پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
شهروندان گيلاني مراقبِ خيرين قلابی باشيد
21 بهمن 1395 ساعت: 12:57
شناسه : 34734
3

پليس آگاهي استان گيلان با صدور اطلاعيه اي در خصوص شگرد جديد سارقان هشدار داد. به گزارش «بامردم»، بر پايه اين گزارش در اطلاعيه پليس آگاهي آمده است: اخيرا باندي از سارقان با مراجعه به بانوان سالخورده، خودشان را به عنوان خيريني معرفي مي كنند كه قصد دارند البسه و پول را بين فقرا خيرات […]

پ
پ

پليس آگاهي استان گيلان با صدور اطلاعيه اي در خصوص شگرد جديد سارقان هشدار داد.

به گزارش «بامردم»، بر پايه اين گزارش در اطلاعيه پليس آگاهي آمده است: اخيرا باندي از سارقان با مراجعه به بانوان سالخورده، خودشان را به عنوان خيريني معرفي مي كنند كه قصد دارند البسه و پول را بين فقرا خيرات نمايند.
اين گزارش مي افزايد،اين افراد با نشان دادن چند دست لباس بسته بندي شده و دو بسته چك پول تقلبي به طعمه‌هاي خود، اعتماد افراد سالخورده را جلب كرده و به محض نزديك شدن طعمه‌ها به خودرو، اقدام به سرقت اشياي قيمتي آنها مبادرت كرده و متواري مي شوند.
پليس آگاهي از مردم خواست در صورت مواجه شدن با چنين مواردي مراتب را سريعا به مركز فوريت هاي پليسي 110 يا شماره130 پليس آگاهي اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.