جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2451×
به این آقای مازندرانی توصیه می کنم به استان خودش برگردد
28 اردیبهشت 1395 ساعت: 20:16
شناسه : 5429
3

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با انتقاد شدید از انتصاب یک فرد غیر بومی برای مدیریت هلال احمر گیلان گفت :بنده از مدیریت مدیرعامل هلال احمر گیلان در طول این سالها راضی بوده و هستم ولی وقتی نظر مجموع نمایندگان بر تغییر است ما هم همراهی خواهیم کرد ولی به شرط اینکه یک مدیر بومی اینجا منصوب […]

پ
پ

جعفرزاده

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با انتقاد شدید از انتصاب یک فرد غیر بومی برای مدیریت هلال احمر گیلان گفت :بنده از مدیریت مدیرعامل هلال احمر گیلان در طول این سالها راضی بوده و هستم ولی وقتی نظر مجموع نمایندگان بر تغییر است ما هم همراهی خواهیم کرد ولی به شرط اینکه یک مدیر بومی اینجا منصوب شود بنده بارها گفتم گیلان نیاز به مدیران وارداتی ندارد و این توهین به شعور مردم گیلان است.

به گزارش بامردم ، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت : از مدیر ارشد استان هم همیشه در خواست کردیم با  انتصاب مدیران غیر بومی مخالفت کند وی گفت : این دهن کجی هلال احمرهزینه سنگینی را برای دبیرکل و مجموعه هلال احمر ایجاد می کند.

متاسفانه بعضی وزارتخانه ها و سازمانها فکر میکنند این فاصله زمانی بین دو تا مجلس هر کاری دلشان می خواهند می توانند انجام دهند و گمان می کنند چون   نمایندگان جدید نیامدند و نمایندگان قدیم مشغولند تا مجلس معارفه شود ، می توانند از خلا زمانی استفاده کنند و گل بزنند آنها بدانند، تصور شان تصور باطلی است.  من قول می دهم که هزینه سنگینی از این بابت هلال احمر خواهد پرداخت.

جعفرزاده تصریح کرد : به این آقای مازندرانی توصیه می کنم به استان خودش برگردد شک نکنید که مجموع نمایندگان برخورد شدید خواهند کرد برای اینکه درس عبرتی بشود برای دیگران .

منتخب مردم رشت در مجلس دهم صراحتاً خطاب به مدیر عامل  هلال احمر کشور  گفت : ما چهار سال در این مسندیم و چهار سال با آنها برخود خواهیم کرد هلال احمر اگر بخواهد این خطا را انجام دهد چهارسال زیر ذره بین خواهد بود و مدیرش قطعاً نمی تواند کار کند قطعا ما به رئیس جمهور شکایت خواهیم کرد و گلایه خودمان را به رئیس جمهور خواهیم رساند و این توهین به مردم گیلان را به سادگی  نخواهیم گذشت.

وی گفت : اخیراً در یکی از بانکهای گیلان همین اتفاق افتاده و مدیرش را شبانه برداشتند و از اصفهان آوردند هر کدام از اینها خانه هایشان در استان نباشد باید برگردند.

وی در پایان گفت : قبلاً مدیران غیر بومی هزینه سنگینی را پرداخت کردند این آقا که ظاهراً سابقش بسیار پایین است !  این را داشته باشد اینجا برایش جای خیلی بزرگی ست.  و من از استاندار تقاضا می کنم که مانع این تودیع و معارفه بشود و این جلسه برگزار نشود و اگر این جلسه برگزار شود اعلام جنگ نمایندگان گیلان و هلال احمرخواهد بود.

اعتدال شمال

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “به این آقای مازندرانی توصیه می کنم به استان خودش برگردد”
  1. درود به شرفت مهندس. احسنت به تو. کاش به داد دانشگاه آزاد لنگرود هم میرسیدی ک یک مازندرانی دوسال و اندی بر جایگاه ریاستش تکیه زده و یکه تازی میکند و تمام نیروهای بومی را حذف میکند و مناسفانه برخی مسئولین بیغیرت گیلانی از او خمایت میکنند صرفا بدلیل مخالفت با آقای لاهوتی.چون آقای لاهوتی هم با او اعلان جنگ کزده بود مثل حضرتعالی اما نتوانسته ایشان را به استان خودش هدایت کند

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.