یکشنبه, 1 مهر 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43597 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
کشف ۲کیلو تریاک در لاهیجان
11 اردیبهشت 1396 ساعت: 11:33
شناسه : 52666
1

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲کیلو مواد مخدرتریاک در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمودقاسمی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در پی کسب اخبار و اطلاعات رسیده مبنی بر فعالیت یک باند سوادگر مرگ و جابجایی و فروش مواد مخدر، […]

پ
پ

سرهنگ محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان 4 - کشف ۲کیلو تریاک در لاهیجان -

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲کیلو مواد مخدرتریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمودقاسمی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در پی کسب اخبار و اطلاعات رسیده مبنی بر فعالیت یک باند سوادگر مرگ و جابجایی و فروش مواد مخدر، بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مامورین این یگان در تحقیقات تکمیلی موفق شدند محدوده فعالیت قاچاقچی را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه متهم ۴۱ ساله را دستگیر نمایند.

سرهنگ قاسمی در ادامه افزود: در بررسی از منزل این متهم مقدار ۲ کیلو تریاک کشف و ضبط شد.

وی در پایان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد افزود: امروز مواد مخدر بعنوان یک معضل بزرگ، زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری ها است و شهروندان در راه مبارزه با این پدیده شوم بایستی پلیس را همراهی نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.