پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
پتانسیل رودسر از حیث وجود جوانان نخبه بالاست
26 اردیبهشت 1395 ساعت: 12:38
شناسه : 5220
2

فرماندار رودسر گفت: پتانسیل شهرستان از حیث وجود جوانان نخبه بسیار بالاست. به گزارش بامردم، مهندس امیرجانبازی گفت:یکی از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در قالب ساماندهی امورجوانان سپردن مدیریت به جوانان است. وی با بیان اینکه اشتغال جوانان از اولویت‌های مهم دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود،افزود:اشتغال جوانان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از اولویت‌های مهم […]

پ
پ

جانبازی

فرماندار رودسر گفت: پتانسیل شهرستان از حیث وجود جوانان نخبه بسیار بالاست.

به گزارش بامردم، مهندس امیرجانبازی گفت:یکی از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در قالب ساماندهی امورجوانان سپردن مدیریت به جوانان است.

وی با بیان اینکه اشتغال جوانان از اولویت‌های مهم دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود،افزود:اشتغال جوانان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از اولویت‌های مهم دولت بشمار می‌رود و باید با برنامه‌ریزی‌های منظم و درست پیگیر امور جوانان باشیم.

فرماندار شهرستان رودسر تاکید‌ کرد:همه مسئولین باید از نظرات و پیشنهادات مشاوران جوان استفاده کرده و با برنامه‌ریزی درست مبحث اقتصاد مقاومتی را در ساماندهی امور جوانان اجرائی‌کنند.

امیرجانبازی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان در زمینه جوانان نخبه خاطرنشان‌کرد: پتانسیل شهرستان رودسر از حیث وجود جوانان نخبه بسیار بالاست و باید سعی و تلاش کنیم تا از ظرفیت موجود به نحو احسن در جهت رشد و توسعه شهرستان استفاده کنیم.

وی در ادامه این جلسه با مایلی‌کهن سرمربی بهمن صالح‌نیا و نادرفریادشیران پیشکسوتان فوتبال ایران دیدار و درخصوص مسائل ورزشی گفتگو کرد.

به گزارش بامردم، افراد مذکور به دلیل تلاش وکوششهای فراوان درعرصه فوتبال گیلان ازطرف فرماندار رودسر مورد تقدیرقرار گرفتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.