ورزشی ،تفریحی ،خدماتی و آموزشی از خواسته های مردم در این دیدار بود که جمعی از روسای ادارات در پشت تریبون قرار گرفته و پاسخگو شدند.

photo 2017 01 22 05 04 35 - خدمت رسانی به روستاها از وظایف مسئولین و از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید است -

اسدالله عباسی نماینده مردم شریف شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی  در حاشیه این دیداربا بیان اینکه دوحادثه اخیری که در کشور رخ داد همه ی مردم را متأثر کردگفت:از دست دادن آیت الله هاشمی که یکی از مهم ترین ارکان نظام بودند و همیشه در کنار امام و رهبری تلاشهای متعددی را برای نظام کردندفلذا مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضورشان در تشییع جنازه ایشان ثابت کردند که هیچ وقت مسؤلان نظام را تنها نمیگذارند.

وی همچنین در خصوص حادثه اخیر پلاسکو گفت: این حادثه همه ی مردم ایران را داغدار کرد امیدواریم خداوند به خانواده های شهدای آتش نشان صبر عظیم عنایت بفرماید.

وی در خصوص اینکه چرا به تلفن های مردم گاهی جواب نمی دهم گفت:ما لحظه ای نباید از کارکردن غفلت بکنیم ما در مجلس برنامه ششم توسعه ساعت ها در کمسیون تلفیق بحث کردیم و بعضا مردم از دست ما دلخور هستند که چرا تلفن شان را جواب نمی دهیم و چرا در روستاها حضور پیدا نمی کنیم شما مردم عزیز بدانید چند ماه اخیر آنقدری که در مجلس کارمان زیاد بودکه توفیق دیدار شما برای ما سلب شده بود و دلیلش این بود که چند شیفت در مجلس کار می کردیم و به شما مردم قول خواهم داد هر هفته در یک روستا با حضور فرماندار و مسولین  شهرستان در بین شما حضور پیدا کنیم و مشکلات را بررسی و حل کنیم

عباسی  اضهار داشت : بزرگترین سرمایه هر کشوری سرمایه اجتماعی است که همان اعتماد مردم و مسئولین است.

وی ضمن قدردانی از اهالی این روستاها گفت : یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران ارتباط صمیمی ایجاد شده بین مسئولین و مردم از اوایل انقلاب می باشد .

در پایان نیز فرماندار املش و نماینده شهرستان های رودسر و املش در مجلش شورای اسلامی بصورت چهره به چهره با اهالی روستاهای جیرگوابر و گرکرود گفتگو و دستورات لازم را جهت پیگیری مطالبات و تقاضاهای آنان صادر نمودند.

photo 2017 01 22 05 04 15 - خدمت رسانی به روستاها از وظایف مسئولین و از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید است -انتشار دهنده؛وحیدطاهری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.