پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
اطلاعیه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در خصوص انتخابات
15 فروردین 1396 ساعت: 0:04
شناسه : 47683
0

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با توجه به نزدیکی زمان برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش «بامردم»، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای […]

پ
پ

انتخابات - اطلاعیه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در خصوص انتخابات -

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با توجه به نزدیکی زمان برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش «بامردم»، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، موارد اصلاحی در قانون انتخابات، برای آگاهی و رعایت مفاد آن به شرح زیر اعلام می شود؛
ماده ۶٣ اصلاحی آیین نامه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ماده ۶۴ اصلاحی آئین نامه انتخابات شوراهای اسلامی روستا و بخش:
مطبوعات و نشریات حق ندارند آگهی یا مطلبی علیه نامزدهای انتخاباتی درج نمایند و یا مطلبی بنویسند که دال بر انصراف گروه یا اشخاصی از نامزدهای معین باشد، در این صورت نامزدها حق دارند پاسخ خود را به نشریه مزبور بدهند و آن نشریه طبق قانون مطبوعات مکلف به چاپ فوری آن در مهلت مجاز تبلیغات است.
تبصره الحاقی ذیل ماده ۶٣ اصلاحی آیین نامه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ماده ۶۴ اصلاحی آیین نامه انتخابات شوراهای اسلامی روستا و بخش:
مطبوعات و نشریات در انتشار هر گونه مطلب در خصوص نامزدها مکلفند به نحوی اقدام نمایند که فرصت پاسخگویی برای نامزد در مهلت مجاز تبلیغاتی فراهم باشد.
بر اساس تبصره ۵ الحاقی ذیل بند ١١ از ماده ۶٢ الحاقی آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و تبصره ۵ الحاقی ذیل بند ١١ از ماده ۶٣ الحاقی آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستا و بخش:
استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه ای، مقوایی، فلزی و یا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از ١٠٠*٧٠ سانتیمتر ممنوع است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
همچنین نام نویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۵ آغاز و تا ششم فروردین ماه ادامه داشت که در طول این مدت ۲۸۷ هزار و ۴۲۵ نفر نام نویسی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.