شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
وزش باد و رگبار باران در برخی نقاط گیلان تا پایان هفته جاری
28 اردیبهشت 1395 ساعت: 17:36
شناسه : 5400
1

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از وزش باد و رگبار باران در برخی نقاط استان تا پایان هفته جاری خبر داد. به گزارش بامردم ،  مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج کم و بیش ناپایدار از سطوح میانی جو است که بر این اساس شرایط […]

پ
پ

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از وزش باد و رگبار باران در برخی نقاط استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش بامردم ،  مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج کم و بیش ناپایدار از سطوح میانی جو است که بر این اساس شرایط برای گاهی افزایش ابر و وزش باد، در بعضی نقاط رگبار باران و احتمال رعد و برق تا پایان هفته مهیاست.
وی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، گاهی رشد ابر عنوان و برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان را کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی ابری، در بعضی نقاط رگبار و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۳۹ درجه سلسیوس مربوط به منجیل و کمینه دما را با ۱۳ درجه سلسیوس مربوط به دیلمان ذکر کرد.
وی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب ۲۸ و ۱۹ درجه سلسیوس ثبت شده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، همچنین بیشینه دمای امروز استان را با ۳۰ درجه مربوط به رودبار و منجیل ذکر و کمینه دمای فردا را با ۱۳ درجه مربوط به دیلمان و ارتفاعات جنوب شرقی استان پیش بینی کرد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.