جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43591 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2451×
آسیب های اجتماعی ذره ذره در وجود انسان نفوذ می کنند
17 اردیبهشت 1395 ساعت: 15:05
شناسه : 4889
2

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه نباید با آسیب های اجتماعی بصورت سطحی برخورد کرد گفت: آسیب های اجتماعی ذره ذره در وجود انسان نفوذ می کنند به گزارش خبرگزاری بامردم؛ حجت الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه رودسر اظهار کرد: باید برای معرفی ارزش ها اول شناخت ایجاد کنیم، […]

پ
پ

دستجردی-امام-جمعه-رودسر

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه نباید با آسیب های اجتماعی بصورت سطحی برخورد کرد گفت: آسیب های اجتماعی ذره ذره در وجود انسان نفوذ می کنند

به گزارش خبرگزاری بامردم؛ حجت الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه رودسر اظهار کرد: باید برای معرفی ارزش ها اول شناخت ایجاد کنیم، سپس محبت ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه ارائه محبت، اطاعت را بهمراه خواهد داشت گفت: اگر اطاعت آن هم بصورت عملی انجام پذیرد خداوند نیز بندگان را دوست داشته و گناهان را می بخشد.

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه نباید با آسیب های اجتماعی بصورت سطحی برخورد کرد گفت: آسیب های اجتماعی ذره ذره در وجود انسان نفوذ می کنند.

دستجردی با بیان اینکه استفاده از لوازم آرایشی در کشور ما بسیار بالاست گفت: این محصولات هزینه هنگفتی به فرهنگ کشورمان وارد آورده و علاوه بر آن ارز بسیاری از کشور خارج می کند.

وی به سالگرد واقعه کاپیتالاسیون اشاره کرد و افزود: در بین کشورهای مسلمان یک جریان نوکری مدرن در حال شکل گیری است که باید مورد توجه قرار گیرد و واکاوی شود.

خطیب جمعه رودسر با تبریک سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین گفت: این نهاد یکی از بهترین ابزارهای اجرایی اقتصاد مقاومتی است که جوانان در آن آموزش دیده و در جامعه بدان عمل می کنند.

دستجردی همچنین با اشاره به موضوع سایت نفتی سردار جنگل گفت: خروج این پروژه از رودسر شایعه است و تایید استاندار بر ادامه این پروژه نشان از عزم مسئولان برای اجرایی شدن این پروژه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.