پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
خانواده مبنای گفتمان عمومی اقتصاد مقاومتی است/ بدون عذرخواهی عربستان سفر به این کشور معنا ندارد
24 اردیبهشت 1395 ساعت: 20:56
شناسه : 5139
1

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی، گفت: یکی از راه های اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گفتمان عمومی آن در بین مردم و مخصوصا خانواده ها است به گزارش خبرگزاری بامردم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق‌عربانی در نماز جمعه شهر رشت در مصلی امام خمینی(ره) با سفارش به تقوا و پرهیزگاری، اظهار کرد: […]

پ
پ

111111-250x172

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی، گفت: یکی از راه های اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گفتمان عمومی آن در بین مردم و مخصوصا خانواده ها است

به گزارش خبرگزاری بامردم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق‌عربانی در نماز جمعه شهر رشت در مصلی امام خمینی(ره) با سفارش به تقوا و پرهیزگاری، اظهار کرد: در دنیایی که همگی به دنبال آرامش هستند تقوا آرامشی به دنبال دارد که جایگزینی ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده در اسلام، گفت: ایران اسلامی کشور امام رضا(ع) است و با توجه به سیره امامان فرندان صالح ریشه در پدر و مادر صالح دارند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به شهدای مدافع حرم، گفت: این شهدا در دامن های پاک تربیت یافته اند.

صدیقی عربانی با اشاره به شاخص های انتخاب همسر، بیان کرد: مال و زیبایی ملاک ازدواج نیست بلکه دینداری شاخص اصلی ازدواج است که آرامش و قناعت را به دنبال دارذ.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: یکی از راه های اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گفتمان عمومی آن در بین مردم و مخصوصا خانواده ها است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان، اظهار کرد: نباید به موازین شرعی در جامعه بی توجهی و دهن کجی شود.

وی با انتقاد از وضعیت برگزاری مجالس عروسی،گفت: بهره برداری از الگوهای غربی به ضرر خانواده و جوامع اسلامی است.

صدیق عربانی با تأکید بر اینکه زن و مرد شریک زندگی یکدیگر هستند، گفت: زندگی امیرالمؤمنین و حضرت فاطمه بهترین الگو برای خانواده ها است.

وی با بیان اینکه زنان و مردان ویزگی های مختص به خود را دارند، بیان کرد: زن و مرد باید هم کفو باشند تا زندگی موفقی داشته باشند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به سالروز وفات آیت‌الله بهجت، گفت: آیت الله بهجت زاهد متقی و بی توجه به دنیای مادی بود و افتخار بنده این است که این عارف واصل عمامه را روی سرم گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فصل کشاورزی در گیلان، گفت: باید از واردات بی‌رویه برنج و چای به کشور جلوگیری شود.

صدیق‌عربانی با انتقاد از وضعیت کارخانه‌های نیمه تعطیل گیلان و مشکلات کارگران، گفت: کارگران در حال بیکار شدن هستند و این موضوع به ضرر استان است.

وی در ادامه این مطلب از استاندار گیلان خواست که به فکر وضعیت کارخانه‌های نیمه تعطیل باشد.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به کارشکنی عربستان در حج تمتع ۹۵، گفت: تا زمانی که عربستان از ایران عذرخواهی نکرده است سفر به این کشور معنا ندارد.

کاسپین

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.