شنبه, 31 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
تقدیر از زحمات ندیمی و آرزوی توفیق برای نیکفر+عکس
21 اردیبهشت 1395 ساعت: 9:00
شناسه : 5057
1

فرماندار لاهیجان در اولین جلسه شورای اداره شهرستان با بیان اینکه از همه عوامل برگزاری انتخابات که باعث شدند انتخاباتی سالم و مقتدر برگزار  نمائیم تشکر می نمایم گفت: از زحمات آقای ندیمی تقدیر و تشکر و برای دکتر نیکفر منتخب مردم شهرستان آرزوی توفیق میکنم. به گزارش بامردم، اولین جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان […]

پ
پ

فرماندار لاهیجان در اولین جلسه شورای اداره شهرستان با بیان اینکه از همه عوامل برگزاری انتخابات که باعث شدند انتخاباتی سالم و مقتدر برگزار  نمائیم تشکر می نمایم گفت: از زحمات آقای ندیمی تقدیر و تشکر و برای دکتر نیکفر منتخب مردم شهرستان آرزوی توفیق میکنم.

به گزارش بامردم، اولین جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان با حضور کلیه رؤسای ادارات و با حضور امام جمعه شهرستان و رئیس سازمان چای کشور برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار لاهیجان ضمن گرامیداشت هفته معلم یاد وخاطره استاد شهید مرتضی مطهری را فرصتی دانست که از مقام شامخ معلمین و اساتید  قدردانی گردد.

کاظم کسرائی در ادامه با اشاره به آغاز هفته جهانی هلال احمر گفت: کشور ما به لحاظ آسیب پذیری از بلایای طبیعی یکی از کشورهای مستعد در وقوع حوادث و مخاطرات محیطی است و لازم است از کلیه امدادگران جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر نمایم.

فرماندار لاهیجان همچنین  گفت: شهرستان لاهیجان بواسطه برخورداری از نعمت جنگل، جلگه و دریا یکی از شهرهای توریستی٬ تاریخی و فرهنگی است که همه ساله پذیرای خیل عظیم گردشگران است.

وی با اشاره به وضعیت کشاورزی در لاهیجان با بیان اینکه این شهرستان دارای بیست و پنج هزار هکتار اراضی شالیزاری است که بخش زیادی از آن تسطیح و بخش دیگری از آن برای سال آینده آماده کار است گفت: بخش کشاورزی یکی از بخش های قابل اتکا برای ما می باشد و باید توجه خاص به این بخش معطوف گردد.

 فرماندار لاهیجان همچنین در خصوص صدور اسناد مالکیت روستایی گفت: خوشبختانه برای دوسال پیاپی توانستیم مقام اول استانی از نظر صدور اسناد مالکیت  را بدست آوریم.

 وی با اشاره به پیشینه عملی و تاریخی لاهیجان گفت: از دیرباز لاهیجان مهد علم بوده و بزرگان زیادی را پرورش داده و اکنون  نیز بواسطه دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر دانشگاه های موجود، بعنوان پایگاه علمی استان می تواند مورد توجه باشد.

فرماندار  لاهیجان در بخش دیگری از سخنان خود  گفت: همه ما وظیفه داریم در قبال کشور احساس مسئولیت کنیم و با تمام توان تلاش کنیم و البته دولت تدبیر و امید تلاش های زیادی  در عرصه داخلی و خارجی انجام داده و یکی از اقدامات بارز و برجسته دولت دست یابی و حصول برجام است.

کسرائی ضمن اشاره به برگزاری انتخابات در اسفندماه گذشته گفت: از همه عوامل برگزاری انتخابات که باعث شدند انتخاباتی سالم و مقتدر برگزار  نمائیم تشکر می نمایم و از خدمات و زحمات آقای ندیمی نماینده شهرستان  لاهیجان در سال های  گذشته تقدیر و تشکر و برای دکتر نیکفر  منتخب مردم شهرستان آرزوی توفیق میکنم.

شورای اداری شورای داری شورای اداری۳

منبع:روابط عمومی فرمانداری لاهیجان

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.