شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43597 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2452×
توضیحات زن جوانی که دختر و پسرش را در خواب خفه کرد و شاهرگش را زد
25 بهمن 1395 ساعت: 17:35
شناسه : 35833
1

زن جوان که پس از قتل هولناک دوفرزند خردسالش اقدام به خودزنی کرده بود، پس ازنجات، انگیزه جنایت را اختلاف با همسر دومش و بی‌توجهی‌های او اعلام کرد. بامداد دیروز، ناهید ،پیامکی را برای خواهرش فرستاد، پیامکی که نشان می‌داد او قرار است دو بچه‌اش را به قتل برساند و بعد از آن دست به […]

پ
پ

قتل فرزند مادر جنایتکار2 - توضیحات زن جوانی که دختر و پسرش را در خواب خفه کرد و شاهرگش را زد -

زن جوان که پس از قتل هولناک دوفرزند خردسالش اقدام به خودزنی کرده بود، پس ازنجات، انگیزه جنایت را اختلاف با همسر دومش و بی‌توجهی‌های او اعلام کرد.
بامداد دیروز، ناهید ،پیامکی را برای خواهرش فرستاد، پیامکی که نشان می‌داد او قرار است دو بچه‌اش را به قتل برساند و بعد از آن دست به خودکشی بزند. ناهید پیامک را ارسال کرد و پس از ساعتی، وقتی پاسخی از طرف خانواده‌اش دریافت نکرد به سراغ دختر هشت ساله و پسر چهار ساله‌اش رفت و آنها را درخواب خفه کرد بعد از آن نیز شاهرگ دستش را زد.
ساعت ۹ صبح بود خواهر ناهید که نگران حال او و فرزندانش شده بود با عجله به خانه خواهرش رفت. اوپس از ورود به خانه با جسد دو خواهرزاده‌اش و پیکر نیمه جان وخونین خواهرش روبه‌رو شد که بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفت.دقایقی بعد امدادگران، زن جنایتکاررا به بیمارستان منتقل کردند. بعد هم بازپرس احمدی‌نژاد و تیم جنایی وارد محل شدند. پس از تحقیقات مقدماتی اجساد پسر۴ساله وخواهر۸ساله‌اش به پزشکی قانونی منتقل شد.
زن جوان نیز پس از انتقال به بیمارستان و بهبود نسبی  به بازپرس جنایی گفت:«من دوبار ازدواج کرده ام. دخترم حاصل ازدواج اول و پسرم حاصل ازدواج دوم‌ است؛مدتی بود که بچه‌های همسر اولم در زندگی‌ام دخالت می‌کردند و همین مسأله باعث شد  همسرم از من دور شود و به سمت همسر اولش برود. از طرفی او پایش را در یک کفش کرده بود که نباید دخترم در این خانه زندگی کند. اختلاف بین ما روز به روز بیشتر شد و درنهایت شوهرم ۵ ماه قبل خانه‌ای اجاره کرد و از ما جدا شد.درحالی که از این وضعیت خسته شده بودم تصمیم گرفتم بعد از کشتن فرزندانم، خودکشی کنم تا به این زندگی نکبت بار پایان دهم.به همین خاطر وقتی دختر و پسرم خوابیدند، آنها را خفه کردم. بعد از اطمینان از مرگ دو فرزندم، رگ دست خودم را بریدم اما متأسفانه خواهرم سررسید ومن زنده ماندم.»

(عکس تزئینی است)

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.