شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
گیلان میزبان نخستین مسابقات رالی خانوادگی کشور
24 اردیبهشت 1395 ساعت: 20:54
شناسه : 5137
1

۳۳اتومبیلران از پنج استان در این مسابقات شرکت کردند. به گزارش خبرگزاری بامردم ؛ نخستین دوره مسابقات رالی خانوادگی کشور از تهران به گیلان به صورت رفت و برگشت برگزار شد. دبیر کمیته رالی فدراسیون اتومبیل رانی کشور امروز در بندرانزلی گفت: این رالی نخستین رالی در سال ۹۵ است که ۳۳ اتومبیلران از پنج […]

پ
پ

۳۳اتومبیلران از پنج استان در این مسابقات شرکت کردند.

1712401

به گزارش خبرگزاری بامردم ؛ نخستین دوره مسابقات رالی خانوادگی کشور از تهران به گیلان به صورت رفت و برگشت برگزار شد.
دبیر کمیته رالی فدراسیون اتومبیل رانی کشور امروز در بندرانزلی گفت: این رالی نخستین رالی در سال ۹۵ است که ۳۳ اتومبیلران از پنج  استان تهران ، اصفهان ، البرز ، قزوین و گیلان  مسافت ۸۶۰ کیلومتری تهران به گیلان را در ۲ روز به صورت رفت و برگشت طی می کنند.
آقای طاهری افزود: اتومبیلرانان دیروز پس از طی مسیرهای تهران، قزوین، لوشان، منجیل، رستم آباد، دیلمان، سیاهکل، لاهیجان، خمام و رضوانشهر به انزلی رسیدند و امروز گیلان را از مسیر انزلی، رشت ، امامزاده هاشم و رودبار به مقصد تهران ترک کردند.
آقای وحدتی مسئول کمیته رالی گیلان نیز گفت: دلیل انتخاب میزبانی گیلان برای این دوره از مسابقات فراهم کردن پشتوانه مناسب برای حضور رانندگان گیلانی و ارتقاء سطح مسابقات است.
خبرگزاری صدا و سیما

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.